Πρόταση επιτροπής προπτυχιακών σπουδών
Συντονιστές: AlexandraDC, markelos, Ryu, constant, φιάλη klein
Πρόταση επιτροπής προπτυχιακών σπουδών
Πρόταση της επιτροπής προπτυχιακών σπουδών για πιστωτικές μονάδες και αλλαγές στο πρόγραμμα σπουδών.
http://semfe.ntua.gr/doc/150330_ProtashProgSpoudwn.pdf
http://semfe.ntua.gr/doc/150330_ProtashProgSpoudwn.pdf
-
- Δημοσιεύσεις: 56
- Εγγραφή: Δευ Σεπ 17, 2012 2:41 pm
- Real Name: -
- Gender: Female
- Facebook ID: 0
Re: Πρόταση επιτροπής προπτυχιακών σπουδών
Σε πρώτη φάση μου φαίνεται καλό! Λιγότερα μαθήματα για πτυχίο. Όσον αφορά το μαθηματικό εφαρμογών, μου αρέσει το 'γεωμετρικές τεχνικές σχεδίασης' να είναι στη λίστα Τ ώστε να μπορεί να επιλέγεται αντί της μηχανικής συνεχούς...
Με μπέρδεψε όμως με τις πιστωτικές μονάδες, γιατί να υπάρχουν?
Υποθέτω βέβαια πως δεν θα ισχύει για τους παλιούς αλλά για τους νέους...
Με μπέρδεψε όμως με τις πιστωτικές μονάδες, γιατί να υπάρχουν?
Υποθέτω βέβαια πως δεν θα ισχύει για τους παλιούς αλλά για τους νέους...
- constant
- Portal Administrator
- Δημοσιεύσεις: 1684
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 01, 2010 2:16 pm
- Real Name: Konstantinos
- Gender: Male
- Facebook ID: 0
Re: Πρόταση επιτροπής προπτυχιακών σπουδών
Όπως είναι στην πρόταση το Μ5ο είναι απλά χαζό. Δεν έχει νόημα να είναι ΚΑΙ (Τ) ΚΑΙ υποχρεωτικό η μηχανική συνεχούς μέσου, αφού πάρθηκε η (λάθος κατά την άποψή μου) απόφαση να πάνε στο 5ο οι Γεωμετρικές Τεχνικές.
Γενικά, η "μηχανική συνεχούς μέσου" πρέπει να φύγει από υποχρεωτικό της ροής Ε.Α.
Επίσης, οι Γεωμετρικές Τεχνικές είναι το τελευταίο μάθημα γεωμετρίας που κρατάει ακόμα ενάντια στην τάση εξάλειψή της από το πανεπιστήμιο. Μια χαρά είναι στον κορμό, κανένας λόγος να μην το κάνουν κ οι φυσικοί.
Γενικά, η "μηχανική συνεχούς μέσου" πρέπει να φύγει από υποχρεωτικό της ροής Ε.Α.
Επίσης, οι Γεωμετρικές Τεχνικές είναι το τελευταίο μάθημα γεωμετρίας που κρατάει ακόμα ενάντια στην τάση εξάλειψή της από το πανεπιστήμιο. Μια χαρά είναι στον κορμό, κανένας λόγος να μην το κάνουν κ οι φυσικοί.
- φιάλη klein
- Forum Administrator
- Δημοσιεύσεις: 61
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 04, 2014 7:36 pm
- Real Name: Νίκος
- Gender: Male
- Facebook ID: Nikos Gx
- Τοποθεσία: Ανταρκτική
Re: Πρόταση επιτροπής προπτυχιακών σπουδών
Γενικά οι γεωμετρικές τεχνικές καλό είναι να φύγουν από το κορμό γιατί δεν προσφέρουν ουσιαστικά τίποτα χρήσιμο,ακόμα και σε επίπεδο μηχανικής των 4 πρώτων εξαμήνων.Το καλύτερο θα ήταν το μάθημα να μην ανήκει στα απαραίτητα μαθήματα κάποιας ροής αλλά να μπορεί να επιλεγεί σαν βοηθητικό μάθημα για όποιον θελήσει,είτε αυτός είναι στο φυσικό είτε στο μαθηματικό εφαρμογών.Επίσης καλό είναι που η τζάβα γίνεται ένα μάθημα,ο χωρισμός της σε 2 ξεχωριστά μαθήματα είναι άχρηστος και απλά επιβαρύνει το 2ο εξάμηνο.
