[Αρθρογραφία] Αντώνης Πανούτσος

Άντε γειά, φιλαράκο! Άντε γειά!

Συντονιστής: Chris

Απάντηση
Neo
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 01, 2006 2:46 pm
Real Name: Thomas Anderson
Gender: Male
Facebook ID: 0
Τοποθεσία: Η μόνη μου πατρίδα είναι ο χρόνος!!!

[Αρθρογραφία] Αντώνης Πανούτσος

Δημοσίευση από Neo »

Ο άρχοντας της καφρίλας λέει τα πράγματα πάντα με το όνομά τους. Με όπλο του το τραγικό χιούμορ, την καφρίλα και την ευθύτητα, διαφωτίζει όλους τους ποδοσφαιρόφιλους για τα τεκταινόμενα στο ελληνικό πρωτάθλημα.

Φοβερή παρέα για να σκοτώσετε το χρόνο σας ο κύριος. Τα κείμενά του μπορείτε να τα βρείτε εδώ.

Παραθέτω εδώ μερικά αποσπάσματα από μερικά περιστατικά...

Η συμπεριφορά του Μπούσι στον αγώνα Καλαμαριάς - ΠΑΟ
Αντώνης Πανούτσος έγραψε:Στο μόνο που δεν έχουν δίκιο οι παναθηναϊκοί να διαμαρτύρονται είναι στον τρόπο με τον οποίο τους αντιμετώπισε ο Μπούσι. Αν υπάρχει κάτι, είναι η αμεροληψία με την οποία ο Μπούσι αντιμετωπίζει κάθε αντίπαλο. Εναντίον της ΑΕΚ είχε πλακώσει τα καντήλια και τις επισημάνσεις για το επάγγελμα των μανάδων όλων των επισήμων. Τώρα πού μπόρεσε να έχει τέτοια προνομιακή πληροφόρηση για τις μαμάδες των γκικονοτιάδων ο Μπούσι, παραμένει το μυστικό του. Αντίθετα ο Μπούσι δεν ήθελε να κρατήσει μυστικά από τους οπαδούς του Ιωνικού. Στο ματς της Νίκαιας ο Μπούσι κοίταξε στην κερκίδα, είδε το σημείο που υπήρχαν οι περισσότεροι θεατές, στήθηκε μπροστά τους, κατέβασε το σωβρακάκι και τους τα έδειξε. Κάποιος ρώτησε γιατί δεν τον αλλάζει ο Κατσαβάκης. Η απάντηση ήταν «Αν τον αλλάξουμε, θα πρέπει να έρθει στον πάγκο. Με το που ζυγώσει θα κατεβάσει και πάλι το σορτσάκι και θα τους τα ξαναδείξει». Ο Μπούσι έμεινε στο ματς μέχρι το σφύριγμα της λήξης. Βγαίνοντας από το γήπεδο, με τη γαλήνη του ανθρώπου που ξέρει ότι έκανε το σωστό, σιγοτραγουδούσε: «Δεν θα γίνεις Έλληνας ποτέ, Αλβανέ, Αλβανέ». Ετσι για να δείξει ότι είναι υπεράνω... προκαταλήψεων.
Για μια φήμη που διέρρευσε σχετικά με τη δολοφονία Φιλόπουλου
Αντώνης Πανούτσος έγραψε:Στον διαγωνισμό όμως της ημερήσιας παπαριάς ο διοικητής του ΟΤΕ χάνει την πρωτιά από αυτόν που διέρρευσε την πληροφορία ότι ο Μιχάλης Φιλόπουλος τραβούσε φωτογραφίες με το κινητό του. Αλλά αυτοί που τον σκότωσαν του πήραν το κινητό, αφαίρεσαν την κάρτα SIM και μετά άφησαν την κενή συσκευή στον δρόμο. Ας πούμε λοιπόν ότι πράγματι ο μακαρίτης τραβούσε φωτογραφίες πριν από τη σύγκρουση. Ας πούμε ότι κάποιος τον είδε από την άλλη πλευρά. Πώς πάει μετά η ιστορία; Με το ξύλο να πέφτει βροχή, κάποιος πήρε το κινητό του Φιλόπουλου, το άνοιξε, αφαίρεσε τη SIM και το πέταξε στον δρόμο; Αντί να το πάρει ολόκληρο και να το πετάξει αργότερα στα σκουπίδια ή να το πάρει και να το διαλύσει με κλοτσιά; Φώναζε δηλαδή ένας: «Από τα μανιατάκια, ρε» και ένας άλλος τον ρωτούσε: «Μανιατάκι, από πού ανοίγει το πορτάκι για να βγάλω τη SIM;».

