Επιστημονική απορία πάνω στην σεισμική μηχανική

Πες κι εσύ μια χαζομάρα! ΜΠΟΡΕΙΣ!

Συντονιστής: snodrion

Απάντηση
seismic
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 27, 2011 5:38 am
Real Name: Ιωάννης Λυμπέρης
Gender: Male
Facebook ID: 0

Re: Επιστημονική απορία πάνω στην σεισμική μηχανική

Δημοσίευση από seismic »

Φίλοι μου έγινε και αυτό! :) ....το αστείο!
Accepted! for publishing by our journal Open Journal of Civil Engineering (OJCE)
ojce@scirp.org
To lymperis_ios@yahoo.com Today at 10:40 AM
Dear Author(s),

We are writing with our great pleasure to let you know that your manuscript is accepted for publishing by our journal Open Journal of Civil Engineering (OJCE) and our heartfelt appreciation for your intellectual contribution.

Paper ID: 1880388
Paper Title: The ultimate anti seismic system
If you have any questions, please feel free to contact us.
Best regards,

Editorial Assistant of OJCE
Scientific Research Publishing
Email: ojce@scirp.org
http://www.scirp.org/journal/ojce

Οι κριτές από το περιοδικό έγραψαν.
It studies the ultimate anti seismic system in the paper. The focus is clear, the innovation is strong and the academic level is high.
DeXteR
Δημοσιεύσεις: 339
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 16, 2006 11:26 pm

Re: Επιστημονική απορία πάνω στην σεισμική μηχανική

Δημοσίευση από DeXteR »

Ελπίζω να σε πρόλαβα και να μη σου πήραν τα publication fees ακόμη.

Η scirp είναι γνωστος predatory και vanity publisher.
Συγκεκριμένα το νούμερο 405 στην παρακάτω λίστα.

http://scholarlyoa.com/2014/01/02/list- ... hers-2014/

http://scholarlyoa.com/2014/12/16/the-c ... k-science/

Ειναι αρκετά γνωστοί στα μαθηματικά απο μια φάρσα που τους έγινε και τους αποκάλυψε.Το 2012 στο journal τους για τα pure mathematics δεχθηκαν να δημοσιεύσουν ακανόητη εργασία γραμμένη αυτόνομα Με τυχαίο τρόπο από το http://thatsmathematics.com/mathgen/

http://thatsmathematics.com/blog/archives/102

Με μια απλή αναζήτηση θα βρείς πάμπολες αναφορές ακόμη και για τα ψεύτικα συνέδρια που διοργανώνει ώστε πληρώνοντας το fee να "παρουσιάσεις" δήθεν paper σε συνέδριο και να πλήρεις τα τυπικά κριτήρια για διδακτορικό ,θέση λέκτορα κτλ (ιδιαίτερα δημοφιλές στην Ινδια :p)
Πχ http://fakeconferences.blogspot.gr/2012 ... p.html?m=1

http://academia.stackexchange.com/quest ... p-journals

Ακόμη και από την σελίδα τους στην wikipedia μόνο την κατηγορία controversies να διαβάσεις θα καταλάβεις https://en.m.wikipedia.org/wiki/Scienti ... Publishing
seismic
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 27, 2011 5:38 am
Real Name: Ιωάννης Λυμπέρης
Gender: Male
Facebook ID: 0

Re: Επιστημονική απορία πάνω στην σεισμική μηχανική

Δημοσίευση από seismic »