Re: Πρόταση επιτροπής προπτυχιακών σπουδών
Αυτό εξαρτάται απόλυτα από τις μεταβατικές διατάξεις,πχ το 2009-2010 με την μεγάλη αλλαγή προγράμματος έδωσαν στους παλιούς ανάλογα και με το εξάμηνο εγγραφής την επιλογή να μεταβούν στο νέο πρόγραμμα σπουδών.Asxeth έγραψε: Υποθέτω βέβαια πως δεν θα ισχύει για τους παλιούς αλλά για τους νέους...
Σε κάθε περίπτωση πάντως είτε έπαιρνες το νέο είτε συνέχιζες με το παλιό ο αριθμός μαθημάτων για πτυχίο ήταν για όλους αυτός του νέου προγράμματος.
Οπότε εάν περάσει θα αποφοιτούμε όλοι με 54 και όχι 58 μαθήματα στο σύνολο
-
- Δημοσιεύσεις: 157
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 04, 2011 9:43 pm
- Real Name: Γιώργος (I think you got that by yourself...)
- Gender: Male
- Facebook ID: 0
Re: Πρόταση επιτροπής προπτυχιακών σπουδών
Αν παρατηρήσεις τις αλλαγές, θα δεις ότι η αισιοδοξία αυτής της πρότασης ενδέχεται να μη συνάδει πλήρως με την πραγματικότητα. Μια πιο ακριβής διατύπωση θα ήταν: φεύγουν οι Γεωμετρικές και μία (για τους μαθηματικούς) ή δύο (για τους φυσικούς) ελεύθερες επιλογές στην κατεύθυνση, η Σχετικότητα γίνεται ένα θέμα στην εξέταση κάποιου/-ων άλλου/-ων μαθήματος/μαθημάτων (κάτι παρόμοιο συμβαίνει φαντάζομαι και με την Οπτική για τους φυσικούς) και περνάς την ίδια -από άποψη θεμάτων- Java με μία εξέταση αντί για δύο. Επιπλεόν, η επιλογή του 3ου εξαμήνου μετατρέπεται σε υποχρεωτικό.Asxeth έγραψε:Λιγότερα μαθήματα για πτυχίο.
Ο κορμός ελαφραίνει κατά 12 (και όχι 8 που λέει το έγγραφο), από τις οποίες οι 10 εξαφανίζονται (3 οι Γεωμετρικές, 2 η Σχετικότητα, 2 -τελικά- η Τζάβα και από 1 Μηχανική IV, Fortran και Αριθμητική I) και 2 πάνε στην κατεύθυνση.
Επιγραμματικά κάποιες από τις πιο συχνές απαντήσεις που θα ακούσεις:Asxeth έγραψε:Με μπέρδεψε όμως με τις πιστωτικές μονάδες, γιατί να υπάρχουν?
- Γιατί η σύμβαση του Erasmus+ που ισχύει από φέτος είναι πιο αυστηρή από την προηγούμενη και γιατί κάποιος κάπου άκουσε ότι εξίσου αυστηρή θα είναι και η σύμβαση για τις πρακτικές από νεξτ γίαρ. Αυτό βέβαια δεν επαρκεί για να εξηγήσει τον τρόπο που έχουν μοιραστεί οι μονάδες.
- Γιατί έτσι μπορούν να μεταφέρονται "αντικειμενικά" (γελάω) τα μαθήματα από ένα πανεπιστήμιο σε ένα άλλο, όπως πχ συμβαίνει όταν κάποιος έρχεται εδώ ή πάει σε κάποια "περίεργη" χώρα για Erasmus ή όταν κάποιος πληρώνει σε ένα ιδιωτικό για να περάσει κάποια μαθήματα και τα αναγνωρίζει εδώ (αναφέρθηκε ένα τέτοιο παράδειγμα στο Τμήμα την Πέμπτη).