Πάρτε εδώ και μια τρικυμία εν κρανίω που ξεκινάει από το ότι τιμωρήθηκε ο Άρης  για τη διάθεση εισιτηρίων στους συνδέσμους και καταλήγει στον Γκουσγκούνη...
Αντώνης Πανούτσος έγραψε:Από τη στιγμή που η Σούπερ Λίγκα δεν μπορεί να συμφωνήσει σε κάτι και η απόφαση της πλειοψηφίας να επιβληθεί στα μέλη της, μπορεί να υπάρχει σαν κοινωνικό κλαμπ των ιδιοκτητών, σαν media shop για να βρίσκουν χορηγίες τα μέλη της, σαν μέσο διεκδίκησης χρημάτων από τον ΟΠΑΠ, αλλά πάντα με την έννοια του κλαμπ. Θέλει ένα μέλος να μετέχει σε αυτό που κάνουν και οι υπόλοιποι, όπως να μη δώσει εισιτήρια στους οργανωμένους; Το κάνει. Δεν θέλει, όπως δεν ήθελε η διοίκηση του Αρη να το κάνει με τους Σουπεράδες; Δεν το κάνει και όποιου δεν του αρέσει να πάρει ξίδι να του περάσει.
Οι Ρωμαίοι το έλεγαν: «Ουδεμία ποινή άνευ νόμου». Ισχύει φυσικά και το αντίστροφο. «Ουδείς νόμος άνευ ποινής». Και από τη στιγμή που η συμφωνία να μη δίνονται εισιτήρια δεν βασιζόταν σε νόμο, αλλά στην καλή θέληση των ομάδων, το αποτέλεσμα ήταν δεδομένο ότι θα ήταν αυτό που προέκυψε. Μία τουλάχιστον ομάδα, ο Αρης, που η διοίκησή της είναι το ίδιο πράγμα με τους οργανωμένους της, να το ξανασκεφτεί και να προχωρήσει στον δικό της δρόμο. Για να υπάρχουν συμφωνίες πρέπει να υπάρχει καθαρή γλώσσα και διάθεση σε αυτούς που τις κάνουν να τις τηρήσουν.

Οπως και πρέπει να υπάρχει η μετριοπάθεια στους κυβερνητικούς παράγοντες ότι είναι υπηρέτες των πολιτών και όχι gauleiter κατοχικών δυνάμεων. Ακουγα τον Δουβή στην εκπομπή του Νίκου Ασημακόπουλου στο ραδιόφωνο, μιλούσε για την «εξουσία» και έμοιαζε σαν να ήταν το όνομα πρωταγωνίστριας σε ταινία του Γκουσγκούνη. Ελιωνε. Είναι γνωστό ότι στη Ν.Δ. είναι γκαλοπολάγνοι. Ο,τι τους πουν τα γκάλοπ. Αν βγει γκάλοπ που να λέει ότι οι Ελληνες θέλουν τους πολιτικούς να μοιάζουν με παγόνια, θα έβαζαν όλοι φτερά στον κώλο. Οπότε, κάποιο γκάλοπ θα έσκασε στη Ν.Δ. ότι ο κόσμος θέλει σκληρά μέτρα εναντίον των χούλιγκαν και ξεκίνησε ενδοκομματικός διαγωνισμός ποιος θα μοιάζει πιο σκληρός. Αλλά νισάφι πια. Λίγη ακόμα σκληράδα και το κλίμα θα αρχίσει να αντιστρέφεται. Αναφερόμενος όμως στον Γκουσγκούνη, χαιρετίζω το άνοιγμα της «Αθλητικής» στον χώρο της ελληνικής τσόντας.

