- Πιστεύω είναι κατανοητό ότι φέτος η χρονιά ήταν μισή. Αυτό είχε μεν ως αποτέλεσμα το να βγουν όσοι είχαν αποκτήσει κάποιους ρυθμούς στο διάβασμά τους εντελώς εκτός προγράμματος
- Δεδομένης λοιπόν της κατάστασης, γίνεται μια συνέλευση Τμήματος, η οποία αποφασίζει να δωθεί χαριστική για τους επί πτυχίω. Η κατάσταση, ξέρεις καλά, όπως και η περισσότεροι εδώ μέσα ότι λίγο-πολύ θα ήταν αναμενόμενη. Όταν παίρνονται αποφάσεις σε συλλογικά όργανα, η απαξία της Δημοκρατίας επιβάλλει πλέον ο καθένας να κάνει ό,τι νομίζει.
- Ο λόγος για τον οποίο έγινε αυτή η "έκρηξη" είναι το ότι βλέπω με πόση απάθεια συνεχίζουν ορισμένοι από τους καθηγητές να αντιμετωπίζουν εν γένει το θέμα των εξετάσεων. Είναι μια διαδικασία διόλου ευχάριστη μεν, απαραίτητη δε. Από τη στιγμή μάλιστα που σχεδόν σε κανένα μάθημα δεν υπάρχουν τρόποι για να αποδείξεις τη γνώση ενός μαθήματος πέρα από τις εξετάσεις, πιστεύω έχουμε συμφωνήσει εδώ μέσα σιωπηρά ότι ο αυτοσκοπός είναι οι εξετάσεις. Για τη γνώση δε νομίζω (κι ας ακούγεται υπερβολικό) να χέστηκε κανείς. Πραγματικά...
- Όταν λοιπόν βλέπεις ανθρώπους οι οποίοι ξέρεις ότι δεν τους ήρθε και τόσο στραβά όλο αυτό το διάστημα των 4 μηνών απραξίας (ως προς τα διδακτικά καθήκοντα μόνο), να βγαίνουν μετά και να σου λένε κόψε το λαιμό σου γιατί εγώ δεν ευθύνομαι για τίποτα ως νέος Πόντιος Πιλάτος και την ίδια στιγμή βλέπεις άλλους να προσπαθούν "παράνομα" να σε βοηθήσουν, είναι να μην πικραθείς;
- Να παρατηρήσω εδώ ότι στη λίστα με τα μαθήματα που έχουν περιορισμούς υπάρχουν και περιπτώσεις μαθημάτων όπως πχ η Ανάλυση Σήματος, που όπως και να το κάνει κανείς περνιέται με σχετικά λίγο διάβασμα. Δε φαντάζομαι λοιπόν κάποιος που έχει 3 μαθήματα να έχει μέσα και Ανάλυση Σήματος...
- Το πρόβλημα φαντάζεστε λοιπόν ότι υπάρχει σε κάποια μαθήματα τα οποία απαιτούν αρκετό διάβασμα και τουλάχιστον για κάποιον που ασχολήθηκε μέσα στο εξάμηνο με το να τα διαβάσει, θα ήταν πραγματικά δώρο να δοθούν τώρα και όχι μετά από 3 μήνες.
- Εν πάσει περιπτώσει, όντως ο καθένας κάνει τον προγραμματισμό του και μπορεί να βολεύεται ή να ξεβολεύεται με το πώς γίνεται το οτιδήποτε. Το ζήτημα είναι ότι όταν υπάρχει διάθεση από ορισμένους και υπάρχουν κάποιοι που συνεχίζουν ακόμα και τότε να σε ταλαιπωρούν, πιστεύω πως είναι λόγος να ξασπάσεις. Αν όχι, πάει να πει είτε ότι δεν ξέρεις ποιος είναι ποιος εκεί μέσα, είτε ότι το έχεις αποδεχθεί και απλά κάνεις την πάπια.
- Επειδή με το να κάνεις την πάπια και να λες στους άλλους, "Τώρα έτσι έγινε, τι να κάνουμε;" δε γίνεται τίποτα, καλύτερο θα ήταν να προσπαθείς τουλάχιστον να υποδεικνύεις σε όσους δεν έχουν γνώση προσώπων και πραγμάτων τι κουμάσι είναι ο καθένας, μπας και κάποτε αποκτήσουν λίγο φιλότιμο και καταλάβουν ότι δεν είναι δα κι ο Θεός.
- Όσο για το ζήτημα της ύλης, ξέρεις πάρα πολύ καλά Κώστα ότι δεν έχει σημασία το τι θα διδάξεις. Σχεδόν ποτέ δεν υπάρχει ανιστοιχία ύλης και διδασκαλίας. Άρα, κάψε το αυτό το επιχείρημα, κι όταν τελειώσουμε θα κάψουμε μαζί και τίποτα άλλο
Δεν σκοπεύω να κάνω τίποτα παραπάνω προς το παρόν. Μου αρκεί που έγινε θέμα συζήτησης το συγκεκριμένο εδώ και πήρε κάποια έκταση, απλά για να ξυπνάει ο κόσμος σιγά-σιγά. Γιατί χθες που ανέβηκα να δω τη λίστα, ήταν μαζεμένη μαρίδα και κλαιγόντουσαν αλλά κανείς δεν έκανε τίποτα.
Έχετε συμβιβαστεί παίδες με αυτήν την κατάσταση; Εγώ δεν πρόκειται να συμβιβαστώ ούτε να το βουλώσω προκειμένου να κυλήσουν όλα ήρεμα και ομαλά. Κι ο Άγιος φοβέρα θέλει λέμε εκεί κάτω...
Λέμε και κάτι άλλο βέβαια, αλλά ας το κρίνουν κι οι υπόλοιποι αν αξίζει.
Όταν σε λένε γάιδαρο μια φορά μην δίνεις σημασία. Άμα σε πουν δέυτερη κάτσε να σκεφτείς. Την τρίτη φιλοτιμήσου και πήγαινε βάλε σαμάρι...