Σχέδιο βελτίωσης προγράμματος σπουδών
Σχέδιο βελτίωσης προγράμματος σπουδών
Μου ήρθε στο mail μου αυτό: Σχέδιο-Πλαίσιο Επιτροπής Προπτυχιακών ΣΕΜΦΕ . Γνωρίζετε κάτι; Εμένα με απασχολεί το (ε) ιδιαίτερα...
-
- Portal Moderator
- Δημοσιεύσεις: 180
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 18, 2013 3:06 pm
- Real Name: jakob
- Gender: Male
Re: Σχέδιο βελτίωσης προγράμματος σπουδών
Θεωρείς οτι θα ισχύσει αναδρομικά δηλαδή;
'Οταν τα καφενεία είναι ανοιχτά, μην κάνετε την σχολή καφενείο.
- Chris
- Forum Moderator
- Δημοσιεύσεις: 1064
- Εγγραφή: Παρ Μαρ 28, 2008 2:02 pm
- Real Name: Χρήστος
- Gender: Male
- Facebook ID: 0
Re: Σχέδιο βελτίωσης προγράμματος σπουδών
προσωπικα, το ελπιζω να ισχυσει αναδρομικα
(Υ.Γ. οταν αλλαξε το προγραμμα σπουδων το 2009 παντως, υπηρχε η επιλογη οι παλιοτεροι φοιτητες να αλλαξουν σε αυτο, και ολοι το εκαναν)
(Υ.Γ. οταν αλλαξε το προγραμμα σπουδων το 2009 παντως, υπηρχε η επιλογη οι παλιοτεροι φοιτητες να αλλαξουν σε αυτο, και ολοι το εκαναν)
Re: Σχέδιο βελτίωσης προγράμματος σπουδών
H αλήθεια είναι ότι μια χαρά θα με βόλευε να πάμε στα 54 αλλά το να είναι για παράδειγμα αναγκαίο να έχω δώσει Ανάλυση Ι για να μπορώ να δώσω Ανάλυση ΙΙ δεν με πολυτρελαίνει... Θα κλείσω 10ετία έτσι! Παιδιά τι να πω, μπορεί να έχω καταλάβει κάτι λάθος. Με όλα τα υπόλοιπα συμφωνώ πάντως.
Chris έχεις δίκιο. Δεν σκέφτηκα ότι θα έχουμε την δυνατότητα να επιλέξουμε πρόγραμμα σπουδών αν και για το (ε) θα μου φαινόταν κουλό εγώ να μπορώ να αποφεύγω το παραπάνω παράδειγμα και κάποιος που θα διαλέξει το νέο να πρέπει να δίνει μαθήματα με σειρά. Θα δούμε.
Chris έχεις δίκιο. Δεν σκέφτηκα ότι θα έχουμε την δυνατότητα να επιλέξουμε πρόγραμμα σπουδών αν και για το (ε) θα μου φαινόταν κουλό εγώ να μπορώ να αποφεύγω το παραπάνω παράδειγμα και κάποιος που θα διαλέξει το νέο να πρέπει να δίνει μαθήματα με σειρά. Θα δούμε.
- nikolas_asteri
- Δημοσιεύσεις: 309
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 15, 2006 1:03 am
- Real Name: nikolas?
- Τοποθεσία: Kameni gi tis meta-ptyxiw xwras
Re: Σχέδιο βελτίωσης προγράμματος σπουδών
Νομίζω το καινούριο πρόγραμμα σπουδών το πήραν όλοι για να γλυτώσουν Συναρτησιακή ΙΙ και το μάθημα του Ζάχου
Τώρα λογικάαααα, αν γίνει κάτι τέτοιο, θα υπάρξουν οι αντίστοιχες μεταβατικές διατάξεις υποθέτω.
Δυστυχώς εγώ χρωστάω μόνο υποχρεωτικά και δεν νομίζω να κόψουν τίποτα από εκεί
Τώρα λογικάαααα, αν γίνει κάτι τέτοιο, θα υπάρξουν οι αντίστοιχες μεταβατικές διατάξεις υποθέτω.
