ΞΕΦΤΙΛΑ!

"Η πολιτική αφορά το παρόν, ενώ μια μαθηματική εξίσωση την αιωνιότητα. "
Albert Einstein

Συντονιστές: antony07, Chris

Απάντηση
Manthos
Δημοσιεύσεις: 236
Εγγραφή: Τετ Οκτ 19, 2011 7:08 pm
Real Name: Manthos
Gender: Male
Facebook ID: 0

ΞΕΦΤΙΛΑ!

Δημοσίευση από Manthos »

Θα ήθελα να καταγγείλω τη στάση της Επιτροπής Αγώνα που, από τις προηγούμενες εκλογές κατά τις οποίες έλαβε αυτοδυναμία στο ΔΣ της σχολής, προσπαθεί να καταργήσει στη πράξη τη διαδικασία της ΓΣ επιδιώκοντας τη λήψη όλων των αποφάσεων από το ΔΣ. Ταυτοχρόνως βέβαια, στις τοποθετήσεις τους στη ΓΣ, χτυπιούνται πως είναι οι μόνοι που εμπιστεύονται το λαό και εξεγείρονται κατά της πρότασης Φορτσάκη για ηλεκτρονικά δημοψηφίσματα.
Αποκορύφωμα, η άρνησή τους να γίνει συνέλευση για το ζήτημα του Νίκου Ρωμανού, παρά το γεγονός ότι από σήμερα ξεκινάει και απεργία δίψας.
Να τονίσω πως όσοι δεχτούν αδιαμαρτύρητα τη στάση αυτή της ΕΑ, επιτρέπουν να κάνει στη σχολή κουμάντο το ΚΚΕ, ανεξαρτήτως του κατά πόσο τάσσονται κατά της "κομματοκρατίας στα Πανεπιστήμια".
Επίσης, να υπενθυμίσω πως ο Νίκος Ρωμανός, σήμερα που κλείνει 31 ημέρες απεργίας πείνας, ξεκινάει και απεργία δίψας ένω δε έχει δεχθεί, προκειμένου να αποδείξει ότι θέλει να σπουδάσει και όχι να το σκάσει, να παρακολουθείται ηλεκτρονικώς με το γνωστό "βραχιολάκι".

http://www.zougla.gr/greece/article/o-n ... vraxiolaki
Άβαταρ μέλους
mplamplampla
Δημοσιεύσεις: 274
Εγγραφή: Δευ Οκτ 06, 2008 2:46 pm
Real Name: Kiriakos Tsimplidis
Gender: Male
Facebook ID: 0

Re: ΞΕΦΤΙΛΑ!

Δημοσίευση από mplamplampla »

Το θέμα του Ρωμανού δεν είναι τόσο απλό όσο το παρουσιάζετε. Αφενός κανείς δε θέλει το παιδί να πεθάνει αλλα επίσης γεννιέται η απορία: αφού θέλει πραγματικά να σπουδάσει, γιατί δε δέχεται τη τηλεδιασκεψη ως μέσω παράδοσης των μαθημάτων; Για ένοπλη ληστεία (μεταξύ άλλων) τον κρατούν στη φυλακή, δεν είναι κάπως λογικό να μη τον αφήνουν ελεύθερο; Παράδειγμα επίσης αποτελεί και ο άλλος της 17Ν ο οποίος καταζητείται μετά από άδεια...
Συνημμένα
IMG-20141208-WA0000.jpg
Μαγείρευε μαγείρευε μπας και βγει το αποτέλεσμα...

Και το μπικίνι ΤΕΛΕΙΟ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!

Μη ξεχάσετε να δώσετε συγχαρητήρια!
http://www.fthis.gr/article/272800/o-gi ... aristeyei-
Άβαταρ μέλους
dead
Δημοσιεύσεις: 158
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 20, 2013 5:21 pm
Real Name: Kollontai

Re: ΞΕΦΤΙΛΑ!

Δημοσίευση από dead »

Μετά και τις τελευταίες εξελίξεις νιώθεις κάποια ντροπή γι αυτά που έγραψες;
Άβαταρ μέλους
mplamplampla
Δημοσιεύσεις: 274
Εγγραφή: Δευ Οκτ 06, 2008 2:46 pm
Real Name: Kiriakos Tsimplidis
Gender: Male
Facebook ID: 0

Re: ΞΕΦΤΙΛΑ!

