Περί χαριστικής εξεταστικής

Ιδιαίτερα ζητήματα που απασχολούν τη ΣΕΜΦΕ (όπως π.χ., συνδικαλιστικά, επαγγελματικά δικαιώματα, πρόγραμμα σπουδών κτλ.)

Συντονιστές: antony07, Chris

Neo
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 01, 2006 2:46 pm
Real Name: Thomas Anderson
Gender: Male
Facebook ID: 0
Τοποθεσία: Η μόνη μου πατρίδα είναι ο χρόνος!!!

Δημοσίευση από Neo »

Ας τα πάρουμε ένα-ένα, αν και η συζήτηση πλέον πάει περισσότερο προς το φιλοσοφικό. Είπαμε κάποια πράγματα με την κυρία Κυριάκη και (όπως και όλοι μας) δεν μπορεί να κάνει τίποτα εκτός από το να ζει με αυτά τα δεδομένα.
  • Πιστεύω είναι κατανοητό ότι φέτος η χρονιά ήταν μισή. Αυτό είχε μεν ως αποτέλεσμα το να βγουν όσοι είχαν αποκτήσει κάποιους ρυθμούς στο διάβασμά τους εντελώς εκτός προγράμματος
  • Δεδομένης λοιπόν της κατάστασης, γίνεται μια συνέλευση Τμήματος, η οποία αποφασίζει να δωθεί χαριστική για τους επί πτυχίω. Η κατάσταση, ξέρεις καλά, όπως και η περισσότεροι εδώ μέσα ότι λίγο-πολύ θα ήταν αναμενόμενη. Όταν παίρνονται αποφάσεις σε συλλογικά όργανα, η απαξία της Δημοκρατίας επιβάλλει πλέον ο καθένας να κάνει ό,τι νομίζει.
  • Ο λόγος για τον οποίο έγινε αυτή η "έκρηξη" είναι το ότι βλέπω με πόση απάθεια συνεχίζουν ορισμένοι από τους καθηγητές να αντιμετωπίζουν εν γένει το θέμα των εξετάσεων. Είναι μια διαδικασία διόλου ευχάριστη μεν, απαραίτητη δε. Από τη στιγμή μάλιστα που σχεδόν σε κανένα μάθημα δεν υπάρχουν τρόποι για να αποδείξεις τη γνώση ενός μαθήματος πέρα από τις εξετάσεις, πιστεύω έχουμε συμφωνήσει εδώ μέσα σιωπηρά ότι ο αυτοσκοπός είναι οι εξετάσεις. Για τη γνώση δε νομίζω (κι ας ακούγεται υπερβολικό) να χέστηκε κανείς. Πραγματικά...
  • Όταν λοιπόν βλέπεις ανθρώπους οι οποίοι ξέρεις ότι δεν τους ήρθε και τόσο στραβά όλο αυτό το διάστημα των 4 μηνών απραξίας (ως προς τα διδακτικά καθήκοντα μόνο), να βγαίνουν μετά και να σου λένε κόψε το λαιμό σου γιατί εγώ δεν ευθύνομαι για τίποτα ως νέος Πόντιος Πιλάτος και την ίδια στιγμή βλέπεις άλλους να προσπαθούν "παράνομα" να σε βοηθήσουν, είναι να μην πικραθείς;
  • Να παρατηρήσω εδώ ότι στη λίστα με τα μαθήματα που έχουν περιορισμούς υπάρχουν και περιπτώσεις μαθημάτων όπως πχ η Ανάλυση Σήματος, που όπως και να το κάνει κανείς περνιέται με σχετικά λίγο διάβασμα. Δε φαντάζομαι λοιπόν κάποιος που έχει 3 μαθήματα να έχει μέσα και Ανάλυση Σήματος...
  • Το πρόβλημα φαντάζεστε λοιπόν ότι υπάρχει σε κάποια μαθήματα τα οποία απαιτούν αρκετό διάβασμα και τουλάχιστον για κάποιον που ασχολήθηκε μέσα στο εξάμηνο με το να τα διαβάσει, θα ήταν πραγματικά δώρο να δοθούν τώρα και όχι μετά από 3 μήνες.
  • Εν πάσει περιπτώσει, όντως ο καθένας κάνει τον προγραμματισμό του και μπορεί να βολεύεται ή να ξεβολεύεται με το πώς γίνεται το οτιδήποτε. Το ζήτημα είναι ότι όταν υπάρχει διάθεση από ορισμένους και υπάρχουν κάποιοι που συνεχίζουν ακόμα και τότε να σε ταλαιπωρούν, πιστεύω πως είναι λόγος να ξασπάσεις. Αν όχι, πάει να πει είτε ότι δεν ξέρεις ποιος είναι ποιος εκεί μέσα, είτε ότι το έχεις αποδεχθεί και απλά κάνεις την πάπια.
  • Επειδή με το να κάνεις την πάπια και να λες στους άλλους, "Τώρα έτσι έγινε, τι να κάνουμε;" δε γίνεται τίποτα, καλύτερο θα ήταν να προσπαθείς τουλάχιστον να υποδεικνύεις σε όσους δεν έχουν γνώση προσώπων και πραγμάτων τι κουμάσι είναι ο καθένας, μπας και κάποτε αποκτήσουν λίγο φιλότιμο και καταλάβουν ότι δεν είναι δα κι ο Θεός.
  • Όσο για το ζήτημα της ύλης, ξέρεις πάρα πολύ καλά Κώστα  ότι δεν έχει σημασία το τι θα διδάξεις. Σχεδόν ποτέ δεν υπάρχει ανιστοιχία ύλης και διδασκαλίας. Άρα, κάψε το αυτό το επιχείρημα, κι όταν τελειώσουμε θα κάψουμε μαζί και τίποτα άλλο ;)
Συμπέρασμα: Με την απάθειά μας κάθε φορά, τους έχουμε κάνει να νομίζουν ότι η Σχολή είναι το τσιφλίκι τους κι εμείς τα δουλικά τους. Και κάθε φορά, είτε πρόκειται για χαριστική εξεταστική είτε για κανονική, αυτοί θα κάνουν ό,τι νομίζουν είτε με την ύλη, είτε με τα θέματα και εν τέλει με το πόσο καιρό θα φάει ο καθένας από μας εδώ πέρα.