Δυστυχώς εγώ χρωστάω μόνο υποχρεωτικά και δεν νομίζω να κόψουν τίποτα από εκεί
Re: Σχέδιο βελτίωσης προγράμματος σπουδών
Χμ ήδη ο τίτλος του τοπικ παίρνει θέση οτι οι αλλαγές έχουν θετικό περιεχόμενο το οποίο για μένα δεν ισχύει.
Θα πρέπει να προβληματίσει οτι το σχέδιο αυτό υλοποιεί τα της εξωτερικής αξιολόγησης. Ας μην βιαστούν κάποιοι στο οτι από 59 πάνε στα 54 είναι από μόνο του θετικό. [Ελπίζω η πλειοψηφία των φοιτητών να μην θέλει ένα χαρτί]
Οι αλλαγές που έρχονται θα πρέπει να συνδυαστεί με το οτι η γνώση που θα φεύγει από το πτυχίο θα πηγαίνει σε μεταπτυχιακά που θα είναι με δίδακτρα.
Ουσιατικά για μένα πρόκεται για υποβάθμιση των σπουδών και στροφή στις δεξιότητες. Αυτό επιβεβαιώνει και η προσπάθεια για υποχρεωτικές παρακαλουθήσεις και οι αλυσίδες που ήταν λογική των ΤΕΙ.
Η υποβάθμιση που προτείνεται είναι ακόλουθη της συρρίκνωσης του αριθμού των μελών ΔΕΠ και της κρατικής χρηματοδότησης.
Για μένα πρέπει να παλέψουμε να μην περάσουν οι αυτές οι αλλαγές και να περάσουμε σε light εκδοχές του ΤΕΜΦΕ.
Θα πρέπει να προβληματίσει οτι το σχέδιο αυτό υλοποιεί τα της εξωτερικής αξιολόγησης. Ας μην βιαστούν κάποιοι στο οτι από 59 πάνε στα 54 είναι από μόνο του θετικό. [Ελπίζω η πλειοψηφία των φοιτητών να μην θέλει ένα χαρτί]
Οι αλλαγές που έρχονται θα πρέπει να συνδυαστεί με το οτι η γνώση που θα φεύγει από το πτυχίο θα πηγαίνει σε μεταπτυχιακά που θα είναι με δίδακτρα.
Ουσιατικά για μένα πρόκεται για υποβάθμιση των σπουδών και στροφή στις δεξιότητες. Αυτό επιβεβαιώνει και η προσπάθεια για υποχρεωτικές παρακαλουθήσεις και οι αλυσίδες που ήταν λογική των ΤΕΙ.
Η υποβάθμιση που προτείνεται είναι ακόλουθη της συρρίκνωσης του αριθμού των μελών ΔΕΠ και της κρατικής χρηματοδότησης.
Για μένα πρέπει να παλέψουμε να μην περάσουν οι αυτές οι αλλαγές και να περάσουμε σε light εκδοχές του ΤΕΜΦΕ.
- nikolas_asteri
- Δημοσιεύσεις: 309
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 15, 2006 1:03 am
- Real Name: nikolas?
- Τοποθεσία: Kameni gi tis meta-ptyxiw xwras
Re: Σχέδιο βελτίωσης προγράμματος σπουδών
Μείωση της γνώσης θα ήταν αν τα 58 μαθήματα τα έκαναν 45. Τώρα όντως υπάρχουν κάποια μαθήματα που σε 2 παίρνεις τη γνώση από 1,5 οπότε δεν είναι τόσο φοβερό.
Τα μαθήματα δεν θα εξαφανιστούν υποθέτω. Εκεί θα είναι, όποιος ενδιαφέρεται, τα παίρνει.
Είναι στο χέρι του καθενός ποιά μαθήματα θα επιλέξει. Ένα τωρινό πτυχίο με ένα μεταγενέστερο που θα του λείπουν Περιβαλλοντική, Δίκαιο, Φιλοσοφία Επιστημών, δεν νομίζω πως έχουν κάποια ουσιαστική διαφορά.