Δημοσίευση από mplamplampla »

Εγώ να νιώθω ντροπή;; Ο άλλος το παίζει αναρχικός επαναστάτης και θέλει να σπουδάσει διοίκηση επιχειρήσεων!!!!! Θα τρίζουν τα κόκκαλα του Κροπότκιν...
Μαγείρευε μαγείρευε μπας και βγει το αποτέλεσμα...

Και το μπικίνι ΤΕΛΕΙΟ ΚΟΡΙΤΣΙΑ!

Μη ξεχάσετε να δώσετε συγχαρητήρια!
http://www.fthis.gr/article/272800/o-gi ... aristeyei-
papagalakos II
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: Τρί Φεβ 21, 2012 2:37 am
Real Name: Λουμίδης
Gender: Male
Facebook ID: 0

Re: ΞΕΦΤΙΛΑ!

Δημοσίευση από papagalakos II »

Που να νιώσει ντροπή ο ξεδιάντροπος. Για την ιστορία πάντως ο Κροπότκιν εκπαιδεύτηκε στο επίλεκτο σώμα των Ακολούθων, το οποίο προετοίμαζε τα παιδιά της ρωσικής αριστοκρατίας για στρατιωτική καριέρα.
Άβαταρ μέλους
dead
Δημοσιεύσεις: 158
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 20, 2013 5:21 pm
Real Name: Kollontai

Re: ΞΕΦΤΙΛΑ!

Δημοσίευση από dead »

mplamplampla έγραψε: διοίκηση επιχειρήσεων
Για την ακρίβεια διοίκηση μονάδων υγείας και πρόνοιας οπότε δεν μιλάμε για μια καπιταλιστική επιχείρηση με σκοπό το κέρδος αλλά για μαζικές υπηρεσίες και παροχές προς τον λαό που οι όμοιοι σου θέλουν να καταργήσουν. Στο έγραψε και άλλος εδω μέσα, τα κείμενα του δείχνουν οτι θεωρεί τις σπουδές περισσότερο ευκαιρία ελευθερίας εστω και για κάποιες ώρες, αλλά εντελώς βολικά το ξεχνάς.

Τώρα αυτά για τον Κροπότκιν κτλ είναι η συνήθης τακτική του κάθε αντιδραστικού μικροαστού για να δικαιολογήσει τη δικία του απάθεια και φιλοτομαρισμό. Σε επαναστάτες προλεταριακής καταγωγής βέβαια αλλάζετε τροπάρι και μιλάτε για βια που πρέπει να καταδικαστεί απ'οπου και να προέρχεται (αρκεί να μην είναι κρατική-παρακρατική). Με λένε Ρίζο κι όπως θέλω τα γυρίζω. Ανθρωπάκι.
Άβαταρ μέλους
sosTa
Δημοσιεύσεις: 5
Εγγραφή: Κυρ Μαρ 30, 2014 12:56 pm
Real Name: Taσos
Gender: Male

Re: ΞΕΦΤΙΛΑ!

Δημοσίευση από sosTa »

Μελετώντας, η Λογική έχει πολλά παράγωγα με την ευρεία έννοια.

Ο άνθρωπος είναι ων που ρέππει προς την παρέα, έχει ανάγκη να επικοινωνήσει τις σκέψεις τις ιδέες και τα συναισθήματά του για να κτίσει κανάλια με τον εαυτό του και τους άλλους. Από τη στιγμή που η εξωτερίκευση αυτή έγινε με τρόπο καλαίσθητο, κάποιοι μίλησαν για Τέχνη.

Αφήνεται στην ευχέρειά σού να κατευθύνεις το συλλογισμό σού κατά τρόπο που να στηρίζει την ανάγκη και το προϊόν της εν λόγω εξωτερίκευσης.