Δεν σκοπεύω να κάνω τίποτα παραπάνω προς το παρόν. Μου αρκεί που έγινε θέμα συζήτησης το συγκεκριμένο εδώ και πήρε κάποια έκταση, απλά για να ξυπνάει ο κόσμος σιγά-σιγά. Γιατί χθες που ανέβηκα να δω τη λίστα, ήταν μαζεμένη μαρίδα και κλαιγόντουσαν αλλά κανείς δεν έκανε τίποτα.

Έχετε συμβιβαστεί παίδες με αυτήν την κατάσταση; Εγώ δεν πρόκειται να συμβιβαστώ ούτε να το βουλώσω προκειμένου να κυλήσουν όλα ήρεμα και ομαλά. Κι ο Άγιος φοβέρα θέλει λέμε εκεί κάτω...

Λέμε και κάτι άλλο βέβαια, αλλά ας το κρίνουν κι οι υπόλοιποι αν αξίζει.
Όταν σε λένε γάιδαρο μια φορά μην δίνεις σημασία. Άμα σε πουν δέυτερη κάτσε να σκεφτείς. Την τρίτη φιλοτιμήσου και πήγαινε βάλε σαμάρι...
Άβαταρ μέλους
nastymike
Δημοσιεύσεις: 24
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 01, 2006 10:20 am
Real Name: Α.Μ.
Τοποθεσία: All around the wooooorld...

Δημοσίευση από nastymike »

Παιδια, δεν ειναι σοβαρα πραγματα αυτα...
Ειτε παιρνεις μια αποφαση και την επιβαλλεις ειτε οχι. Αν ειναι να υπογραφεις ως ΣΕΜΦΕ και στο τελος να κανει ο καθενας ο,τι γουσταρει, ας το κλεισουμε/καψουμε/κατουρησουμε το μπουρδελο οπως λενε και παραπανω. Ακουστε λοιπον τη δικη μου ιστορια.