- Γιατί così fan tutte (και -όπως σου έλεγε και η γιαγιά σου- όταν όλοι πέφτουν από το γκρεμό, ακολούθα και εσύ).
- Γιατί το αυριανό σου αφεντικό (αν δεν είσαι εσύ αυριανό αφεντικό) κάποια αφορμή θα πρέπει να βρει για να κόψει λίγο ακόμα μιστό.
- Γιατί για να μην υπάρχουν (μεγάλες) αντιδράσεις, οι αναδιαρθρώσεις γίνονται συνήθως βήμα-βήμα.
- Γιατί η αναγνώριση στα εξωτερικά του πτυχίου μας ως Master απαιτεί σε μερικές περιπτώσεις (για κάποια πανεπιστήμια αν έχω καταλάβει καλά) πιστωτικές μονάδες. Αυτό βέβαια όλως τυχαίως ξεχνιέται να συνδυαστεί με το ότι το θεσμικό πλαίσιο θέτει όρια στο από πόσες μονάδες και κάτω μιλάμε για προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών· και κάπου εδώ μπαίνουν και τα δίδακτρα στο παιχνίδι.
αν το πτυχίο το παίρνεις σε δεδομένο πλήθος μαθημάτων και δεν έχουν όλα τα μαθήματα επιλογής τον ίδιο αριθμό πιστωτικών μονάδων;Το σύνολο των 300 πιστωτικών μονάδων επιμερίζεται ως εξής:
120(κορμό)+150(ανώτ.εξ.)+30(διπλ.εργ.)=300
Così preziosa come il vino
così gratis come la tristezza
con la tua nuvola di dubbi e di bellezza...
così gratis come la tristezza
con la tua nuvola di dubbi e di bellezza...
Re: Πρόταση επιτροπής προπτυχιακών σπουδών
'Οπως είχε πεί και μια ψυχή το μαζικό πανεπιστήμιο σιγά-σιγά τελειώνει. Η παρουσία όλων στις ΓΣ του φοιτητικού συλλόγου και του τμήματος είναι αυτονόητη και άκρως σημαντική.
Γνωρίζει κάνεις αν η ΣΕΜΦΕ "πρωτοπορεί" στο Πολυτεχνείο σε σχέση με τις πιστωτικές;
Γνωρίζει κάνεις αν η ΣΕΜΦΕ "πρωτοπορεί" στο Πολυτεχνείο σε σχέση με τις πιστωτικές;
- adriano17
- Δημοσιεύσεις: 207
- Εγγραφή: Πέμ Οκτ 22, 2009 12:39 am
- Real Name: Γιάννης
- Gender: Male
- Facebook ID: 0
Re: Πρόταση επιτροπής προπτυχιακών σπουδών
Όπως καταλάβατε δεν έγινε ΓΣ αυτήν την εβδομάδα. Η συνέλευση της Σχολής (καθηγητών) θα γίνει την πρώτη εβδομάδα μετά τις διακοπές του Πάσχα, Πέμπτη λογικά. Όπως είναι προφανές, πριν από εκείνη τη μέρα θα γίνει ΓΣ φοιτητών και καλό είναι να προκύψουν από εκεί δράσεις πάνω στο ζήτημα.
Όχι, μέσα στο ακαδημαικό έτος που διανύουμε έχει υπάρξει κατεύθυνση εφαρμογής τους και αλλαγής των προγραμμάτων σπουδών σε όλες τις σχολές του ΕΜΠ.dead έγραψε:'Γνωρίζει κάνεις αν η ΣΕΜΦΕ "πρωτοπορεί" στο Πολυτεχνείο σε σχέση με τις πιστωτικές;
Re: Πρόταση επιτροπής προπτυχιακών σπουδών
http://semfe.ntua.gr/doc/150430_SyneleyshSxolhs.pdfΠΡΟΣΚΛΗΣΗ
Σε συνεδρίαση της Γενικής Συνέλευσης της Σχολής, την Πέµπτη 7 Μαΐου 2015, ώρα 12:00 µ., στην
αίθουσα Συγκλήτου, κτ. ∆ιοίκησης, 2ος όροφος (συνέχιση της διακοπείσας συνεδρίασης της 23ης
Απριλίου 2014).