Το προϊόν μιας εξωτερίκευσης, η έκφραση, είναι αποτέλεσμα των ερεθισμάτων και των επιλογών σου κατανεμημένα κατά τρόπο τυχαίο, συχνά πυκνά ανομοιόμορφο.
Επιφυλάσομαι, πως ίσως το δείγμα μου δεν είναι αντιπροσωπευτικό.

Διότι για να μπορώ να μιλήσω για έναν ξένο που μπαίνει στο σπίτι μου και σκαλίζει τα πράγματα που έχω μέσα, εγώ πρέπει να βρίσκομαι ήδη εκεί . Αγαλιάζοντας με το βλέμμα μου το δωμάτιο, παρατηρώντας τα καμώματα του παρείσακτου .

Όπως ακριβώς σε έναν κήπο, που το μεγεθος του είναι μερικές δρασκελιές . Δεν υπάρχειν τίποτα που να φανερώνει τη σφαιρικότητα της Γης .
Με κυριέυουν αμφιβολίες γύρω από το νόημα λέξεων που δεν προσδιορίζουν συγκεκριμένα πράγματα.Δεν μπορώ να μιλήσω παρά μόνο κυριολεκτώντας.Η μεταφορά,η λιτότητα,η υπερβολή,απαιτούν να καταβάλλω υπέρμετρη προσοχή,και το απρόσμενο αποτέλεσμά της είναι ν'αποδεικνύει ό,τι παράλογο και συμβατικό υπάρχει μέσα σ΄άυτά της ρητορικής τα σχήματα.
jakob
Portal Moderator
Portal Moderator
Δημοσιεύσεις: 180
Εγγραφή: Τετ Σεπ 18, 2013 3:06 pm
Real Name: jakob
Gender: Male

Re: ΞΕΦΤΙΛΑ!

Δημοσίευση από jakob »

Πότε θα μάθουν επιτέλους μερικοί να μιλάνε με επιχειρήματα; Mπορείς να διαφωνείς οσο θές με τον Νίκο Ρωμανό, όμως έχει νομικά δικαιώματα και υποχρεώσεις. Την υποχρέωση του την κάνει, αφου είναι έγκλειστος, σύμφωνα με το νόμο. Το δικαίωμα του πως θα του το πάρεις παράνομα;

Nα θυμίσω λοιπον, οτι το δικαστικό συμβούλιο δεν αρνήθηκε της άδειες λόγω επικινδυνότητας του Ν.Ρ.
Να θυμίσω οτι είχε όπλο κατα την σύλληψη του το οποίο δεν χρησιμοποίησε.

Το συμβούλιο των φυλακών αρνήθηκε το αίτημα του λόγω οτι εκκρεμεί η δίκη για την συμμετοχή του στην ΣΠΦ, κατηγορία την οποία ο ίδιος αρνείται και για την οποία έχει ήδη αθωωθεί απο το πρώτο δικαστήριο.
Επίσης, όποιος ασχολείται με αυτά τα θέματα, θα ξέρει οτι αυτή την κατηγορία την φορτώνουν σε αναρχικό κι ας έχει κλέψει τσίχλα απ' το περίπτερο. Αθώωθηκαν προσφάτως και άλλα άτομα που εδω και χρόνια ταλαιπωρούνται για παρόμοιες υποθέσεις. Η "συμμετοχή στη ΣΠΦ" είναι μια ομπρέλα κατηγοριών για οποιον δεν βρούνε κάποιο στοιχείο που να τον εμπλέκει σε άλλες παράνομες πράξεις και θέλουν να πάει κατηγορούμενως και για πράξεις ανθρώπων που δεν έχει δει ποτε στη ζωή του, επειδή ανήκουν στον ίδιο ιδεολογικό-πολιτικό χώρο. Κοινώς συλλογική ευθύνη. Αρα παράνομο, εκτος απο άδικο.

Το δικαστικό συμβούλιο για να αποφύγει, μετα και τα γεγονότα της φυγής του Χ. Ξηρού, την ευθύνη να αποδώσει στον Ν.Ρ. το νόμιμο δικαίωμα του, εφευρίσκει μια δικαιολογία για να αρνηθεί την αίτηση του.
Ο ίδιος αντιδρά, και τα υπόλοιπα ανήκουν στην ιστορία. Μια περήφανη ιστορία!
'Οταν τα καφενεία είναι ανοιχτά, μην κάνετε την σχολή καφενείο.
papagalakos II
Δημοσιεύσεις: 567
Εγγραφή: Τρί Φεβ 21, 2012 2:37 am
Real Name: Λουμίδης
Gender: Male
Facebook ID: 0

Re: ΞΕΦΤΙΛΑ!