Μετα απο μια αγωνιωδη και πιεσμενη κουρσα για να τελειωσω φετος και αφου ηρθαν ολα στραβα με τα εξαμηνα και τις εξεταστικες, ευελπιστω σε 1 βδομαδα να χροσταω μολις 2 μαθηματα εαρινα.
Απο τα μαθηματα αυτα το ενα δεν ειναι στο προγραμμα, και η εξεταση γινεται μονο γιαυτους που χρωστανε μεχρι 3 και εχουν παραδοσει διπλωματικη. Ωραια λοιπον! Ξεμπερδευω με το 1ο, γραφω παραλληλα τη διπλωματικη, παραδιδω καπου μεσα στον Ιουλιο και οποτε γουσταρω θα παω και θα του πω "Ξερεις,το σκεφτηκα και ειπα να περασω το μαθημα σου σημερα μιας και δεν ξυπνησα με ορεξη να παω για μπανιο.". Δεν πα ναναι Αυγουστος, οι προυποθεσεις κατα γραμμα δεν αναφερουν τιποτα σχετικα με τη συγκεκριμενη ημερομηνια. Οσο με αφηνουν λοιπον εμενα μαλακα με το να μου λενε "μπορει καπως καποτε να το δωσεις" αλλο τοσο θα τους αφησω και γω Μ@Λ@ΚΕΣ λεγοντας "θα το δωσω οποτε μου κ!@$%σει!". Γιατι ΟΛΟΙ εδω μεσα ο,τι τους κ!@#$%σει κανουν τελικα!

Θα πω κατι για να κλεισω. Δε με ενδιαφερει αν στο τελος, οταν τον βρω θα ειναι αρκετα καλος ωστε να μου κανει τη χαρη να μου επιτρεψει να εχω την τιμη να εξεταστω στο υπεροχο μαθημα του, δε με ενδιαφερει αν μου βαλει τελικα ενα 5αρακι η κατι παραπανω και τελειωσω επιτελους.
Αυτο που με ενδιαφερει ειναι οτι αυτη τη στιγμη κρεμεται ενα μεταπτυχιακο στο εξωτερικο οπου με εχουν δεχτει, κρεμεται μια υποτροφια, και το χαρτι που εχω υπογραψει οχι μονο εγω αλλα και η γραμματεια της Σχολης με τη σφραγιδα του ΕΜΠ, λεει "αναμενεται να παρει πτυχιο το καλοκαιρι '07".
Και επειδη οι απ'εξω δεν ξερουν ουτε απο διπλες ουτε απο χαριστικες μ@λ@κιες, και ουτε ενδιαφερονται να μαθουν, ας σκεφτουν λιγο παραπανω οι μαγκες που κανουν τα δικα τους ποσο γελοιοι φαινομαστε ως σχολη και ως ιδρυμα σε εναν στοιχειωδως νοημωντα και πανω απολα σοβαρο ανθρωπο.

Δε ζηταω να τελειωσω! Ζηταω να με αφησουν να τελειωσω!!!
ΕικόναΕικόνα
Screw you guys... I'm goin' hooome!
Άβαταρ μέλους
drcypher
Portal Administrator
Portal Administrator
Δημοσιεύσεις: 2299
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 01, 2006 7:33 am
Real Name: Κώτσος Φίλ
Gender: Male
Τοποθεσία: Μπροστά στην οθόνη

Δημοσίευση από drcypher »

