Παλιοί και καινούργιοι
κάντε αξιολόγηση σχολιασμό των μαθημάτων του Τομέα Φυσικής
στο blog http://axiologhsh.blogspot.com/.
Παρατηρήσεις - προτάσεις δεκτές
Αξιολόγηση των μαθημάτων του Τομέα Φυσικής της ΣΕΜΦΕ
Συντονιστές: AlexandraDC, markelos, Ryu, constant, φιάλη klein
Re: Αξιολόγηση των μαθημάτων του Τομέα Φυσικής της ΣΕΜΦΕ
@rateit
Αρνούμαι να συμμετάσχω σε κάτι που δεν ξέρω τι κρύβει.Για αυτό υπάρχει το forum για να γίνεται συζήτηση εδώ.ότι θέλετε εδώ.Ελπίζω το ίδιο να κάνουν και οι συνάδελφοι.
Αρνούμαι να συμμετάσχω σε κάτι που δεν ξέρω τι κρύβει.Για αυτό υπάρχει το forum για να γίνεται συζήτηση εδώ.ότι θέλετε εδώ.Ελπίζω το ίδιο να κάνουν και οι συνάδελφοι.
*Is someone getting the best of you?
Re: Αξιολόγηση των μαθημάτων του Τομέα Φυσικής της ΣΕΜΦΕ
καλά με το ζόρι δεν γίνεται τίποτα, παιδιά όποιος θέλει ε.
Τώρα τι να κρύβει; Βασικά κρύβει την εντύπωση που είχα ότι οι διδάσκοντες χρειάζονται λίγη βοήθεια για να κάνουν καλύτερα το μάθημα. Εσύ πιστέυεις ότι με βάλανε να το φτιάξω για να δούνε τα χάλια τους ή για να χαρούνε ; Πάντως μόνο εάν κάνεις την αξιολόγηση υπάρχει πιθανότητα να συμβεί είτε το ένα είτε το άλλο.
Τώρα τι να κρύβει; Βασικά κρύβει την εντύπωση που είχα ότι οι διδάσκοντες χρειάζονται λίγη βοήθεια για να κάνουν καλύτερα το μάθημα. Εσύ πιστέυεις ότι με βάλανε να το φτιάξω για να δούνε τα χάλια τους ή για να χαρούνε ; Πάντως μόνο εάν κάνεις την αξιολόγηση υπάρχει πιθανότητα να συμβεί είτε το ένα είτε το άλλο.
- τελειωμένος
- Δημοσιεύσεις: 116
- Εγγραφή: Σάβ Μαρ 14, 2009 9:27 pm
- Real Name: Κώστας
- Facebook ID: 0
- Τοποθεσία: ονειρεμένη φρουτοπία
Re: Αξιολόγηση των μαθημάτων του Τομέα Φυσικής της ΣΕΜΦΕ
Πριν καμιά δεκαριά χρόνια μονίμως γκρινιάζαμε στις πανεπιστημιακές σχολές που δεν μπορούσαμε να εκφράσουμε με κάποιο τρόπο επικοινωνιακό και αποτελεσματικό την κριτική μας (ως φοιτητές) για μαθήματα και διδάσκοντες.
Όταν ήμουν στο μεταπτυχιακό, ερχόταν από το υπουργείο παιδείας με ερωτηματολόγια να συμπληρώσουμε για να κρίνουμε το μεταπτυχιακό και τα λαμόγια οι καθηγητές έλεγαν ότι θα μας δώσουν τα ερωτηματολόγια αυτοί και τα έθαβαν, για να μην αναγκαστούν να ακούσουν κριτική και γίνουν ρόμπες. Τώρα βλέπω πως έχει θεσμοθετηθεί η κριτική με ερωτηματολόγια που μας μοίρασαν τα προηγούμενα εξάμηνα και τώρα με αυτό.
Καλή η αντίδραση αρκεί να μην "κρύβει" και να μην βασίζεται στην βλακεία. Όταν πριν από μερικά χρόνια το δικαίωμα στην κριτική ήταν ένα σοβαρό και μόνιμο αίτημα μας, νομίζω τώρα πως είναι υποχρέωσή μας να κρίνουμε διδάσκοντες και διαδικασίες. Το να επιστρέφουν ερωτηματολόγια ασυμπλήρωτα και να αδιαφορούν οι φοιτητές σε τέτοιες κινήσεις επιβεβαιώνει το δικαίωμα στην (ακαταμάχητη) βλακεία
Όταν ήμουν στο μεταπτυχιακό, ερχόταν από το υπουργείο παιδείας με ερωτηματολόγια να συμπληρώσουμε για να κρίνουμε το μεταπτυχιακό και τα λαμόγια οι καθηγητές έλεγαν ότι θα μας δώσουν τα ερωτηματολόγια αυτοί και τα έθαβαν, για να μην αναγκαστούν να ακούσουν κριτική και γίνουν ρόμπες. Τώρα βλέπω πως έχει θεσμοθετηθεί η κριτική με ερωτηματολόγια που μας μοίρασαν τα προηγούμενα εξάμηνα και τώρα με αυτό.
Καλή η αντίδραση αρκεί να μην "κρύβει" και να μην βασίζεται στην βλακεία. Όταν πριν από μερικά χρόνια το δικαίωμα στην κριτική ήταν ένα σοβαρό και μόνιμο αίτημα μας, νομίζω τώρα πως είναι υποχρέωσή μας να κρίνουμε διδάσκοντες και διαδικασίες. Το να επιστρέφουν ερωτηματολόγια ασυμπλήρωτα και να αδιαφορούν οι φοιτητές σε τέτοιες κινήσεις επιβεβαιώνει το δικαίωμα στην (ακαταμάχητη) βλακεία
Δεν ελπίζω τίποτα, δεν φοβάμαι τίποτα, είμαι παντρεμένος.
- sciroccakias
- Δημοσιεύσεις: 50
- Εγγραφή: Τρί Ιουν 02, 2009 8:32 pm
- Real Name: -
- Gender: Male
- Facebook ID: 0
Re: Αξιολόγηση των μαθημάτων του Τομέα Φυσικής της ΣΕΜΦΕ
Κατά την γνώμη μου πρόκειται για μια πολύ καλή κινηση. Δυστυχώς όμως πιστεύω, πως πολλοί καθηγητές ζουν σε ένα κόσμο δικό τους. Ελάχιστα πιστεύω θα τους ενδιαφέρει η γνώμη μας για το μάθημά τους και ακόμα μικρότερη θα είναι η επιρροή που μπορούν να έχουν τέτοιου είδους αξιολογίσεις πάνω τους. Ασ ελπίσουμε ότι στο μέλλον θα αλλάξει κάτι προς το καλύτερο.
Ευτυχώς όμως θα μπορούμε να δούμε και στατιστικά κατά πόσο είμαστε μεμονομένα άτομα δυσαρεστημένα με κάποιο από τα μαθήματα ή αποτελούμε πλειονότητα.( Κατά μεμονωμένους καθηγητές βέβαια κατά πόσο είμαστε λίγοι παρανοϊκοί ή πολλοί!!!
Ευτυχώς όμως θα μπορούμε να δούμε και στατιστικά κατά πόσο είμαστε μεμονομένα άτομα δυσαρεστημένα με κάποιο από τα μαθήματα ή αποτελούμε πλειονότητα.( Κατά μεμονωμένους καθηγητές βέβαια κατά πόσο είμαστε λίγοι παρανοϊκοί ή πολλοί!!!