Δημοσίευση από papagalakos II »

Συμβαίνει κάτι εκπληκτικό.

Σήμερα ένας αναρχικός επικαλείται τους αστικούς νόμους και η αστική κυβέρνηση αρνείται την τήρησή τους.

Ο εν λόγω αναρχικός φυσικά δεν επικαλείται τους νόμους από θέση αρχής, όπως και δεν τους υπερασπίζεται. Όπως συνέβη και συμβαίνει πολλές φορές με κρατούμενους αγωνιστές, αν και δεν αναγνωρίζουν τον νόμο, εφόσον αυτός υπάρχει τον αξιοποιούν χρηστικά προκειμένου να αποκομίσουν κάποιο όφελος.

Η αξιοποίηση λοιπόν είναι χρηστική και από ανθρώπους των οποίων ούτως ή άλλος η "ιδιότητα" είναι να μην αναγνωρίζουν τον νόμο. Αν και δεν υπάρχει λοιπόν ιδεολογική έκπτωση από τη μεριά των αγωνιστών ωστόσο υπάρχει ένα ζήτημα με την κυβέρνηση.

Η φιλολογία που υπάρχει και επικρατεί από την κυβέρνηση και τα ΜΜΕ είναι πως οι αγωνιστές είναι οι "κακοί" της υπόθεσης. Οι "παράνομοι". Οι "τρομοκράτες". Κυρίως όμως, οι "παράνομοι".

Εγείρεται λοιπόν εδώ το εξής ερώτημα λογικής:

Πως διεκδικεί υπεροχή εκείνος που είναι ο "καλός" και "νόμιμος" της υπόθεσης έναντι των παράνομων όταν ο ίδιος δεν τηρεί τους νόμους;

Έτσι συμβαίνει το εξής εκπληκτικό. Ξεκινώντας από την κυβέρνηση, πηγαίνοντας στα ΜΜΕ και καταλήγοντας σε φερέφωνα, όπως ο mplamplampla, επικρατεί η άποψη πως εμείς οι "καλοί", εκείνον τον "κακό" που παρανόμησε θα τον τιμωρήσουμε ακόμα και αν παραβούμε όλους μας τους νόμους. Επειδή αφετηριακά εκείνος είναι ο "κακός".

"Εκείνος" όμως αναδείχθηκε από τους "καλούς" ως ο "κακός" επειδή δεν τηρούσε τους νόμους. Αν σε αυτή τη διαπάλη δεν τηρούν τους νόμους ούτε οι "καλοί" τότε τι τους ξεχωρίζει και τους κάνει εκείνους τους "καλούς";

Βέβαια αν το κοιτάξεις καλύτερα και σε βάθος δεν είναι τόσο εκπληκτικό. Πιο πολύ απλό και κυνικό είναι.

Δεν υπάρχουν "καλοί". Δεν υπάρχουν "νόμιμοι". Δεν υπάρχουν καν νόμοι εφόσον δεν υπάρχει κοινή υποταγή σε αυτούς. Υπάρχει ταξικός πόλεμος. Ένοπλοι κομμουνιστές και αναρχικοί στρέφονται κατά ενός κράτους που ελέγχεται από φασίστες και κεφαλαιοκράτες.

Σε αυτό τον πόλεμο δεν υπάρχουν "καλοί" και "κακοί". "Νόμιμοι" και "παράνομοι". Υπάρχουν οι καταπιεστές και οι καταπιεσμένοι.

Υπάρχει η ηθική τους και η ηθική μας.
Άβαταρ μέλους
moutsos
Δημοσιεύσεις: 375
Εγγραφή: Πέμ Δεκ 14, 2006 4:22 pm
Real Name: Γιάννης
Gender: Male
Facebook ID: 0
Τοποθεσία: Starship Enterprise III...

