Στοιχειώδη Σωματίδια : το θέατρο του παραλόγου...

Συζητήσεις για μαθήματα του 5ου έτους στην κατεύθυνση Φυσικού Εφαρμογών.

Συντονιστές: markelos, Ryu, meleneemil, Nasia!

Άβαταρ μέλους
Mulholland Vader
Δημοσιεύσεις: 95
Εγγραφή: Τρί Ιαν 23, 2007 3:13 pm
Real Name: Γιαννης
Gender: Male
Τοποθεσία: Αθηνα

Δημοσίευση από Mulholland Vader »

Επειδη το θεμα με ενδιαφερει παρα πολυ, ηθελα να κατσω να διαβασω ολο το τοπικ αναλυτικα πριν απαντησω, αλλα επειδη ειμαι στη δουλεια δεν προλαβα γιατι βλεπω οτι στη δευτερη σελιδα ειδικα εχετε γραψει κατι κατεβατα μεγαλυτερα ακομα κι απο τα δικα μου οταν με πιανει η παρλα. Παρολα αυτα θα απαντησω σε 2-3 βασικα που ειδα στην πρωτη σελιδα και στο γενικοτερο κλιμα.

Οσα λεει ο Τονυ Μοντανα στο πρωτο του ποστ ειναι απολυτως σωστα, και το κακο ειναι οτι εγω οταν ειχα το μαθημα στο ετος 2004-2005 ειχαν γινει ακριβως τα ιδια, απλα απο οτι βλεπω πλεον εχει ξεφυγει η κατασταση. Εχω φτασει στο σημειο να μη με νοιαζει ποιος ειναι υπευθυνος, αλλα να υποστηριζω 100% τον τιτλο του τοπικ, θεατρο του παραλογου ειναι η κατασταση.

Το χειροτερο απο ολα ειναι οτι εγω που χρωσταω το μαθημα απο παλια, πηγα να το δωσω τωρα το Μαιο και ενω ειχα διαβασει αρκετα καλα για τα δεδομενα της υλης που ειχα εγω οταν το διδαχθηκα (κουτσα στραβα ενα 5-7 το επαιρνα σιγουρα δηλαδη), μαθαινω τελευταια στιγμη οτι ο Ζουπανος εχει αλλαξει την υλη και εχει βαλει 1-2 κεφαλαια ακομα, απο τα οποια πεφτουν και 2/5 θεματα τα οποια δεν ξερω καθολου. Κοινως, γραφω με αριστα το 6, παιρνω το τριαρακι μου και το βουλωνω.

Αυτο δεν ειναι το χειροτερο, γιατι θα μπορουσα να εχω ενημερωθει και να εχω διαβασει και τα υπολοιπα, οποτε δεν διαμαρτυρομαι (τραγελαφικη η κατασταση βεβαια που ενας φοιτητης διδασκεται διαφορετικη υλη και μετα πρεπει να καταλαβει δυσνοητες εννοιες απο μονος του και παραλληλα δουλευει, αλλα ποτε ενδιαφερθηκε η σχολη για τον φοιτητη...). Το χειροτερο ειναι οτι παω στο γραφειο του Ζουπανου για να μου δωσει βοηθεια γιατι ουτε καν σημειωσεις δεν εχω για το τελευταιο κομματι της υλης, ουτε λυμενες ασκησεις ουτε τιποτα, και απο μονος μου δεν ειμαι ουτε ο Φευνμαν ουτε ο Αινσταιν να τα καταλαβω. Και η απαντηση που παιρνω ειναι μια κουβεντα 15 δευτερολεπτων οπου μου λεει να ψαξω 3-4 φοιτητριες να μου δωσουν οτι εχουν, τα ονοματα των οποιων ειναι γραμμενα στην πιο προσφατη βαθμολογια και διπλα υπαρχει ειτε 9αρι ειτε 10αρι. Μιλαμε για φοιτητριες του 5ου ετους που δεν τις ξερω, για μενα ειναι απλα 3-4 ονοματα γραμμενα σε εναν τοιχο.

Το μαθημα θα δοθει στις 24 Νοεμβριου και θα παω κι οτι γινει. Αλλα αυτο που δεν αλλαζει ειναι το μηδαμινο ενδιαφερον που υπαρχει απο τη μερια των καθηγητων (και στην προκειμενη περιπτωση του κ. Ζουπανου) για την προοδο των φοιτητων, περα απο τους 5-10 καθε χρονια που ειναι οι εκλεκτοι του καθε καθηγητη, αναλογα με το μαθημα του, με το ποσο καλοι ειναι κτλ. και ειναι ο πιο βασικος λογος που εχω αφησει τη σχολη μου και αρκετα μαθηματα πολλες φορες, ξεχωρα απο τη δουλεια και οτι αλλης φυσεως προβληματα και αντιπερισπασμους ειχα.