Μέχρι πρόσφατα οι ελληνικές εφημερίδες κινούνταν στον χώρο της ξένης τσόντας. Στην οποία βλέπεις το DVD και νομίζεις ότι βλέπεις ντοκιμαντέρ του National Geographic. Ξένο πράγμα, ρε αδερφέ. Κρύο. Βλέπεις όμως ελληνική τσόντα και ανοίγει η ψυχή σου. Με τις γκόμενες να τα έχουν όλα. Και το μουστάκι τους και την κυτταρίτιδα και την τρίχα πίσω. Σκύβουν και νομίζεις ότι έσκυψε μεταφορέας του Orphee Beinoglou. Ετσι είναι η ζωή. Ο κάθε λαός όπως μεγάλωσε και ειδικά εμείς οι μεγαλύτεροι έχουμε δει και πέντε γκόμενες που σε σχολική παράσταση μπορούσαν να παίξουν τον Γκούρα και η φίλη τους τον Δυοβουνιώτη. Οπότε η κίνηση της «Αθλητικής», συνοδευόμενη από το σλόγκαν «Για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νεότεροι» με βρίσκει σύμφωνο και σε λαογραφικό και σε εκπαιδευτικό επίπεδο. Αυτό που διαφωνώ είναι στην επιλογή του φιλμ.

Ο «Ηδονοβλεψίας» δεν είναι από τις χειρότερες ταινίες του Κώστα Γκουσγκούνη, αλλά δεν μπορεί να χαρακτηριστεί από τα αριστουργήματά του. Εκτός του ότι ανήκει στην όψιμη περίοδο Γκουσγκούνη, που οι ερμηνείες περισσότερο από ντούρες ήταν μελάτες, είναι μια ταινία που εύκολα βρίσκεις. Μπείτε σε ένα από τα ψαχτήρια του internet. Στο e-mule, το Limewire, όποιο γουστάρετε. Αν κάνετε search με το Gousgounis, είναι βέβαιο ότι θα πέσετε στον «Ηδονοβλεψία» ή στο «Ηταν άξιος». Για τους αφισιονάδος του Γκουσγκούνη, ο «Ηδονοβλεψίας» είναι βαρετός γιατί είναι τόσο προβλεπόμενος.

Σε συνομιλία λοιπόν που είχαμε με τον Μένιο Σακελλαρόπουλο κατά τη διάρκεια του ματς Μπενφίκα-Εσπανιόλ, διακριτικά του έθεσα το θέμα. «Μπράβο, αλλά κάτι πιο πρωτότυπο δεν μπορούσατε να βρείτε στην "Ηχώ";». Ο Μένιος αντέδρασε άμεσα και με ενδιαφέρον για το αναγνωστικό κοινό. «Εχεις να προτείνεις κάτι εσύ, που είσαι και μεγαλύτερος;». Είχα. Μόνο που είχα ξεχάσει τον ακριβή τίτλο. Κάτι με γκάνγκστερ, κάτι με πολυβόλα. Δεν θυμόμουν ακριβώς, γιατί το είχα δει στα «Ηλύσια» στο λιμάνι πριν από 43 χρόνια. Του υποσχέθηκα να βοηθήσω και χθες που είχα την ώρα το έκανα.

Στο imdb.com λοιπόν αναφέρονται οι πρώιμες ερμηνείες του Γκουσγκούνη. Οι ταινίες για τις οποίες αναφερόμουν στον Μένιο είναι τα κλασικά αριστουργήματα. «Η λεωφόρος του θανάτου», η οποία καμία σχέση δεν έχει με χουλιγκανισμό για μην μαζεύουν και τον Γκουσγκούνη στη ΓΑΔΑ, και το «Χωρίς ιδανικά», από μια εποχή που το ιδανικό μετρούσε. Και οι δύο ταινίες είναι ελληνικό film noir. Και ρωτάω εγώ με το φτωχό μου το μυαλό. Αυτοί που βρίσκονται στο Κέντρο Ελληνικού Κινηματογράφου έχουν φροντίσει να ψάξουν για να βρουν κόπια από τις δύο αυτές ταινίες ή ασχολούνται να κάνουν το directors cut από το «Μετέωρο βήμα του πελαργού»; Και αν υπάρχει κόπια, ποιος έχει τα δικαιώματά της και πόσο τη δίνει για να τη ρίξουμε στην «Αθλητική». Οχι στην «Ηχώ» ή το «Sportime», αλλά μια αθλητική εφημερίδα που θα είναι σύνθεση όλων των αθλητικών εφημερίδων. Θα βγαίνει με 30 DVD την ημέρα, τρία περιοδικά του στοιχήματος και τις περιπέτειες του Λεωνίδα Καμπάνταη στις Θερμοπύλες. Κάθε μέρα. Να σαπίζει η νεολαία στη γνώση.