Re: ΞΕΦΤΙΛΑ!

Δημοσίευση από moutsos »

Ο Νίκος Ρωμανός έκανε 31 ημέρες απεργία πείνας και κέρδισε το δικαίωμα του να πάρει εκπαιδευτικές άδειες για να σπουδάσει στο πανεπιστήμιο και να κερδίσει «ανάσες ελευθερίας», και έφερε με το κορμί του και τη ζωή του μπροστά στα μάτια όλων των Ελλήνων, το εθνικό σύνθημα της Ελλάδας: Ελευθερία ή θάνατος»

Ώστε, αυτό είναι το «Ελευθερία ή θάνατος»;

Ναι, χαζούλη, αυτό είναι.

Το περίμενες με φουστανέλα, φέσι και τσαρούχια;

Ή νομίζεις πως το «Ελευθερία ή θάνατος» τελείωσε με τον Κολοκοτρώνη και την αποχώρηση των Τούρκων;

Το «Ελευθερία ή θάνατος» είναι επίκαιρο σε κάθε τυραννία. Στον αγώνα κάθε ανθρώπου να ελευθερωθεί.

Μα δεν έχουμε τυραννία.

Νομίζεις. «Η δημοκρατία σας είναι, καθώς βλέπετε, μασκαρεμένη τυραννία».

Μα ο Ρωμανός πήρε το Καλάσνικοφ.

Γιατί οι αγωνιστές του 1821 τι έκαναν; Πετούσαν λουλούδια;

Μα ο Ρωμανός πήγε να ληστέψει την τράπεζα.

Τι μου λες, σοβαρά; Οι αγωνιστές του 1821 ήταν κλέφτες. Ήταν ληστές.

Πιστεύει κάποιος πως οι κλέφτες εκείνης της εποχής, όταν έκαναν ληστείες, είχαν συνείδηση πως αγωνίζονται για το κοινό καλό, για την πατρίδα; Οι ιστορικοί, πάντως, μας διαβεβαιώνουν πως οι κλέφτες νοιάζονταν μόνο για την πάρτη τους.

Και οι κλέφτες δεν έκλεβαν μόνο τους Τούρκους. Για την ακρίβεια, οι κλέφτες έκλεβαν, κυρίως, τους άλλους Έλληνες. Ιδιαίτερα, έκλεβαν τους αδύναμους Έλληνες. Τους προσκυνημένους κοτζαμπάσηδες και τους Τούρκους δεν ήταν εύκολο να τους κλέψουν, οπότε προτιμούσαν τους φτωχούς Έλληνες.

Κλέφτης και αρματολός ο Νίκος Ρωμανός.

Βέβαια, ο Ρωμανός δεν πήγε να κλέψει τους αδύναμους Έλληνες -αυτό θα του το συγχωρούσε η κυβέρνηση γιατί αυτή το κάνει συνέχεια- αλλά την τράπεζα.

Την τράπεζα που τόσο μισούμε. Έτσι λέμε τουλάχιστον.

Τα τελευταία χρόνια, μετά την χρεοκοπία της χώρας και τη μη απονομή Δικαιοσύνης, άκουσα με τα αυτιά μου πολλούς Έλληνες να λένε πως θα πάρουν τα όπλα.

Όχι μόνο δεν πήραν τα όπλα αλλά πήγαν και ψήφισαν ξανά Νέα Δημοκρατία και ΠΑΣΟΚ. Α, και Χρυσή Αυγή. Τόσο εξοργισμένοι ήταν.

Ο Νίκος Ρωμανός πήρε τα όπλα.

Αυτό δεν θα του το συγχωρέσουν πολλοί Έλληνες. Έκανε αυτό που δεν τόλμησαν αυτοί. Το «παιδαρέλι» είχε τα κότσια να πάρει τα όπλα.

Και βγαίνουν τώρα οι αρθρογράφοι της Καθημερινής -και ο κάθε προσκυνημένος εθελόδουλος ραγιάς Έλληνας- για να δώσουν συμβουλές στον Ρωμανό και να του ζητήσουν να δώσει λόγο τιμής.

