Seems legit......Katsarola έγραψε:Και ενα και δυο και πεντε! Μαλιστα, εν προκειμενω, αμφοτερα "διαφορετικα" ειναι.
Προσωπικα η ιστορια μου αρεσε πολυ περισσοτερο και σαν μαθημα και σαν γνωσιακο αντικειμενο (γουστα,σαφεστατως), σεκαμιαπεριπτωσηομως δεν μπορεις να παραλληλισεις την ιστορια του λυκειου και δη την ιστορια κατευθυνσης με ενα εξαμηνιαιο μαθημα ιστοριας στην ΣΕΜΦΕ. Το μεν ειναι μια τεραστια χρονικη περιοδος τιγκα στις ασαφειες, τα πασαληματα και τις εκκωφαντικες παραλειψεις (ΠΟΙΗΤΗΣΕΙΜΑΙΡΕΜΑΓΚΑΜΟΥ), το δε εχει συγκεκριμενο scope-αντικειμενο, κατι το οποιο κανει το μαθημα πολυ πιο "compact" ως προς την υλη, την παραδοση και τις απαιτησεις, παρα το ομοιως τεραστιο χρονικο διαστημα
ΟκαλοςΣεμφιτηςπρεπειναεχειλεξιλογιο
Σε καθε περιπτωση, προσωπικα θα δωσω μια ευκαιρια (η και δυο) και στα δυο μαθηματα για να αποφασισω. Παντως πιστευω οτι η ιστορια (ειδικα η μεσσαιωνικη και η αρχαια με αντικειμενο τους προπατορες της μαθηματικης και φυσικης επιστημης) ειναι ιδιαιτερα ενδιαφερουσα και lind of exciting