Και βεβαια εννοειται οτι κι ο drcypher εχει τα δικια του σε αυτα που λεει, αλλα καλως η κακως, η θεση των καθηγητων επρεπε να ειναι πιο υπευθυνη οταν υπαρχουν τετοια προβληματα. Το οτι ειναι η Θεωρητικη Φυσικη μαθημα που προαπαιτειται ουσιαστικα για να κατανοησεις και να περασεις τα Στοιχειωδη Σωματιδια ετσι οπως τα διδασκει ο κ. Ζουπανος δεν το γραφει πουθενα σε κανεναν οδηγο σχολης, και δεν ειμαστε υποχρεωμενοι να το ξερουμε μεσω καποιου urban legend που εχει διαδωσει ο οποιοσδηποτε καθηγητης. Εκτος απο το οτι το προβλημα ειναι γνωστο τουλαχιστον 3 χρονια και δε γινεται τιποτα, παρα μονο μια αποθαρρυντικη ανακοινωση στο πρωτο μαθημα καθε χρονιας...

Η λυση που θα πρεπε να δοθει ειναι ειτε να γινει υποχρεωτικο το μαθημα της Θεωρητικης Φυσικης για τη ροη της Πυρηνικης Φυσικης & Στοιχειωδων Σωματιδιων, ειτε να βγει απο υποχρεωτικο το μαθημα των Στοιχειωδων Σωματιδιων, η κατασταση ειναι απαραδεκτη.


Και για να μην παρεξηγηθω γιατι διαβαζοντας ξανα το ποστ μου φαινεται λες και εχω καποια εμπαθεια προς τον κ. Ζουπανο, δις ιζ νοτ δε κεις, ισα ισα που τον θεωρω πολυ καλο σε αυτο που κανει και καλο καθηγητη, το παραπανο μου ειναι γενικο ως προς το ενδιαφερον που υπαρχει απο τη σχολη προς τους φοιτητες... Ειρηνη υμιν.

:) :) :)


posts merged by pao132003
Ρε παιδια, εσεις οι υπευθυνοι για το "εξοδος" subforum, χαιρω πολυ, μπαρακια, κλαμπακια, θεατρα και ταβερνες ξερω κι εγω, καμια Χημικο Μηχανικο ξαδερφη δεν εχετε να γνωρισουμε?
Valiana
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: Δευ Ιαν 15, 2007 12:22 am
Real Name: Valiana
Τοποθεσία: Καλαμάκι

Χαλαρώστε!

Δημοσίευση από Valiana »

Σ'αυτή τη σχολή κάνεις μια επιλογή: ή θα διαβάσεις & θα κατανοήσεις ή θα τελειώσεις με πιο σύντομο δρόμο (& δεν αναφέρομαι πάντα σε "κλεψίματα" ή σκονάκια)....
Πότε δε με ενδιέφερε τί λέει ο κάθε καθηγητής... Αν ήθελα (& μπορούσα) να παρακολουθήσω, το έκανα, όταν δε μπορούσα, έβρισκα τον τρόπο μου να διαβάσω... Ζουπάνο βρήκα & διάβασα λυμένες ασκήσεις. Αν έβαζε ίδια θέματα με τα παλιά θα έπαιρνα καλό βαθμό, άλλαξε τα θέματα & πήρα 5... Δε με χάλασε καθόλου & πιστεύω πως το άξιζα (& όχι παραπάνω, μιας & δεν έχω γνώσεις θεωρητικής & Ζουπάνο δεν παρακολούθησα ποτέ γιατί πολύ απλά τον....φοβάμαι)... Συμφωνώ με τον AmmonRa πως αν ο συγκεκριμένος καθηγητής δει οτι ξέρεις κάποια βασικά πραγματάκια, θα σε περάσει, δεν είναι κομπλεξικός!!!! Απλά ζητάει το κάτι παραπάνω, όπως ο κάθε καθηγητής που σέβεται αυτό που κάνει!!

Πάντως, μην τον φοβάστε, δε δαγκώνει.... Αν δε μπορείτε να παρακολουθήσετε μην το κάνετε!!!! Δεν υπάρχει λόγος να καταπιέζεστε! Φτάσατε 9ο εξάμηνο... Δε θα παρατήσετε τώρα τη Σχολή!!!!!!!

