Manthos έγραψε: Μάλλον δε το γνωρίζεις αλλά στο φιλελευθερισμό, ο οποίος, μέχρι στιγμής τουλάχιστον, επικρατεί, ως φτωχός ορίζεται εκείνος που δε μπορεί να καλύψει, βάσει του εισοδήματός του, μία από τις τρεις βασικές ανάγκες(σίτιση, στέγαση, διατροφή). Επομένως, η δυνατότητα εισαγωγής του στη τριτοβάθμια εκπαίδευση είναι μάλλον αδιάφορη αφού, όταν δυσκολεύεται να επιβιώσει, πώς θα σπουδάσει;
Εμενα με νοιάζει σαν φοιτητης τι στάση πρεπει να κρατώ για να βοηθήσω το κοινωνικό σύνολο.Manthos έγραψε:Το 2006 είχε γίνει προσπάθεια από τη κυβέρνηση Καραμανλή, μεταξύ άλλων, για να επικρατήσουν και εν Ελλάδι τα φοιτητοδάνεια ως η βασική πηγή χρηματοδότησης των σπουδών των μη εχόντων, προσπάθεια η οποία απέτυχε χάρις τις εκτεταμένες κινητοποιήσεις, στο πλαίσιο των οποίων έγιναν και καταλήψεις διαρκείας.
Δε νομίζω οτι η αξιολόγηση της σχολής είναι κάτι επιβλαβές, ίσα-ίσα μας κατοχυρώνει απέναντι σε όποιον λασπολογεί εναντίον μας.
Επίσης, απο τη στιγμή που δέχομαι να αξιολογείται η δουλειά μου κάθε εξάμηνο, γιατί να μην αξιολούνται και οι διοικητικές δομές, οι καθηγητές μου και η έρευνα που παραγει το ίδρυμα; Πως θα βελτιωθεί;
Επίσης, τι σημαίνει "οχι πανεπιστήμιο για τις επιχειρήσεις"; Ειμαστε πολυτεχνείο, οι περισσότεροι απο εμας, αν βρούμε δουλειά, θα κατευθυνθούμε σε κάποια επιχείρηση ή σε έρευνα, που παλι, μπορεί να χρηματοδοτείται απο κράτη και ιδιώτες. Είναι συμβιωτική η σχέση μας με την επιχειρηματικότητα και ωφέλιμη, ειδικά για τις οικονομικά ασθενέστερες ομάδες. Ο ισχυρός δεν έχει ανάγκη απο τίποτα και απο κανέναν.
Με τις αντιδράσεις που υπάρχουν όμως, δυστυχώς μένουν πίσω άνθρωποι που θα μπορούσαν να προοδεύσουν και να βοηθήσουν όλη τη κοινωνία.