Οποιος πάντως μπει στο imdb.com μην πάρει κάθε πληροφορία που διαβάζει κατά λέξη. Για παράδειγμα, στο λήμμα Kostas Gousgounis αναφέρεται ότι ξεκίνησε την καριέρα του το 1952 παίζοντας στην «Αγνή του λιμανιού» με τον Αλεξανδράκη, τη Χατζηαργύρη και τη Ζαφειρίου. Θυμάται κανένας τον Γκουσγκούνη να την πέφτει στη Ζαφειρίου, που στις ταινίες μόνο ο Διανέλλος έμοιαζε να έχει το ελεύθερο του συζύγου, αλλά να μην ασκεί τα συζυγικά του καθήκοντα; Επίσης αναφέρεται ότι το 1956 ο Κώστας Γκουσγκούνης έπαιξε στο «Μια ζωή την έχουμε» του Γιώργου Τζαβέλα, με τον Δημήτρη Χορν. Θυμάται κάποιος τον Χορν να αναφέρεται στη βιογραφία του στον Γκουσγκούνη; Και είναι δυνατόν άνθρωπος που γνώρισε τον Γκουσγκούνη να μην τον αναφέρει στη βιογραφία του;
Αυτά τα λίγα... Αν πέσει κάτι καλό στην αντίληψή μου θα επιστρέψω...
Neo
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 01, 2006 2:46 pm
Real Name: Thomas Anderson
Gender: Male
Facebook ID: 0
Τοποθεσία: Η μόνη μου πατρίδα είναι ο χρόνος!!!

Re: [Αρθρογραφία] Αντώνης Πανούτσος

Δημοσίευση από Neo »

Με αφορμή τα διάφορα τεκταινόμενα στο Ελληνικό ποδόσφαιρο, από τον αποκλεισμό της ΑΕΚ από την Ξάνθη έως τις εξυπνάδες του Τζίγκερ στην κοπή της πίτας του Παναθηναϊκού, ο κυρ-Αντώνης σχολιάζει...
Αντώνης Πανούτσος έγραψε:Αντίθετα από όσα οι περισσότεροι νομίζουν, η ευχή του Τζίγκερ για το τι πρέπει να κάνουν οι ποδοσφαιριστές του Παναθηναϊκού στον «gay τον Ολυμπιακό», αντί να τους ευχαριστήσει τους ανησύχησε. Γιατί ελάχιστα καλά μπορούν να προκύψουν από τη δήλωση, ενώ οι καταστροφές είναι μύριες.

Επιστρέφει, για παράδειγμα, αύριο ο Σωκράτης Κόκκαλης και μαθαίνει τη δήλωση του Τζίγκερ. Η σκέψη στον Ολυμπιακό είναι να κρατήσουν χαμηλούς τόνους, αλλά τι γίνεται με τον Σωκράτη; Κάποιος πρέπει να πάει και να του πει τη σκέψη, αλλά αν ο Σωκράτης πάρει ανάποδες, μετά πώς μαζεύεται; Να του πει ο Πέτρος Κόκκαλης «πατέρα, δεν θα κάνεις δηλώσεις» δεν γίνεται. Να τον πάει γλυκά «δεν νομίζεις, πατέρα, ότι το συμφέρον της ομάδας επιβάλλει να μην κάνουμε δηλώσεις», μπορεί να μην πιάσει. Να απαντήσει ο Σωκράτης «δίκιο έχεις. Να μην κάνετε» και μετά να πλακώσει τις δηλώσεις για το πόσες μάντρες αναλογούν ανά παίκτη του Παναθηναϊκού. Να πιάσουν κάποιον από τους κολλητούς του Σωκράτη για να τον ψήσει είναι αστείο. Ποιον να πιάσουνε; Τον Σάββα; Μάλλον ο Σωκράτης πρέπει να συγκρατήσει τον Σάββα, παρά το αντίστροφο.