Σε ευχαριστώ DeXteR για τις πληροφορίες. Εμένα ήταν το πρώτο μου άρθρο σε ξένο επιστημονικό περιοδικό.
Δεν με πρόλαβες.
Εν τούτης θα είναι υπερβολικό να πούμε ότι όλα αυτά τα περιοδικά ( σκουπίδια ) δεν έχουν αξιόλογα άρθρα.
Τελικά πιο περιοδικό κρίνει πιο. Σε έναν ανταγωνιστικό περιβάλλον πάντα θα υπάρχουν οι κατηγορίες μεταξύ ανταγωνιστικών εκδόσεων.
Εγώ άλλωστε έχω κριθεί από εκατομμύρια αναγνώστες μέσα από τα φόρουμ πριν κάνω δημοσίευση σε περιοδικό. Έτσι και αλλιώς αυτή είναι μόνο η αρχή. Θα γράψω και σε άλλα επιστημονικά περιοδικά με κριτές.
Άλλωστε έχω γράψει paper και σε έγκριτο Ελληνικό περιοδικό.
http://metalkat.gr/index.php?option=com ... Itemid=146
Θα ήθελα να προσθέσω και κάτι άλλο.
α) Έβαλα νέα στάνταρ στο ίντερνετ, κάτι που δεν άρεσε σε πολλούς επιστήμονες διότι το ίντερνετ σου δίνει την δυνατότητα της ζωντανής αποκάλυψης της αλήθειας.
Από την άλλη ενεργοποιεί το κάθε άτομο στο ίντερνετ να συμμετέχει ενεργά σε κάτι σοβαρό και κοινωνικό, και από την άλλη η γνώση είναι ένα ερέθισμα ώστε να προσπαθήσουν και άλλοι να κάνουν πατέντα.
β) Χρησιμοποίησα το ίντερνετ για πρώτη φορά σαν χώρο ανταλλαγής επιστημονικών ερευνητικών απόψεων.
γ) Μέσα από την ζωντανή αντιπαράθεση έμαθα εγώ, ο άλλος απέναντί μου, και ο περαστικός.
δ) Τα λόμπι ελέγχουν τα ΜΜΕ και είναι ο μεγαλύτερος εχθρός του κάθε εφευρέτη, και αυτά είναι που σταματούν την ανάπτυξη.
Θεώρησα σωστό να τα ξεβρακώσω μέσα από το ίντερνετ, γιατί όσοι πιο πολλοί άνθρωποι το ξέρουν τόσο πιο δύσκολα θα το θάψουν.
Δεν με νοιάζει αν με βρίζουν. Επιδιώκω να ασχολούνται με την πατέντα είτε βρίζουν είτε συμφωνούν
Ακόμα..
Υπάρχουν ή καλύτερα υπήρχαν δύο σχολές πολιτικών μηχανικών.
Η πρώτη σχολή πίστευε ότι οι κατασκευές πρέπει να σχεδιάζονται άκαμπτες και να αντιδρούν στον σεισμό δυναμικά.
Η δεύτερη σχολή πίστευε ότι οι κατασκευές έπρεπε να έχουν μεγάλη ελαστικότητα.
Τελικά η σχολή που επικράτησε και σήμερα κατασκευάζουν τα έργα είναι η σχολή της ελαστικής θεωρίας.
Υπήρχαν μηχανικοί της πρώτης σχολής οι οποίοι έσκισαν τα πτυχία τους όταν επικράτησε νομοθετικά η θεωρία του σχεδιασμού της ελαστικότητας.
Όλη η διδακτική δομή των πολιτικών μηχανικών των πανεπιστημίων ανά τον κόσμο έχει γραφτεί πάνω στην ελαστική θεωρία.
Και έρχομαι εγώ τώρα με την αντισεισμική ευρεσιτεχνία, και τους αλλάζω πάλη την θεωρία σχεδιασμού.
Βασικά αυτό που κάνω με την ευρεσιτεχνία είναι να λύσω τις παθογένειες της πρώτης σχολής που πίστευε στην δυναμική απόκριση των κατασκευών.
Το πρόβλημα είναι ότι βγάζω άχρηστη την ελαστική θεωρία σχεδιασμού, διότι με την ευρεσιτεχνία υπερτερεί η δυναμική θεωρία σχεδιασμού.
Ένα ολόκληρο σύστημα μεθοδολογίας έχει χτιστεί πάνω στην ελαστική θεωρία, και τώρα τους το ανατρέπω ανατρέποντας συγχρόνως και τις γνώσεις των πολιτικών μηχανικών. Για αυτό με αγαπούν πολύ οι πολιτικοί μηχανικοί. :)
Όλα αυτά τα paper που έχουν γραφτεί στα επιστημονικά περιοδικά πολιτικών μηχανικών καταργούνται ως ανεπαρκείς με το δικό μου paper! Για τον λόγο αυτόν είναι ένα μοναδικό paper διότι δεν βελτιώνει κατά κάτι τα άλλα paper απλά τα ανατρέπει ριζικά.
Βασικά η ευρεσιτεχνία αυτή επαναφέρει δυναμικά μία παλιά και ξεχασμένη θεωρία σχεδιασμού.
Οπαδοί της δυναμικής απόκρισης των κατασκευών ενωθείτε μαζί μου!
seismic
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 27, 2011 5:38 am
Real Name: Ιωάννης Λυμπέρης
Gender: Male
Facebook ID: 0