Δεκτός ο προβληματισμός σου αλλά δεν γίνεται να απορρίπτουμε την πρόταση "γιατί φαίνεται να πηγαίνει προς μεταπτυχιακό που θα έχει δίδακτρα".
Τα μαθήματα δεν θα εξαφανιστούν υποθέτω. Εκεί θα είναι, όποιος ενδιαφέρεται, τα παίρνει.
Είναι στο χέρι του καθενός ποιά μαθήματα θα επιλέξει. Ένα τωρινό πτυχίο με ένα μεταγενέστερο που θα του λείπουν Περιβαλλοντική, Δίκαιο, Φιλοσοφία Επιστημών, δεν νομίζω πως έχουν κάποια ουσιαστική διαφορά.
Δεκτός ο προβληματισμός σου αλλά δεν γίνεται να απορρίπτουμε την πρόταση "γιατί φαίνεται να πηγαίνει προς μεταπτυχιακό που θα έχει δίδακτρα".
Re: Σχέδιο βελτίωσης προγράμματος σπουδών
Rontrigez οκ ισως εβαλα λαθος τιτλο αλλα θα επρεπε να καταλαβεις οτι για μενα δεν ειναι βελτιωση και νομιζω φανηκε απο τα λεγομενα μου. Το πλαισιο μιλαει για βελτιωση και αυτο μετεφερα χωρις να εκφραζει τη δικη μου αποψη. Η αποψη μου εκφραζεται στο ποστ. Αλλαξτε τον τιτλο αν ενοχλει τοσο πια!
Re: Σχέδιο βελτίωσης προγράμματος σπουδών
Asterie αν δεις και στην έκθεση των εξωτερικών αξιολογητών, γι αυτά τα μαθήματα που αναφέρεις δίνουν συγχαρίκια. Και εννοείτα πως διαχωρίζω τα μαθήματα που αναφέρονται στην φιλοσοφία από αυτά τις καλαθοπλεκτικής. Τέτοιες σούπες μαθήμα-γνωστικά αντικείμενα υπάρχουν σωρηδών στα Αμερικάνικα πανεπιστήμια-κολλέγια.
Τα δίδακτρα στα ΜΔΕ είναι θέμα χρόνου να επιβληθούν. Ίσως και από τον ερχόμενο Σεπτέμβρη να τα δούμε να έρχονται.
Το ξαναλέω, δεν πρέπει να επιτρέψουμε καμία μετατροπή του ΤΕΜΦΕ σε ΤΕΙ. Πρέπει να επιμείνουμε για πτυχία με πλήρη επιστημονική ειδίκευση.
Τα δίδακτρα στα ΜΔΕ είναι θέμα χρόνου να επιβληθούν. Ίσως και από τον ερχόμενο Σεπτέμβρη να τα δούμε να έρχονται.
Το ξαναλέω, δεν πρέπει να επιτρέψουμε καμία μετατροπή του ΤΕΜΦΕ σε ΤΕΙ. Πρέπει να επιμείνουμε για πτυχία με πλήρη επιστημονική ειδίκευση.
-
- Δημοσιεύσεις: 121
- Εγγραφή: Δευ Αύγ 31, 2009 1:18 am
- Real Name: Κωνσταντίνος
- Gender: Male
- Facebook ID: 0
Re: Σχέδιο βελτίωσης προγράμματος σπουδών
Μία ροή οικονομικών και επιχειρηματικότητας να φτιάχναμε θα μαστε σούπερ..
-
- Δημοσιεύσεις: 157
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 04, 2011 9:43 pm
- Real Name: Γιώργος (I think you got that by yourself...)
- Gender: Male
- Facebook ID: 0
Re: Σχέδιο βελτίωσης προγράμματος σπουδών
nikolas_asteri έγραψε:Τα μαθήματα δεν θα εξαφανιστούν υποθέτω. Εκεί θα είναι, όποιος ενδιαφέρεται, τα παίρνει.
