Οκ, κατανοώ ότι δεν μου παίφτει και πολύς λόγος διοτι δεν δίνω αυτό το μάθημα.Εχουν υποθει ομως καποια πραγματα που δεν παλευονται.
Τα παιδια που μαζεψαν υπογραφες φροντησαν (και καλα εκαναν) και προσεγκισαν ΟΣΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ τισ ημερες που δηναμε μαθηματα.Μαλιστα η περισυλλογη υπογραφων ξεκινησε απο την πρωτη κιολας μερα της εξεταστικης.Εδω θα με συγχωρεσετε αλλα οταν λεω δηναμε εννοω εμεις του 4ου εκσαμηνου.Δεν θα το ελεγα αυτο σε περιπτωση που η γραμματεια ειχε ενημερωσει για το προβλημα με το προγραμμα σπουδων.Εφ'οσων ομως η γραμματεια ειπε στα παιδια "θελουμε τοσες ψηφους απο φοιτητες που εχουν ΕΠΙΛΕΞΕΙ το μαθημα στο 4 εκσαμηνο", δεν νομιζο οτι μπορει κανεις να τους αποκαλει απαραδεκτους.
Τιθεται λοιον το εξης προβλημμα: οταν βγαινουν προγραμματα εξεταστικης και τιθονται τετοια ζητηματα,ποιος εχει τον λογο;Οι φοιτητες που το επελεξαν και (θα επρεπε να το) εχουν παρακολουθησει στο εξαμηνο τους και θελουν να το περασουν, οι οι φοιτητες που θα επρεπε να το εχουν περασει οταν ηταν ακομα υποχρεοτικο;
Επειδη (ευτυχως) εδω δεν εχουμε ακομα φασισμο ωστε μολις καποιος κοπει σε ενα μαθημα να διαγραφεται απο το πανεπιστιμιο, εγώ ειμαι της άποψης πως οταν εμφανιζονται τετοιες αναγκες καλο θα ηταν να βρισκεται μια λύση που να "βολευει" (οπως λετε και εσεις) τους περισσοτερους, η αν θελετε ακομα καλυτερα να βολευει τους περισσοτερους και να μην αδικει τραγικα καποιους (πχ αυτους που χροστανε και τα δυο μαθηματα).
ΟΜΩΣ εδω ερχομαστε αντιμετωποι με ενα μεγαλο τερας που λεγεται γραμματεια-γραφειοκρατεια,η οποια ασχολειται οσο το δυνατον λιγοτερο μπορει, και δεν ενημερωνει σωστα τους φοιτητες.Κανεις δεν μας ειπε οτι η οικονομικη αναλυση ηταν καποτε υποχρεωτικη,κανεις δεν μας ειπε πως δεν γινεται να δινονται δυο διαφορετικα μαθηματα επιλογης του ιδιου εξαμηνου την ιδια μερα και κανενας δεν εφερε αντιρηση οταν γινανε οι προτασεις που γινανε.
Και ενα δευετρο τερας που λεγεται ανευθηνος καθηγητης, ο οποιος ξερει πολυ καλα τι γινεται με το προγραμμα σπουδων και πολυ απλα βαριεται να ασχολιθει.
Τι κανουμε λοιπον;Φροντιζουμε να τα βρουμε μεταξυ μας!Και σε αυτον τον τομεα νομιζω οτι τα παιδια που μαζεψαν τις υπογραφες φερθηκαν πολυ σωστα.Εδω και εναν μηνα μαζευουν υπογραφες και εχουν αναρτησει στο forum αντισοιχη ανακοινωση.Νομιζο οτι ακομα και στο facebook πηρε κατι το ματι μου(δεν ειμαι σιγουρος).Αυτοι που δεν φερθηκαν σωστα ειναι αυτοι που "ενδιαφερονται" τοσο πολυ γι αυτο το μαθημα ωστε να περιμενουν την τελευταια στιγμη για να δηλωσουν την δισαρεσκεια τους.
Τεσπα,σχετικα με κατι που διαβασα πιο πανω οτι δεν γινεται την ιδια μερα να εξαιταζονται δυο μαθηματα του ιδιου εξαμηνου ακομα και σε διαφορετικη ωρα:εγω στις 21/6 εδωσα και fortran και γαλλικα.
ΙΔΟΥ ΛΟΙΠΟΝ Η ΦΑΙΝΗ ΛΥΣΗ:αλλαξτε την ωρα!Μην ακουσω κανεναν να λεει οτι δεν μπορει να διαβασει κοινονιολογια και οικονομια διοτι λιγο πιο πανω διαβασα πως την οικονομια την δηνεις οποτε θεσ και την περνας με ελαχιστο διαβασμα, η καπως ετσι.Ωντας παρακολουθητης της κοινωνιολογιας μπορω να πω το ιδιο και για αυτην.Το μονο προβλημα που μπορω να σκεφτω ειναι μηπως δεν υπαρχουν αμφιθεατρα.Απο την αλλη παλι,με οσα εχω δει σε αφτην την σχολη εχω μαθει να τα περιμενω ολα, οποτε ΨΑΞΤΕ ΤΟ.
Ζητω ταπεινα συγνωμι που εχω προσβαλλει την αισθηση της ορθοργαφειας σας,αλλα ειμαι εκ φυσεως ανορθογραφος και με τον υπολογιστη ειναι ακομα πιο δυσκολο εφ οσων δεν υπαρχει ορθογραφικος ελεγχος
.Τουλαχιστον προσπαθησα να γραπσω στα ελληνικα