Οπαδικά ο κίνδυνος για τον Ολυμπιακό είναι οι δηλώσεις του Τζίγκερ να αποτελέσουν άλλοθι για όσους θα ήθελαν να κάνουν τσαμπουκάδες στο ντέρμπι, αλλά δεν έβρισκαν αιτία. «Πώς αντιμετωπίζω τις δηλώσεις του Γιάννη Βαρδινογιάννη;», μου έλεγε χθες οπαδός του Ολυμπιακού. «Αυτό που ήθελα. Μου έδωσε το δικαίωμα να ξαναπάω στη φυσούνα». Κι όταν μιλάμε για οπαδό που έφτασε τα 50 και έχει ιδιόκτητο σπίτι στα Βου Που, καταλαβαίνει κάποιος τη ζήτηση στα εισιτήρια διαρκείας της φυσούνας στα Καμίνια.

Η τρίτη ζημιά που μπορεί να γίνει στον Ολυμπιακό είναι η πιο απίθανη, αλλά υπαρκτή. Και βρίσκεται στον αγωνιστικό τομέα. Οι παίκτες του Ολυμπιακού αντί να βγουν στο γήπεδο για να κερδίσουνε το ματς, να βγουν για να ικανοποιήσουν την κερκίδα. Αντί για ταλέντο να πουλάνε τσαμπουκά. Μια πιθανότητα μικρή, διότι σε σχέση με την ομάδα της Ριζούπολης, ο σημερινός Ολυμπιακός του Καραϊσκάκη έχει πολλούς νέους παίκτες, αλλά όχι και αδύνατους, μια και από τον Αντζα έως τον Τζόρτζεβιτς και τον Τοροσίδη υπάρχουν Ελληνες, όπως και ορισμένοι ξένοι, όπως ο Κοβάσεβιτς, που πιάνουν τέτοιες καταστάσεις στον αέρα. Και ειδικά στην περίπτωση του Αντζα, το ματς στο Καραϊσκάκη, μετά το ματς της Λεωφόρου με τα συνθήματα για τη γυναίκα του και την αποβολή του, δεν είναι από τα συνηθισμένα.

Μια τεχνική για να καταστρέψεις το παιχνίδι του αντιπάλου σου είναι να τον εκνευρίσεις. Από την άλλη, μια τεχνική για να κάνεις τον αντίπαλό σου να θέλει περισσότερο από το να σε νικήσει να σε εξοντώσει είναι και πάλι ο εκνευρισμός. Στις σημερινές συνθήκες το να εκνευριστούν οι παίκτες του Ολυμπιακού είναι πολύ δύσκολο. Μετά, όμως, τη Λαυρίου και τον εμπρησμό της καφετέριας στα Καμίνια το να γίνει κόλαση στην κερκίδα είναι πολύ εύκολο. Οσο για τη δήλωση του Γιάννη Βαρδινογιάννη ότι είναι γνωστός ο αγώνας του κατά της βίας, είναι σωστή όσον αφορά τους οργανωμένους της ομάδας του. Η βία, όμως, δεν έχει χρώμα και το να εξαγριώνεις τους χούλιγκαν της ομάδας σου ή των αντιπάλων είναι το ίδιο και το αυτό.


Εχοντας δουλέψει για διάφορα αφεντικά, που άλλα συμπαθούσα και άλλα σιχαινόμουνα, μπορώ να διαβεβαιώσω ότι και οι δύο περιπτώσεις ουδόλως επηρέαζαν τον τρόπο γραφής μου. Και στις δύο περιπτώσεις αυτό που ήταν να γράψω το έγραφα με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, γιατί σε όποια δουλειά κι αν είσαι, δουλεύεις για την επόμενη. Η διαφορά, όμως, ήταν ότι για τους συμπαθείς θα έκανα το κάτι παραπάνω χωρίς να είναι απαραίτητο να βγάλω κάτι, τη στιγμή που για τους δεύτερους το μόνο που με ενδιέφερε ήταν το συμφέρον μου και το μαγαζί τους μπορούσε να πάει να πηδηχτεί. Περισσότερο από τις τεχνικές γνώσεις του και ικανότητες, αν υπάρχει κάτι για να προβληματιστεί η διοίκηση της ΑΕΚ για τη συνέχιση της συνεργασίας της με τον Λορένσο Σέρα Φερέρ είναι για το πόσο τον γουστάρουν οι ποδοσφαιριστές του. Για το αν θα έκαναν το κάτι παραπάνω, όχι για να πάρει πρωτάθλημα η ΑΕΚ, αλλά για να δουν τον προπονητή τους ευτυχισμένο. Ας μου επιτραπεί να αμφιβάλλω ότι υπάρχει παίκτης που θα έκανε το κάτι παραπάνω για δει τον Φερέρ να χαμογελάει. Εκτός του ότι πιθανότατα ο κόπος του θα πήγαινε χαμένος...