Επιτροπή Προπτυχιακών Σπουδών έγραψε:(στ) Μείωση των προσφερόμενων κατ’ Επιλογήν Υποχρεωτικών μαθημάτων (πέραν εκείνων που χαρακτηρίζουν τις Ροές), με βάση την εικόνα που σχηματίζεται από τον αριθμό εγγραφομένων φοιτητών και προσερχόμενων στις εξετάσεις των τελευταίων 5 ακαδημαϊκών ετών.
Δηλαδή αν εκτιμάμε ότι όντως πηγαίνει προς κάτι τέτοιο και αν οι μόνες μας επιλογές είναι να τη δεχτούμε συνολικά ή να την απορρίψουμε συνολικά, τότε τι κάνουμε;nikolas_asteri έγραψε:Δεκτός ο προβληματισμός σου αλλά δεν γίνεται να απορρίπτουμε την πρόταση "γιατί φαίνεται να πηγαίνει προς μεταπτυχιακό που θα έχει δίδακτρα".
Υπονοείς ότι έχει γνωσιολογικό νόημα ένα οποιοδήποτε πτυχίο σχετικό με το Χ που του λείπει η Φιλοσοφία του Χ;nikolas_asteri έγραψε:Ένα τωρινό πτυχίο με ένα μεταγενέστερο που θα του λείπουν Περιβαλλοντική, Δίκαιο, Φιλοσοφία Επιστημών, δεν νομίζω πως έχουν κάποια ουσιαστική διαφορά.
Μπορείς να πας και εδώ. Ή να επιλέξεις κάτι (τουλάχιστον θεωρητικά) χρησιμότερο για την κοινωνία.con έγραψε:Μία ροή οικονομικών και επιχειρηματικότητας να φτιάχναμε θα μαστε σούπερ..
ΥΓ: Η χαρά του spammer το μέιλ που έστειλε η επιτροπή. 964 ενεργές διευθύνσεις e-mail...
Così preziosa come il vino
così gratis come la tristezza
con la tua nuvola di dubbi e di bellezza...
così gratis come la tristezza
con la tua nuvola di dubbi e di bellezza...
- nikolas_asteri
- Δημοσιεύσεις: 309
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 15, 2006 1:03 am
- Real Name: nikolas?
- Τοποθεσία: Kameni gi tis meta-ptyxiw xwras
Re: Σχέδιο βελτίωσης προγράμματος σπουδών
@Giorgio: Γι'αυτο έβαλα την "Φιλοσοφία Επιστημών" και όχι "Μαθηματικών". Τώρα έχει γνωσιολογικό νόημα το πτυχίο μου ή μήπως πρέπει να βάλω και μάθημα "Φιλοσοφία Εφαρμοσμένων Μαθηματικών και Φυσικών Επιστημών"; Δεν νομίζω πως θέλεις να βάλουμε και ξεχωριστές "Φιλοσοφία Στατιστικής", "Φιλοσοφία Μαθηματικών Πληροφορικής" για να αποκτήσει περαιτέρω γνωσιολογικό νόημα το πτυχίο μου.
(τώρα που το ξαναδιαβάζω, μοιάζει ειρωνικό το ύφος μου, αλλά δεν είναι)
Όσο για το (στ), δεν είναι ξεκάθαρος ο τρόπος που γράφει. Μπορεί εύκολα να εννοεί πως μειώνονται τα κατ'επιλογή υποχρεωτικά, σε φάση αλλάζουν χαρακτηρισμό και γίνονται ελεύθερης επιλογής. Δεν λέει ότι καταργούνται σαν μαθήματα.
Δεν θα σου πω εγώ τι να κάνεις. Έχεις την γνώμη σου και δικαίωμα σου. Απλά δεν θα πείσεις εμένα να βασιστώ στην εκτίμησή σου.