Neo έγραψε:Δεδομένης λοιπόν της κατάστασης, γίνεται μια συνέλευση Τμήματος, η οποία αποφασίζει να δωθεί χαριστική για τους επί πτυχίω. Η κατάσταση, ξέρεις καλά, όπως και η περισσότεροι εδώ μέσα ότι λίγο-πολύ θα ήταν αναμενόμενη. Όταν παίρνονται αποφάσεις σε συλλογικά όργανα, η απαξία της Δημοκρατίας επιβάλλει πλέον ο καθένας να κάνει ό,τι νομίζει.
nastymike έγραψε:Παιδια, δεν ειναι σοβαρα πραγματα αυτα...
Ειτε παιρνεις μια αποφαση και την επιβαλλεις ειτε οχι. Αν ειναι να υπογραφεις ως ΣΕΜΦΕ και στο τελος να κανει ο καθενας ο,τι γουσταρει, ας το κλεισουμε/καψουμε/κατουρησουμε το μπουρδελο οπως λενε και παραπανω.
Νομίζω το πιο σοβαρό επιχείρημα είναι το παραπάνω. Εφ' όσον όλοι δεχόμαστε ότι η κατάσταση είναι όντως παράτυπη, και συνεπώς δεν μπορούμε να επικαλεστούμε καμία "νομιμότητα", αν μη τι άλλο πρέπει να υπάρξει μια σοβαρότητα και ειλικρίνεια. Αν δεν νιώθουν οι ίδιοι οι διδάσκοντες που συμμετείχαν σε αυτή τη Συνέλευση Τμήματος προσβεβλημένοι από την στάση των συναδέλφων τους που αγνόησαν εκείνους προσωπικά αλλά και το όργανο το ίδιο, τότε σε ποια ευθιξία θα βασιστεί ο φοιτητής για να τους "ευθαισθητοποιήσει", δεδομένου ότι δεν μπορεί να τους πείσει ή να τους αναγκάσει;

Κατά τ' άλλα δέχομαι και το σχόλιο του Neo... καλό είναι που γίνεται η συζήτηση, ειδικά σε αυτό το ύφος που πήρε στα τελευταία 2-3 posts, για να μαθαίνουν και οι νεότεροι τι είναι αυτά τα όργανα και με ποιον τρόπο αντιλαμβανόμαστε και υλοποιούμε τα προσχήματα της Δημοκρατίας στο Ελληνικό Πανεπιστήμιο.

Η έκφραση "δουλικά" είναι προφανώς ένα σχήμα λόγου, μια εσκεμμένη υπερβολή, αλλα αντιπαραβάλετε λίγο με την εξίσου ανώμαλη κατάσταση των καταλήψεων: Ένας φοιτητής δεν μπορεί να κλείσει ή να ανοίξει τη σχολή αγνοώντας αποφάσεις της Γενικής Συνέλευσης. Και ξέρουμε καλά ότι η κατάληψη δεν προβλέπεται σε κανέναν Εσωτερικό Κανονισμό. Από την άλλη ένας διδάσκων μπορεί να αγνοήσει τους συναδέλφους του και τους φοιτητές χωρίς περιορισμούς ή κυρώσεις... Αν αυτό δεν είναι μια ένδειξη ετεροβαρούς εξουσίας, τότε είναι σίγουρα μια απόδειξη ανισότητας στα όρια της "ελευθερίας" ανάμεσα στους διδάσκοντες και τους διδασκόμενους.
Από τούδε και στο εξής ως στρογγυλοί αριθμοί ορίζονται τα πολλαπλάσια του 5 και οι δυνάμεις του 2.
Slym
Δημοσιεύσεις: 173
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 15, 2006 6:42 pm

Δημοσίευση από Slym »

Μια επισήμανση για το πρόγραμμα.Από ότι είδα στους περιορισμούς υπάρχουν 19 μαθήματα , από τα οποία μόνο 5-6 είναι στο μαθηματικό εφαρμογών ή σχετίζονται με μαθηματικά.Όλα τα άλλα είναι του φυσικού ή του κορμού (φυσικές ή μηχανικές).
Τα μαθήματα σχετικά με μαθηματικά είναι :
1) Τα τρία του Ζάχου (είναι ηλεκτρολόγος).
2) Διδακτική μαθηματικών (Α.Κ.Ε.Δ.).
3) Μαθηματική Λογική του Κολέτσου , ο οποίος έχω πληροφορηθεί ότι ανήκει στη σχολή ηλεκτρολόγων και έχει και εκεί γραφείο.