Από πότε οι δούλοι δίνουν συμβουλές στους ελεύθερους ανθρώπους;

Από πότε οι προσκυνημένοι χωρίς τιμή -μόνο τιμή αγοράς- ζητάνε το λόγο της τιμής των ελεύθερων ανθρώπων;

Είναι τραγικό άνθρωποι σε ώριμη ηλικία να μην έχουν καμία αίσθηση της γελοιότητάς τους.

Παιδιά, να πάτε να δώσετε συμβουλές και στους Ζαπατίστας. Και μετά, μην ξεχάσετε να πάτε να πάρετε και μια πίπα από το αφεντικό σας.

Ο Νίκος Ρωμανός έφερε το «Ελευθερία ή θάνατος» μπροστά στα μάτια όλων μας.

Και οι Έλληνες τρόμαξαν.

Τελικά, το «Ελευθερία ή θάνατος» δεν έχει καμία σχέση με την σχολική γιορτή και τα εξάχρονα με τις φουστανέλες. Καμία σχέση με τις απόκριες των σχολικών εορτών.

Και αυτή τη φορά, το «Ελευθερία ή θάνατος» δεν το λέει ένας μακρινός αγωνιστής σε κάδρο στον τοίχο.

Το λέει ένας άνθρωπος που είναι ακόμα ζωντανός, εδώ ανάμεσά μας.

Λέει στα μούτρα μας αυτό που δεν τολμάμε να πούμε εμείς.

Και είναι αποφασισμένος να το πληρώσει με τη ζωή του. Το εννοεί.

Νίκο Ρωμανέ, αυτό οι Έλληνες δεν θα σου το συγχωρήσουν ποτέ.

Αλλά οι αγωνιστές του 1821 σε καταλαβαίνουν απόλυτα.

Οι Έλληνες είδαν το εθνικό τους σύνθημα στη ζωή ενός 20χρονου και τρόμαξαν.
Civil disobedience 101...
Manthos
Δημοσιεύσεις: 236
Εγγραφή: Τετ Οκτ 19, 2011 7:08 pm
Real Name: Manthos
Gender: Male
Facebook ID: 0

Re: ΞΕΦΤΙΛΑ!

Δημοσίευση από Manthos »

moutsos έγραψε:Ο Νίκος Ρωμανός έκανε 31 ημέρες απεργία πείνας και κέρδισε το δικαίωμα του να πάρει εκπαιδευτικές άδειες για να σπουδάσει στο πανεπιστήμιο και να κερδίσει «ανάσες ελευθερίας», και έφερε με το κορμί του και τη ζωή του μπροστά στα μάτια όλων των Ελλήνων, το εθνικό σύνθημα της Ελλάδας: Ελευθερία ή θάνατος»

Ώστε, αυτό είναι το «Ελευθερία ή θάνατος»;

Ναι, χαζούλη, αυτό είναι.

Το περίμενες με φουστανέλα, φέσι και τσαρούχια;

Ή νομίζεις πως το «Ελευθερία ή θάνατος» τελείωσε με τον Κολοκοτρώνη και την αποχώρηση των Τούρκων;

Το «Ελευθερία ή θάνατος» είναι επίκαιρο σε κάθε τυραννία. Στον αγώνα κάθε ανθρώπου να ελευθερωθεί.

Μα δεν έχουμε τυραννία.

Νομίζεις. «Η δημοκρατία σας είναι, καθώς βλέπετε, μασκαρεμένη τυραννία».

Μα ο Ρωμανός πήρε το Καλάσνικοφ.

Γιατί οι αγωνιστές του 1821 τι έκαναν; Πετούσαν λουλούδια;

Μα ο Ρωμανός πήγε να ληστέψει την τράπεζα.

Τι μου λες, σοβαρά; Οι αγωνιστές του 1821 ήταν κλέφτες. Ήταν ληστές.

Πιστεύει κάποιος πως οι κλέφτες εκείνης της εποχής, όταν έκαναν ληστείες, είχαν συνείδηση πως αγωνίζονται για το κοινό καλό, για την πατρίδα; Οι ιστορικοί, πάντως, μας διαβεβαιώνουν πως οι κλέφτες νοιάζονταν μόνο για την πάρτη τους.