Αν θεωρείς ότι τα οικονομικά μαθήματα που γίνονται στη σχολή (και δεν λέω για οικονομικές αναλύσεις. Βλέπε, προχωρημένες στατιστικές/πιθανότητες, στοχαστικές διαφορικές/ανελίξεις, χρηματοοικονομική κλπ) έχουν καμία σχέση με το AUEB τότε λυπάμαι αλλά ψάξου λίγο καλύτερα. Ούτε σε ζωγραφιά δεν τα έχουν δει.
(τώρα που το ξαναδιαβάζω, μοιάζει ειρωνικό το ύφος μου, αλλά δεν είναι)
Όσο για το (στ), δεν είναι ξεκάθαρος ο τρόπος που γράφει. Μπορεί εύκολα να εννοεί πως μειώνονται τα κατ'επιλογή υποχρεωτικά, σε φάση αλλάζουν χαρακτηρισμό και γίνονται ελεύθερης επιλογής. Δεν λέει ότι καταργούνται σαν μαθήματα.
Δεν θα σου πω εγώ τι να κάνεις. Έχεις την γνώμη σου και δικαίωμα σου. Απλά δεν θα πείσεις εμένα να βασιστώ στην εκτίμησή σου.
Αν θεωρείς ότι τα οικονομικά μαθήματα που γίνονται στη σχολή (και δεν λέω για οικονομικές αναλύσεις. Βλέπε, προχωρημένες στατιστικές/πιθανότητες, στοχαστικές διαφορικές/ανελίξεις, χρηματοοικονομική κλπ) έχουν καμία σχέση με το AUEB τότε λυπάμαι αλλά ψάξου λίγο καλύτερα. Ούτε σε ζωγραφιά δεν τα έχουν δει.
-
- Δημοσιεύσεις: 157
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 04, 2011 9:43 pm
- Real Name: Γιώργος (I think you got that by yourself...)
- Gender: Male
- Facebook ID: 0
Re: Σχέδιο βελτίωσης προγράμματος σπουδών
@nikolas_asteri
Περί Φιλοσοφίας, ξαναγράφω: Από τη στιγμή που κάποια/κάποιος —έχει νόημα να— θέλει να βγει από τη σχολή ως Χ και υπάρχει ως αντικείμενο η φιλοσοφία του Χ, τότε πιστεύω πως πρέπει αυτή να προσφέρεται. Και αυτό γιατί η φιλοσοφία μπορεί να σου δείξει τι είναι αυτό που νομίζεις ότι καταφέρνεις όντας Χ, αλλά αν το καλοσκεφτείς θα καταλάβεις ότι δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα.
Επομένως, αν υπάρχει Φιλοσοφία της Πληροφορικής, θα χαρώ να μάθω ποιους προβληματισμούς έχει να μου μεταφέρει και ποιες αυταπάτες να μου διαλύσει.
Περί της αλλαγής per se: Η σχολή μας είναι περίεργη. Το καλό που έχει είναι ότι παίρνουμε μια γεύση από πολλά αντικείμενα, αλλά τελικά μαθαίνουμε κάποιο πιο αναλυτικά. Είναι μια ισορροπία που μου φαίνεται δύσκολο να πετύχεις και δεν ξέρω (μέχρι να δω ακριβώς τις αλλαγές που θα προτείνουν) αν με το νέο πρόγραμμα θα απομακρυνθούμε απ' αυτή, πχ με τον τρόπο που λέει ο rontrigez. Η κατεύθυνση όμως που —φαίνεται να— έχει δώσει γενικά το κράτος είναι αυτή της δια βίου μάθησης/επανακατάρτισης· το αν και πόσο θα εφαρμοστεί στη συγκεκριμένη περίπτωση θα το δούμε και πιθανώς να εξαρτηθεί και από τη δική μας αντίδραση (η οποία σε ρώτησα —ή προσπάθησα— ποια νομίζεις πως θα έπρεπε να είναι, ανάλογα βέβαια και με το τι θα περιλαμβάνει τελικά η αλλαγή).