Ερώτηση : Γιατί κανείς από τον Τομέα Μαθηματικών δεν έχει βάλει περιορισμούς;
Οι πιθανές απαντήσεις :
1) Δεν τους έχει ειδοποιήσει η γραμματεία να υποβάλλουν περιορισμούς.
2) Είναι τόσο καθίκια που όσοι έχουν περιορισμούς , εντελώς τυχαία απλά δεν ειδοποίησαν τη γραμματεία και θα ρίξουν πόρτα τη στιγμή της εξέτασης.
3) Είναι όλοι τόσο καλοί άνθρωποι που θα μας αφήσουν να δώσουμε χωρίς περιορισμούς.
4) Είναι συλλογική απόφαση του τομέα μαθηματικών να δώσουμε τα μαθήματά τους χωρίς περιορισμούς.

Κάτι μου βρωμάει πάντως.Δε γίνεται ούτε ένας να μην έβαλε περιορισμό.Και μιλάμε για ''ανθρώπους'' όπως ο Αργυρός και ο Σπηλιώτης.
Neo
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 01, 2006 2:46 pm
Real Name: Thomas Anderson
Gender: Male
Facebook ID: 0
Τοποθεσία: Η μόνη μου πατρίδα είναι ο χρόνος!!!

Δημοσίευση από Neo »

Απλά προσπαθούν οι άνθρωποι να στηρίξουν τη Συνέλευση Τμήματος που μην ξεχνάς ότι είναι υπό την προεδρία της Κυριάκη. Στην ουσία παιδιά αυτό που κατάλαβα είναι ότι η Κυριάκη το κυνήγησε περισσότερο από όλους να γίνει η χαριστική.

Μένοντας λίγο ακόμα στο Πολυτεχνείο θα καταλάβετε τι παίζει στις σχέσεις ανάμεσα στους Τομείς...

Έτυχε πάντως χθες που ανέβηκα να είναι και ο Αργυρός, ο οποίος φάνηκε θετικά διατεθιμένος στη χαριστική και γενικά δεν τον έχω ανάμεσα στους ανθρώπους που δημιουργούν προβλήματα στους φοιτητές με τη στάση τους.
Άβαταρ μέλους
sparc
Δημοσιεύσεις: 391
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 01, 2006 9:46 am
Real Name: Γιώργος
Gender: Male
Τοποθεσία: Ε204_κ.Φυσικής!!!

Δημοσίευση από sparc »

Συνοπτικά...
Οι Ζάχος & Κολέτσος διδάσκουν στη ΣΕΜΦΕ επειδή ουσιαστικά τους αναγκάζει το σύστημα, αν μπορούσαν θα το άλλαζαν. Η αρχή έγινε με τους αλγόριθμους.

Πολλά από τα μαθήματα του Α.Κ.Ε.Δ. διδάσκονται από άτομα που δεν ανήκουν στο προσωπικό του με αποτέλεσμα καμία γραμματεία να μην μπορεί να τους επιβάλλει κάτι παράτυπο.

Οι του φυσικής βαριούνται να διορθώνουν τον Αύγουστο ή πάνε κόντρα στην Κυριάκη ή πάνε κόντρα στα ΕΑΚΚ ενθυμούμενοι την παρατυπία της χαριστικής κάτι που φυσικά θα ξεχάσουν όταν πρόεδρος γίνει ο Απέκης ή ο κάθε Απέκης τους.

Οι του Μαθηματικού από την άλλη, θέλουν την Κυριάκη να είναι η πιο πετυχημένη πρόεδρος και την υποστηρίζουν θυσιάζοντας ένα καλοκαίρι, σιγά το πράγμα. Εδώ σφάζονται για τα πολιτικά.

Κατά την γνώμη μου τα πράγματα είναι τόσο απλά.