ΥΓ:Ενώ είχα γράψει 5 Ιοντίζουσες, ο Γαζής με έκοψε με 4, γιατί δεν είχα βαθμό στα εργαστήρια πυρηνικής (την οποία είχα περάσει με Παπαδόπουλο & Παπαδοπούλου) & ξανάκανα τα εργαστήρια... Ευτυχώς που ο Κόκκορης μου έβαλε καλό βαθμό!!!!!
Άβαταρ μέλους
zzzz
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: Τρί Δεκ 19, 2006 2:05 pm

Δημοσίευση από zzzz »

Το σημαντικό στην όλη υπόθεση είναι για τα παιδιά που ενδιαφέρονται και θέλουν να παρακολουθήσουν το μάθημα των Στοιχειωδών Σωματιδίων φέτος, θα μπορούν ή θα διώχνονται κακήν κακώς από τον κύριο Ζουπάνο αν δεν έχουν περάσει Θεωρητική Φυσική??

Γιατί πίστεύω ότι οι περισσότεροι τουλάχιστον, αν όχι όλοι, έχουν τη διάθεση (ή μάλλον το κουράγιο) να προσπαθήσουν να καλύψουν τα κενά που δημιουργεί αυτό το πρόβλημα.....
Άβαταρ μέλους
philip
Δημοσιεύσεις: 227
Εγγραφή: Τρί Δεκ 05, 2006 6:46 pm
Real Name: Φίλιππος
Gender: Male
Facebook ID: 0
Τοποθεσία: Swing bar στο Χαλάνδρι..

Re: [Φ9ο] Στοιχειώδη Σωματίδια : το θέατρο του παραλόγου...

Δημοσίευση από philip »

Εγώ πάντως όταν αντιλήφθηκα πριν 3 χρόνια ότι υπήρχε αυτό το πρόβλημα και ότι ο Ζουπάνος προαπαιτούσε για την Θεωρητική Φυσική να ξέρεις αναλυτική δυναμική και συνεχείς ομάδες (2 μαθήματα τα οποία δεν είναι υποχρεωτικά ροής για τους εισαχθέντες του 1999 σε αντίθεση με την θεωρητική φυσική η οποία είναι, δηλ. οι εισαχθέντες του '99 είχαμε με την θεωρητική το ίδιο πρόβλημα που έχετε τώρα με τα στοιχειώδη) άλλαξα κατ'ευθείαν ροή... :roll:
Genius is 20% inspiration and 80% perspiration...
Άβαταρ μέλους
zzzz
Δημοσιεύσεις: 88
Εγγραφή: Τρί Δεκ 19, 2006 2:05 pm

Re: [Φ9ο] Στοιχειώδη Σωματίδια : το θέατρο του παραλόγου...

Δημοσίευση από zzzz »

Επιτέλους ο Ζουπάνος μετά από 4 μήνες αποφάσισε να βγάλει τα αποτελέσματα της κανονικής εξεταστικής στα Στοιχειώδη!
Άλλα το θέατρο του παραλόγου συνεχίζεται...
Πήρα 2 έχοντας γράψει 3 θέματα που τα είχα μάθει σχεδόν απ'έξω, αφού ήταν πανομοιότυπα με εκείνα που βάζει κάθε χρόνο και φυσικά είχα τις λύσεις. Και φίλη μου βρίσκεται στη λίστα με τους "Να περάσουν απ'το γραφείο μου" φοιτητές, έχοντας γράψει ΚΑΙ ΤΑ 4 ΘΕΜΑΤΑ (που επίσης τα είχε ΣΩΣΤΑ λυμένα από παιδιά που το έχουν περάσει το μάθημα). Και όταν πέρασε από το γραφείο του της είπε πως δεν έχει καταλάβει απολύτως τίποτα και έχει πάρει μηδέν (3 κόλλες είχε ζήτησει η κοπέλα στην εξέταση παρεπιπτόντως) και δεν την άφησε να δει το γραπτό της ούτε της επισήμανε τα λάθη που έκανε παρόλο που η ίδια το ζήτησε. Είπε πως ήταν περιττό.....
Μου φαίνεται ή κάτι πάει στραβά στην όλη υπόθεση....???

Δεν υπάρχει λόγος να περάσουν από το γραφείο του οι συγκεκριμένοι φοιτητές αν δεν έχουν γράψει τίποτα?? Δε μπορούσε να βάλει απλά στην κατάσταση μηδέν (όπως και έχει κάνει σε άλλους)???????

Δεν ξέρω τί να πω....

Πάντως μας είπε ότι θα δώθει χαριστική στο μάθημα στις 17/7 στις 12:00, για όσους ενδιαφέρονται.
Και μάλλον θα μπορούν να δώσουν όλοι (δε μας είπε κάτι για περιορισμό μαθημάτων)...

Επίσης αν ξέρει κανείς τί παραπάνω πρέπει να κάνουμε για να περάσουμε το μάθημα....
Συμβουλές καλοδεχούμενες....
Απάντηση

Επιστροφή στο “Φυσικού Εφαρμογών”