Περί οικονομικών: Αυτό που δεν καταλαβαίνω (ή δεν συμμερίζομαι) είναι ο στόχος για τον οποίο κάνει κάποιος/κάποια ένα τέτοιο μάθημα...
Περί Φιλοσοφίας, ξαναγράφω: Από τη στιγμή που κάποια/κάποιος —έχει νόημα να— θέλει να βγει από τη σχολή ως Χ και υπάρχει ως αντικείμενο η φιλοσοφία του Χ, τότε πιστεύω πως πρέπει αυτή να προσφέρεται. Και αυτό γιατί η φιλοσοφία μπορεί να σου δείξει τι είναι αυτό που νομίζεις ότι καταφέρνεις όντας Χ, αλλά αν το καλοσκεφτείς θα καταλάβεις ότι δεν είναι τόσο απλά τα πράγματα.
Επομένως, αν υπάρχει Φιλοσοφία της Πληροφορικής, θα χαρώ να μάθω ποιους προβληματισμούς έχει να μου μεταφέρει και ποιες αυταπάτες να μου διαλύσει.
Περί της αλλαγής per se: Η σχολή μας είναι περίεργη. Το καλό που έχει είναι ότι παίρνουμε μια γεύση από πολλά αντικείμενα, αλλά τελικά μαθαίνουμε κάποιο πιο αναλυτικά. Είναι μια ισορροπία που μου φαίνεται δύσκολο να πετύχεις και δεν ξέρω (μέχρι να δω ακριβώς τις αλλαγές που θα προτείνουν) αν με το νέο πρόγραμμα θα απομακρυνθούμε απ' αυτή, πχ με τον τρόπο που λέει ο rontrigez. Η κατεύθυνση όμως που —φαίνεται να— έχει δώσει γενικά το κράτος είναι αυτή της δια βίου μάθησης/επανακατάρτισης· το αν και πόσο θα εφαρμοστεί στη συγκεκριμένη περίπτωση θα το δούμε και πιθανώς να εξαρτηθεί και από τη δική μας αντίδραση (η οποία σε ρώτησα —ή προσπάθησα— ποια νομίζεις πως θα έπρεπε να είναι, ανάλογα βέβαια και με το τι θα περιλαμβάνει τελικά η αλλαγή).
Περί οικονομικών: Αυτό που δεν καταλαβαίνω (ή δεν συμμερίζομαι) είναι ο στόχος για τον οποίο κάνει κάποιος/κάποια ένα τέτοιο μάθημα...
Così preziosa come il vino
così gratis come la tristezza
con la tua nuvola di dubbi e di bellezza...
così gratis come la tristezza
con la tua nuvola di dubbi e di bellezza...
- Katsarola
- Δημοσιεύσεις: 653
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 06, 2006 8:23 am
- Real Name: Διαγαλαξιακός Υπερδικτάτωρ
- Gender: Male
- Facebook ID: HNNgnGNGGGNGGGG
- Τοποθεσία: Under a Bridge
Re: Σχέδιο βελτίωσης προγράμματος σπουδών
Μα για να γαμησει την εργατια, τι αλλο;Giorgio P έγραψε:Περί οικονομικών: Αυτό που δεν καταλαβαίνω (ή δεν συμμερίζομαι) είναι ο στόχος για τον οποίο κάνει κάποιος/κάποια ένα τέτοιο μάθημα...
Αχ καλέ, μπριζολάκια.
-
- Portal Moderator
- Δημοσιεύσεις: 180
- Εγγραφή: Τετ Σεπ 18, 2013 3:06 pm
- Real Name: jakob
- Gender: Male
Re: Σχέδιο βελτίωσης προγράμματος σπουδών
Ελεορ.
Ανεβάστε αλλη μια φορά το σχέδιο γιατί εξαφανίστηκε.
Ανεβάστε αλλη μια φορά το σχέδιο γιατί εξαφανίστηκε.
'Οταν τα καφενεία είναι ανοιχτά, μην κάνετε την σχολή καφενείο.