ΑΡΚΕΤΑ επιτέλους. Είναι για κλάματα όλοι τους.
I think therefore I am? Could be! Or is it really someone else who thinks he's me?
Reymond Smullyan - This book needs no title
Στενή είναι η αρετή, δεν μπορώ να αναπνεύσω· μικρός, στενός είναι ο Παράδεισος, δε με χωράει· σαν άνθρωπος μου φαίνεται ο Θεός σας, δεν τον θέλω!
Ν. Καζαντζάκης - Ασκητική
Άβαταρ μέλους
Βραχνός Προφήτης
Δημοσιεύσεις: 284
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 02, 2006 12:13 am
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Βραχνός Προφήτης »

Απλά προσπαθούν οι άνθρωποι να στηρίξουν τη Συνέλευση Τμήματος που μην ξεχνάς ότι είναι υπό την προεδρία της Κυριάκη.
Οι του Μαθηματικού από την άλλη, θέλουν την Κυριάκη να είναι η πιο πετυχημένη πρόεδρος και την υποστηρίζουν θυσιάζοντας ένα καλοκαίρι, σιγά το πράγμα.
Λογικο αυτο, αλλα απο την αλλη γιατι περσι το καλοκαιρι στην χαριστικη βαζανε κ μαθηματικοι περιορισμους, με αποκορυφωμα την απιστευτη Καρωνη? Συγκεκριμενα, ειχε βαλει περιορισμο να χρωσταν οι φοιτητες μεχρι 5 μαθηματα, με μονη εξαιρεση οσους τους ειχαν παρει σε μεταπτυχιακο του εξωτερικου! Για τα μεταπτυχιακα της Ελλαδας δεν εκανε η απαραδεκτη καμμια εξαιρεση! (Ευρωλιγουριδες τους ελεγε η Μαλβινα?)
Έτυχε πάντως χθες που ανέβηκα να είναι και ο Αργυρός, [...] και γενικά δεν τον έχω ανάμεσα στους ανθρώπους που δημιουργούν προβλήματα στους φοιτητές με τη στάση τους.
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ! Καλο!
Συνταξη στα 18, στρατευση στα 100!
Άβαταρ μέλους
drcypher
Portal Administrator
Portal Administrator
Δημοσιεύσεις: 2299
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 01, 2006 7:33 am
Real Name: Κώτσος Φίλ
Gender: Male
Τοποθεσία: Μπροστά στην οθόνη

Δημοσίευση από drcypher »

Ένα τυπικό παράδειγμα εφαρμογής των "περιορισμών" των εξετάσεων αυτής της χαριστικής. Χρωτάω τα παρακάτω 7 εαρινά μαθήματα, εκ των οποίων δεν μπορώ να εξεταστώ (ούτως ή άλλως ή χωρίς να χάσω μια άλλη εξεταστική) στα κόκκινα, και μπορώ να εξεταστώ (με την έννοια ότι "μου χαρίζεται κάτι") στα πράσινα:
  • [4ο] Μηχανική Κατασκευών (Παρ. Α, πρέπει να χρωστάω μέχρι 3)
  • [Φ6ο] Ατομική και Μοριακή Φυσική
  • [Φ6ο] Διηλεκτρικές, Οπτικές & Μαγνητικές Ιδιότητες Υλικών (Παρ. Α, πρέπει να χρωστάω μέχρι 3)
  • [Φ6ο] Ηλεκτρομαγνητισμός ΙΙ (Παρ. Α, πρέπει να χρωστάω μέχρι 3)
  • [Φ6ο] Θεωρία Ομάδων στη Φυσική (Παρ. Β, δεν θα εξεταστεί)
  • [Φ8ο] Ανιχνευτικές και Επιταχυντικές Διατάξεις
  • [Φ8ο] Πυρηνική Φυσική και Εφαρμογές (Παρ. Γ, χάνω την Κανονική ή την Επαναληπτική)
Όλα τα παραπάνω μαθήματα είναι υποχρεωτικά, οπότε αν εξαιρέσουμε τις Ανιχνευτικές που θέλουν εργασία προκειμένου να περάσεις το μάθημα, μπορώ να δώσω ένα μόνο από τα 7.

