Δείτε σε τί συμπεράσματα καταλήγει η «ανεξάρτητη» αρχή διασφάλισης της ποιότητας των πανεπιστημίων και συγκρίνετέ τα με τις αποφάσεις του υπουργείου...
http://www.adip.gr/data1/%CE%91%CE%94%C ... 011-12.pdf
Για όποιον βαριέται να διαβάσει:
σελίδα 42 ---> Οι εκθέσεις εξωτερικής αξιολόγησης αποκαλύπτουν και επισημαίνουν ένα πλήθος αδυναμιών (sic), οι περισσότερες από τις οποίες ήταν και είναι ευρύτατα γνωστές στην ελληνική ακαδημαϊκή και επιστημονική κοινότητα αλλά και την ελληνική κοινωνία. Η παθολογία της ελληνικής τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, οι βαρύτατες οικονομικές και κοινωνικές της επιπτώσεις (οι ποιες? ούτε χαρτί για φωτοτυπία δεν έχουμε!) και οι συχνά βίαιες και κραυγαλέες εκδηλώσεις της (!!!!) απασχολούν ολόκληρη την ελληνική κοινωνία, η οποία επενδύει το μέλλον της στην επιστήμη.
σελίδα 43 & 44 ---> Περιορισμός της αδικαιολόγητης διασποράς των ΑΕΙ και των Τμημάτων τους (!) και των άκριτων «πληθωριστικών» τάσεων σε πλήθος τμημάτων και κατευθύνσεων (!!!) // αποσαφήνιση των ορίων μεταξύ προ- και μετά-πτυχιακής εκπαίδευσης (Bologna) // Καθορισμός συγκεκριμένων κριτηρίων για την κατανομή της χρηματοδότησης της Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης // Τήρηση της αναλογίας φοιτητών και μόνιμου διδακτικού προσωπικού στα Α.Ε.Ι. σύμφωνα με τις διεθνείς καλές πρακτικές (<--- χαχα) // Θέσπιση της υποχρεωτικής παρακολούθησης των μαθημάτων από τους φοιτητές (!) // Ενδυνάμωση αμοιβαίων δεσμών συνεργασίας με επαγγελματικές ενώσεις (
) και άλλα εκπαιδευτικά Ιδρύματα // Περιορισμός των «πληθωριστικών» τάσεων στον αριθμό των προσφερόμενων μαθημάτων, ιδιαίτερα των κατ’ επιλογήν (φανταστείτε πόσο άσχημο είναι αυτό για τη ΣΕΜΦΕ) // Τήρηση υποχρεωτικής αλληλουχίας μαθημάτων, όπου αυτό απαιτείται // Εξορθολογισμός της μεθόδου αξιολόγησης της επίδοσης των φοιτητών σε όλη τη διάρκεια των σπουδών τους (---> υποχρεωτικές πρόοδοι)
σελίδα 45 & 46 ---> Μετά την καθ’ οιονδήποτε τρόπο αποκατάσταση της νομιμότητας (έλεος), στις άμεσες προτεραιότητες της Α.ΔΙ.Π. πρέπει να περιληφθούν οι ακόλουθες ενέργειες:
1. Άμεση επανάληψη και κατεπείγουσα ολοκλήρωση των Εξωτερικών Αξιολογήσεων όλων των ακαδημαϊκών μονάδων.
Κάθε καθυστέρηση εκθέτει σε κίνδυνο:
(α) τη χρηματοδότηση των ΑΕΙ στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ 2007-2013,
(β) την έγκριση ή και την λειτουργία προγραμμάτων σπουδών, κυρίως μεταπτυχιακών, καθώς αυτή προϋποθέτει την αξιολόγησή τους,
(γ) την αναγνώριση από φορείς και Α.Ε.Ι. του εξωτερικού πτυχίων που έχουν απονεμηθεί από μη αξιολογημένα ελληνικά Α.Ε.Ι.,
(δ) την δυνατότητα σύναψης εκπαιδευτικών ή ερευνητικών συνεργασιών μεταξύ ακαδημαϊκών ή ερευνητικών φορέων του εξωτερικού και ελληνικών ακαδημαϊκών μονάδων που δεν έχουν αξιολογηθεί.
.
.
.
.
6. Μελέτη και σχεδιασμός της διαδικασίας πιστοποίησης των προγραμμάτων σπουδών.
7. Μελέτη και σχεδιασμός της διαδικασίας πιστοποίησης των Συστημάτων Διασφάλισης της Ποιότητας των Α.Ε.Ι.
8. Μελέτη και σχεδιασμός της διαδικασίας πιστοποίησης των Ερευνητικών Πανεπιστημιακών Ινστιτούτων (Ε.Π.Ι.).
9. Συντονισμένη προβολή της Α.ΔΙ.Π. και του έργου της προκειμένου να ενισχυθεί η στήριξη της Διασφάλισης Ποιότητας από την πανεπιστημιακή κοινότητα, την ευρύτερη κοινωνία, τα ΜΜΕ και τα υπεύθυνα όργανα της Πολιτείας.
10. Μέριμνα για τη διατήρηση και περαιτέρω βελτίωση των πιστοποιητικών ποιότητας της Α.ΔΙ.Π. και της αναβάθμισής της σε πλήρες μέλος της
ENQA.
Πότε εκδόθηκε αυτός ο τραγέλαφος? Τον Ιούλιο του 2012. Μεσ' το κατακαλόκαιρο, για να μην πάρουμε μυρωδιά. Ποιοι συμμετέχουν σ' αυτόν τον τραγέλαφο? σελίδα 3 ---> Αναπληρωτής Προέδρου, Κωνσταντίνος Μέμος,
Καθηγητής Εθνικού Μετσοβίου Πολυτεχνείου // Μέλη: Ιωάννης Βλάχος, Καθηγητής Τ.Ε.Ι. Κρήτης,
Ιωάννης Γεροθανάσης, Καθηγητής Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, Λουίζα Λουκοπούλου, Ομ. Διευθύντρια Ερευνών, Εθνικό Ίδρυμα Ερευνών, Κλεομένης Οικονόμου, Καθηγητής Τ.Ε.Ι. Αθήνας, Πέτρος Σολδάτος, Καθηγητής Γεωπονικού Πανεπιστημίου Αθηνών, Στυλιανός Σταματόπουλος, Καθηγητής Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης
Όσοι δε το θυμούνται, ο Γεροθανάσης ήταν αυτός που άσκησε ποινικές και πειθαρχικές διώξεις σε συναδέλφους του, όταν ήταν αυτός πρύτανης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, γιατί αυτοί τόλμησαν να διαφωνήσουν με τον νόμο της Γιαννάκου. Περισσότερα εδώ --->
http://www.iospress.gr/mikro2009/mikro20090516.htm