Το μεγάλο λάθος με τον Λορένσο Φερέρ έγινε στον χειρισμό της πρόσληψής του. Δεν ξέρω αφεντικό που να πήγε στο γραφείο του επίδοξου υπαλλήλου του. Ο Ντέμης Νικολαΐδης και ο Ιλια Ιβιτς όχι μόνο πήγαν στην Ισπανία, αλλά κάθισαν εβδομάδες μέχρι να πείσουν τον Φερέρ να γίνει προπονητής της ΑΕΚ. Το μεγαλύτερο λάθος έγινε με την απόλυση του Ιλια Ιβιτς. Από τη μέρα που ο Ιβιτς έφυγε, όχι μόνο ο Φερέρ μπορούσε να κάνει ό,τι θέλει μέσα στο γήπεδο, αλλά και να φέρνει και να διώχνει όποιον παίκτη ήθελε, ανεξέλεγκτος στις επιλογές του σε όλα, εκτός το οικονομικό.

Κάνοντας ρεζουμέ, πάμε στο ματς της Ξάνθης. Ο Φερέρ κάνει μια συγκλονιστική πατάτα, βάζοντας τον Μπούρμπο αριστερό μπακ, που δεν είχε παίξει ποτέ στη ζωή του, αν και ο Λαγός στην ίδια θέση στο προηγούμενο ματς είχε πάει καλά. Επίσης, για να αποδείξει ότι η τρέλα δεν πάει στα βουνά, αλλά στην Ισπανία, βάζει να παίξουν, ενώ η ομάδα του βρίσκεται πίσω, τον Χετεμάι και τον Κονέ, που είναι παροπλισμένοι. Πάει λοιπόν το Κύπελλο... Εκεί που πήγαν οι τρεις βαθμοί του ματς με τον Παναθηναϊκό, όταν ο Φερέρ έκανε το πείραμα να βάλει τον λυγερόκορμο Παπασταθόπουλο δεξί μπακ. Εχοντας παίξει μπάλα, ο Ντέμης Νικολαΐδης μπορεί να εξηγήσει τις κινήσεις του προπονητή του; Και εάν δεν μπορεί, τι πρόκειται να κάνει; Νομίζω τίποτα.

Γιατί αν έχεις παρακαλέσει σαν καψουρεμένη δεκαεξάρα έναν προπονητή να έρθει στην Ελλάδα, προεξοφλώντας ότι είναι ο μεγαλύτερος προπονητής που έρχεται στην Ελλάδα και ονομάζοντάς τον «Δον», τι μπορείς να κάνεις ύστερα από ένα ματς που έκανε πατάτες; Να τον φωνάξεις στο γραφείο σου και να του πεις «"Δον" Λορένσο Σέρα Φερέρ, μεγαλύτερε προπονητή που ήρθες στη χώρα μας, γιατί έκανες στην Ξάνθη μ@λ@κίες με τον Μπούρμπο»; Για να το πεις, το λιγότερο που πρέπει να κάνεις είναι να κόψεις το «Δον»... Και τι να προσθέσεις; «Τι στο διάολο είχε ο Ασκάρατε και σου τράβηξε το μάτι στην Ισπανία και δεν το είχε ο Μόρας και έφυγε από την ΑΕΚ;». Αυτό ούτε χωρίς το «Δον» είναι δύσκολο να το πεις χωρίς να γίνεις Τζίγκερ και να προσθέσεις ένα διακοσμητικό καντήλι.