Δεν προσπαθώ να κατηγορήσω κάποιον ή να γκρινιάξω, οπότε ας μην μπούμε ξανά στο τριπάκι "ας τα πέρναγες όταν έπρεπε". Το μόνο point της δημοσίευσης αυτής είναι πως η έκφραση "θα εξεταστούμε όλοι σε όλα τα εαρινά 3 φορές αυτή τη χρονιά", τουλ. για κάποιους από εμάς, δεν ισχύει ούτε καθ' υπόνοια. Εν ολίγοις για να δούμε κατά πόσον χαρίζει κάτι στους ">= 5ο έτος" αυτή η χαριστική ;)
Από τούδε και στο εξής ως στρογγυλοί αριθμοί ορίζονται τα πολλαπλάσια του 5 και οι δυνάμεις του 2.
Άβαταρ μέλους
el_greco
Δημοσιεύσεις: 1275
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 01, 2006 9:30 am
Real Name: Νίκος Βέργος
Gender: Male
Τοποθεσία: Austin, TX
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από el_greco »

drcypher... αν δεν είναι υποχρεωτική η εργασία στις Ανιχνευτικές, και πάς πχ να γράψεις με άριστα το 8... μην κάνεις το λάθος να μην το δώσεις. Στο ερχόμενο εαρινό εξάμηνο το μάθημα το κάνει ο κ. Τσιπολίτης, και δεν ξέρω κατά πόσον θα το αφήσει άθικτο...
                 
Άβαταρ μέλους
drcypher
Portal Administrator
Portal Administrator
Δημοσιεύσεις: 2299
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 01, 2006 7:33 am
Real Name: Κώτσος Φίλ
Gender: Male
Τοποθεσία: Μπροστά στην οθόνη

Δημοσίευση από drcypher »

Οπότε πάμε για 2 μαθήματα... "τ' αφέντικό τρελάθηκε, χαρίζει, δεν πουλάει!" :D Γέροντα, ετοιμάσου για έφοδο σημειώσεων! :P


Υ.Γ.: 1000στη δημοσίευση... sky που θα πάμε για να γιορτάσω μέσα στα μούτρα σου (in your face!); :P
Από τούδε και στο εξής ως στρογγυλοί αριθμοί ορίζονται τα πολλαπλάσια του 5 και οι δυνάμεις του 2.
Άβαταρ μέλους
Qbric
Δημοσιεύσεις: 298
Εγγραφή: Τρί Δεκ 05, 2006 12:46 am

Δημοσίευση από Qbric »

kalispera
loipon sti sineleusi tmimatos katagrafike i eksis katastasi
DEN MPOREI KANEIS NA SAS APAGOREUSEI NA DOSETE STIS KANONIKES EKSETASTIKES ANEKSARTITA AN EXETE DOSEI STI XARISTIKI
STIS KANONIKES EKSETSTIKES EPANLIPTIKI KAI EARINI_XEIMERINI EXOUN IPOXREOSI OI KATHIGITES NA DEKTOUN OLOUS TOUS FOITHTES
epeidh den einai tyxeo oti egine mono apo fisikous na min dexontai na dosoun se oles tis eksetastikes , giati kai sto tmima mono oi fysikoi diamartyrontan , episis den einai tyxeo oti mono o Liarokapis den tha dosei eksetasi
To giati den to ksero , ksero omos oti itan enas apo autous pou elege oti den mporei na apogoreutei stou foithtes na dosoun stis kanonikes , kai gia na ksefygei apo to louki apla den dinei xaristiki
To ti tha ginei me ta mathimata ton fisikon tha doume auti ti dvomada an tha perasei
ligo ipomoni
abakas7
Δημοσιεύσεις: 129
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 01, 2006 4:26 pm
Real Name: Ανέστης
Gender: Male
Facebook ID: 0
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από abakas7 »