ΘΕΜΑ Η.∆.
1. Θέµατα προπτυχιακών σπουδών (απόδοση πιστωτικών µονάδων – πρόταση βελτίωσης
προπτυχιακού προγράµµατος σπουδών).
2. Επικύρωση των αποφάσεων οι οποίες ελήφθησαν κατά τη συνεδρίαση της Γενικής
Συνέλευσης.
Re: Πρόταση επιτροπής προπτυχιακών σπουδών
Περασε η αποφαση; Και αν ναι ξερουμε τελικα για ποιους ισχυει και για ποιους οχι;DeXteR έγραψε:Αυτό εξαρτάται απόλυτα από τις μεταβατικές διατάξεις,πχ το 2009-2010 με την μεγάλη αλλαγή προγράμματος έδωσαν στους παλιούς ανάλογα και με το εξάμηνο εγγραφής την επιλογή να μεταβούν στο νέο πρόγραμμα σπουδών.Asxeth έγραψε: Υποθέτω βέβαια πως δεν θα ισχύει για τους παλιούς αλλά για τους νέους...
Σε κάθε περίπτωση πάντως είτε έπαιρνες το νέο είτε συνέχιζες με το παλιό ο αριθμός μαθημάτων για πτυχίο ήταν για όλους αυτός του νέου προγράμματος.
Οπότε εάν περάσει θα αποφοιτούμε όλοι με 54 και όχι 58 μαθήματα στο σύνολο
Re: Πρόταση επιτροπής προπτυχιακών σπουδών
Στην συνέλευση που έγινε την προηγούμενη Πεμπτη, υπήρξαν αντιδράσεις απο δυο παρατάξεις της σχολής και δεν έφτασε η πρόταση σε ψήφιση. Αν δεν κάνω λάθος ο Φαράκος ανέφερε (δεν ξέρω κατα ποσο σοβαρά) οτι όσο θα είναι εκείνος κοσμήτορας δεν θα αλλάξει το πρόγραμμα σπουδών οποτε δεν νομιζω οτι θα αλλάξει σύντομα (λόγω των οσων διαδραματίστηκαν στην συνέλευση) . Ας με διορθώσει κάποιος αν κάνω λάθος γιατί μπορεί να μην ακουσα καλά.
Re: Πρόταση επιτροπής προπτυχιακών σπουδών
Καλά πλάκα μας κάνει ο Φαράκος;
20/4 έστειλε mail σε όλους να στηρίξουμε τις αλλαγές και οτι είναι σε σωστή κατεύθυνση....
20/4 έστειλε mail σε όλους να στηρίξουμε τις αλλαγές και οτι είναι σε σωστή κατεύθυνση....
Re: Πρόταση επιτροπής προπτυχιακών σπουδών
Μα οι περισσότεροι καθηγητές ήθελαν την αλλαγή όπως και ο Φαράκος. Οι φοιτητές από τις παρατάξεις δεν ήθελαν το συγκεκριμένο πρόγραμμα σπουδών επειδή θεωρούν ότι έχει φτιαχτεί με γνώμονα τις πιστωτικές μονάδες και με την συμπεριφορά τους απέτρεψαν την ψηφοφορία.
Πάντως όσον αφορά τις πιστωτικές μονάδες, ξέχωρα του προγράμματος, πιστεύω ότι αρκετοί καθηγητές είναι είτε αντίθετοι ή ζητούν έστω να υπάρξει ένας κανονισμός που να τις περιβάλλει.
Πάντως όσον αφορά τις πιστωτικές μονάδες, ξέχωρα του προγράμματος, πιστεύω ότι αρκετοί καθηγητές είναι είτε αντίθετοι ή ζητούν έστω να υπάρξει ένας κανονισμός που να τις περιβάλλει.