Για τη δήλωση του Τζίγκερ «Πηδήξτε τον gay τον Ολυμπιακό» μπορώ να πω ότι δεν με σοκάρει. Εδώ μια φορά ο πρωθυπουργός, αφηρημένος ενώ έτρωγε, είχε αρχίσει να τραγουδάει μουρμουριστά «πηδιέται ο Θρύλος και όλο το λιμάνι». Οπότε αν η μόνη ευχή που σκέφτηκε ο Γιάννης Βαρδινογιάννης ήταν η συγκεκριμένη, συγχωρεμένος να είναι. Εγώ έχω πιάσει τον εαυτό μου να τραγουδάει το «I am a woman in love», που ούτε είμαι η Αρίθα Φράνκλιν ούτε προβλέπω να γίνομαι. Μηχανικά πολλές φράσεις και συνθήματα λέμε. Να πει, όμως, ότι οι δηλώσεις δεν μετράνε επειδή έγιναν σε οικογενειακή συγκέντρωση, είναι δικαιολογία.

Γιατί ποτέ δεν μου έτυχε να κόβουμε πίτα στο σπίτι και η κυρα-Λένη, η μάνα μου, να τραγουδάει τον ύμνο του Ηλιόπουλου. Επίσης, χωρίς να ξέρω τι σημαίνει «οικογενειακή εκδήλωση» για τον Τζίγκερ, πρέπει να πω ότι κανένας στο γραφείο δεν έχει κόψει πίτα έχοντας δίπλα του τον θείο του τον Μηνά, την ξαδέλφη του τη Φιλιώ και τον Γιάννη Σκόκα από την ΕΡΤ. Επίσης, σε ένα πρόχειρο γκάλοπ κανένας παππούς ή μπαμπάς δεν έκοβε τα κομμάτια της πίτας «αυτό για το σπίτι, αυτό για την Παναγιά, αυτό για τον Χριστό, αυτό για τον πούστη». Επίσης, ο Χελάκης, που θυμάται με νοσταλγία τις Πρωτοχρονιές στην κοσμοπολίτικη Σελιάνα, όσο και να προσπάθησε να θυμηθεί τον παππού του να εύχεται να πηδήξουν τη γειτονική κωμόπολη της Βεργουβίτσας, δεν τα κατάφερε.

Τι έγινε, λοιπόν, με τον Τζίγκερ; Υπάρχουν δύο εκδοχές. Μία, η δήλωση περί gay Ολυμπιακού να έγινε επειδή του φάνηκε φοβερή χαριτωμενιά. Πώς στα καθώς πρέπει σπίτια παλιά ο αλανιάρης θείος έλεγε «θα πω ένα σόκιν ανέκδοτο, αλλά να βγουν έξω πρώτα τα παιδιά», ο Τζίγκερ να σκέφτηκε να πει τη φράση, μια και στο πλαίσιο της αστικής ευγένειας πρώτα ζήτησε από τις κυρίες να κλείσουν τα αυτιά τους. Δεύτερη εκδοχή είναι να του είπε κάποιος από τους σύμβουλους του: «Πώρωσέ τους. Δείξε ότι δεν είμαστε φλώροι», και ο Τζίγκερ, ακολουθώντας το παράδειγμα παλιότερων δηλώσεων του Σωκράτη, να έκανε τη μαγκιά του.


Οταν, όμως, είχε κάνει τις δηλώσεις ο Σωκράτης τις είχε στηρίξει και με το πορτοφόλι. «Κερδίστε το ματς και πάρτε το πρωτάθλημα κι εγώ διπλασιάζω το πριμ». Δήλωση που πρακτικά μετά το ματς της Ριζούπολης είχε μεταφραστεί σε ένα δισεκατομμύριο δραχμές. Στον Τζίγκερ για την ώρα η δήλωση μένει χωρίς αντίκρισμα. Για να πηδήξει ο παίκτης κάτι πρέπει και εσύ να τάξεις για τον κόπο. Και να είναι σαφές. Εάν, λοιπόν, ο Γιάννης Βαρδινογιάννης συμπληρώσει την περί πηδήματος φράση με αριθμούς, χωρίς να μπλέκονται πριμ για συμμετοχές και Ρέιντζερς, σημαίνει ότι πάει εμπρός στον δρόμο που χάραξε ο Σωκράτης. Διαφορετικά, είναι σαν να ζητάει από άλλους να πηδήξουν, χωρίς κανένας να πληρώσει.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αθλητικά”