el_greco έγραψε:drcypher... αν δεν είναι υποχρεωτική η εργασία στις Ανιχνευτικές, και πάς πχ να γράψεις με άριστα το 8... μην κάνεις το λάθος να μην το δώσεις. Στο ερχόμενο εαρινό εξάμηνο το μάθημα το κάνει ο κ. Τσιπολίτης, και δεν ξέρω κατά πόσον θα το αφήσει άθικτο...
Είμαι λίγο offtopic αλλά να ενημερώσω ότι η εργασία στις Ανιχνευτικές και Επιταχυντικές Διατάξεις είναι υποχρεωτική και πιάνει 60% του βαθμού.
Άβαταρ μέλους
el_greco
Δημοσιεύσεις: 1275
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 01, 2006 9:30 am
Real Name: Νίκος Βέργος
Gender: Male
Τοποθεσία: Austin, TX
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από el_greco »

Γραμματεία ΣΕΜΦΕ έγραψε: Αλλαγές στο Πρόγραμμα Εξετάσεων των Εαρινών Εξαμήνων των «ΕΠΙ ΠΤΥΧΙΩ» εξετάσεων :


1. Το μάθημα «Σχεδίαση – Ανάπτυξη Εφαρμογών Πληροφορικής» του 2ου εξαμήνου, θα εξεταστεί την Τετάρτη 27/6/2007 στις 8:30π.μ., στις αίθουσες Α303 (κτίριο Α Γενικών Εδρών), αιθ. 0.14, Ι (νέο κτίριο ΣΕΜΦΕ).
2. Το μάθημα «Γραμμική Άλγεβρα και Εφαρμογές» του 2ου εξαμήνου, θα εξεταστεί την Τρίτη 3/7/2007 στις 8:30π.μ., στις αίθουσες Α303 (κτίριο Α Γενικών Εδρών), αιθ. 0.14 (νέο κτίριο ΣΕΜΦΕ).
3. Το μάθημα «Μαθηματική Λογική» του 8ου εξαμήνου, θα εξεταστεί την Τρίτη 10/7/2007 στις 8:30π.μ., στην  αίθουσα  Ι (νέο κτίριο ΣΕΜΦΕ). (Αφορά μόνο τους φοιτητές που οφείλουν μέχρι 7 μαθήματα)
                 
abakas7
Δημοσιεύσεις: 129
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 01, 2006 4:26 pm
Real Name: Ανέστης
Gender: Male
Facebook ID: 0
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από abakas7 »

Αν είναι δυνατόν παρακαλώ ενημερώστε το εργαλείο εξετάσεων. Για τη Γραμμική Άλγεβρα τουλάχιστον δε βλέπω να έχει ενημερωθεί.
Ευχαριστώ.
"Ο σκεπτικισμός απέναντι στη Βίβλο, δεν πηγάζει από μια προσεκτική αξιολόγηση
των διαθέσιμων στοιχείων αλλά από μια τεράστια αρνητική προδιάθεση απέναντι στο
υπερφυσικό"

Millar Burrows, αρχαιολόγος του Παν/μίου του Yale
Άβαταρ μέλους
msl
Forum Administrator
Forum Administrator
Δημοσιεύσεις: 2741
Εγγραφή: Πέμ Μάιος 17, 2007 2:35 pm
Real Name: Μαρία-Σοφία
Gender: Female
Facebook ID: 735434828
Τοποθεσία: Στα όνειρά μου
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από msl »

Ανακοίνωση  26/6/2007

Προς τους Προπτυχιακούς Φοιτητές της Σχολής

Σας γνωρίζουμε ότι η εξέταση του μαθήματος «Θεωρία Ελαστικότητας» του 6ου εξαμήνου, η οποία είχε προγραμματιστεί αρχικά στις 4/7/2007, στις 8.30 π.μ. θα πραγματοποιηθεί στις 4/7/2007, 12-3 μ.μ., στο Αμφιθέατρο 1 των Γενικών Εδρών.

Από τη γραμματεία της σχολής
I'm not a bitch, I just have a low tolerance for bullshit ..

:: Αθλητικός Όμιλος Πήγασος Κυψέλης
::
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ειδικά Θέματα”