Και οι κλέφτες δεν έκλεβαν μόνο τους Τούρκους. Για την ακρίβεια, οι κλέφτες έκλεβαν, κυρίως, τους άλλους Έλληνες. Ιδιαίτερα, έκλεβαν τους αδύναμους Έλληνες. Τους προσκυνημένους κοτζαμπάσηδες και τους Τούρκους δεν ήταν εύκολο να τους κλέψουν, οπότε προτιμούσαν τους φτωχούς Έλληνες.

Κλέφτης και αρματολός ο Νίκος Ρωμανός.

Βέβαια, ο Ρωμανός δεν πήγε να κλέψει τους αδύναμους Έλληνες -αυτό θα του το συγχωρούσε η κυβέρνηση γιατί αυτή το κάνει συνέχεια- αλλά την τράπεζα.

Την τράπεζα που τόσο μισούμε. Έτσι λέμε τουλάχιστον.

Τα τελευταία χρόνια, μετά την χρεοκοπία της χώρας και τη μη απονομή Δικαιοσύνης, άκουσα με τα αυτιά μου πολλούς Έλληνες να λένε πως θα πάρουν τα όπλα.

Όχι μόνο δεν πήραν τα όπλα αλλά πήγαν και ψήφισαν ξανά Νέα Δημοκρατία και ΠΑΣΟΚ. Α, και Χρυσή Αυγή. Τόσο εξοργισμένοι ήταν.

Ο Νίκος Ρωμανός πήρε τα όπλα.

Αυτό δεν θα του το συγχωρέσουν πολλοί Έλληνες. Έκανε αυτό που δεν τόλμησαν αυτοί. Το «παιδαρέλι» είχε τα κότσια να πάρει τα όπλα.

Και βγαίνουν τώρα οι αρθρογράφοι της Καθημερινής -και ο κάθε προσκυνημένος εθελόδουλος ραγιάς Έλληνας- για να δώσουν συμβουλές στον Ρωμανό και να του ζητήσουν να δώσει λόγο τιμής.

Από πότε οι δούλοι δίνουν συμβουλές στους ελεύθερους ανθρώπους;

Από πότε οι προσκυνημένοι χωρίς τιμή -μόνο τιμή αγοράς- ζητάνε το λόγο της τιμής των ελεύθερων ανθρώπων;

Είναι τραγικό άνθρωποι σε ώριμη ηλικία να μην έχουν καμία αίσθηση της γελοιότητάς τους.

Παιδιά, να πάτε να δώσετε συμβουλές και στους Ζαπατίστας. Και μετά, μην ξεχάσετε να πάτε να πάρετε και μια πίπα από το αφεντικό σας.

Ο Νίκος Ρωμανός έφερε το «Ελευθερία ή θάνατος» μπροστά στα μάτια όλων μας.

Και οι Έλληνες τρόμαξαν.

Τελικά, το «Ελευθερία ή θάνατος» δεν έχει καμία σχέση με την σχολική γιορτή και τα εξάχρονα με τις φουστανέλες. Καμία σχέση με τις απόκριες των σχολικών εορτών.

Και αυτή τη φορά, το «Ελευθερία ή θάνατος» δεν το λέει ένας μακρινός αγωνιστής σε κάδρο στον τοίχο.

Το λέει ένας άνθρωπος που είναι ακόμα ζωντανός, εδώ ανάμεσά μας.

Λέει στα μούτρα μας αυτό που δεν τολμάμε να πούμε εμείς.

Και είναι αποφασισμένος να το πληρώσει με τη ζωή του. Το εννοεί.

Νίκο Ρωμανέ, αυτό οι Έλληνες δεν θα σου το συγχωρήσουν ποτέ.

Αλλά οι αγωνιστές του 1821 σε καταλαβαίνουν απόλυτα.

Οι Έλληνες είδαν το εθνικό τους σύνθημα στη ζωή ενός 20χρονου και τρόμαξαν.
Έγραψε ο πιτσιρίκος http://pitsirikos.net/2014/12/%CE%B5%CE ... %BF%CF%82/
Απάντηση

Επιστροφή στο “Πολιτική”