Re: Επιστημονική απορία πάνω στην σεισμική μηχανική

Δημοσίευση από seismic »

seismic
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 27, 2011 5:38 am
Real Name: Ιωάννης Λυμπέρης
Gender: Male
Facebook ID: 0

Re: Επιστημονική απορία πάνω στην σεισμική μηχανική

Δημοσίευση από seismic »

Η ιδέα της εφεύρεσης.
Αν έχουμε ένα ξύλινο ασταθή τραπέζι. Επάνω του τοποθετούμε τρεις ξύλινες κολόνες. Την πρώτη απλά την ακουμπάμε πάνω στο τραπέζι. Την δεύτερη την καρφώνουμε με μία πρόκα κάτω από το τραπέζι, έτσι ώστε η μύτη της πρόκας να μπει στο κάτω μέρος της κολόνας.

Στην τρίτη κολόνα ανοίγουμε με ένα τρυπάνι μία κατακόρυφη οπή έτσι ώστε το τρυπάνι να διαπεράσει την κολόνα και το τραπέζι μαζί. Μετά περνάμε μέσα από την οπή μία βίδα και στο άνω και κάτω της μέρος τοποθετούμε και σφίγγουμε με δύο κοχλίες την κολόνα με το τραπέζι. Αν κουνήσουμε το τραπέζι η κολόνα που απλά ακουμπάει πάνω στο τραπέζι θα ανατραπεί.
Οι άλλες δύο κολόνες αντέχουν την ταλάντωση. Αυτήν την ένωση εδάφους κατασκευής εφαρμόζει σε όλα τα επιμήκη υποστυλώματα της οικοδομής η εφεύρεση για να αντέχουν στην πλάγια φόρτιση του σεισμού.
Ας εξετάσουμε τώρα τα άλλα δύο υποστυλώματα, το προτεταμένο μεταξύ του τραπεζιού και το καρφωμένο. Ποιο υποστύλωμα αντέχει πιο πολύ σε μία πλάγια εξωτερική φόρτιση? 1) Το καρφωμένο υποστύλωμα με το τραπέζι το οποίο συνδέεται με την πρόκα μέσο της συνάφειας δηλαδή μέσο τριβής. Ή 2) Η το προτεταμένο με το τραπέζι υποστύλωμα με τους κοχλίες πάνω και κάτω από το τραπέζι? Στο μεν πρώτο Το μήκος της πρόκας που ευρίσκεται καρφωμένο μέσα στο ξύλο καθορίζει και το μέγεθος της συνάφειας και αντοχής ως προς την πλάγια εξωτερική φόρτιση.
Δηλαδή η τριβή που ενώνει την πρόκα με το ξύλο είναι ανάλογη του εμβαδού της συνάφειας και την αντοχή στην τριβή του πιο ανίσχυρου υλικού που στην περίπτωσή μας είναι το ξύλο. Στο μεν δεύτερο ξύλινο υποστύλωμα που το διαπερνά η βίδα υφίσταται διαφορετικός μηχανισμός λειτουργίας ως προς την πλάγια εξωτερική φόρτιση. Λόγω του ότι διαπερνά ελεύθερο η βίδα, δεν υφίσταται ουδεμία συνάφεια.
Οι κοχλίες πάνω κάτω είναι που συνδέουν το τραπέζι και το ξύλινο υποστύλωμα. Αν εφαρμόσουμε σε αυτή την μέθοδο μία πλάγια φόρτιση το υποστύλωμα δέχεται μία ροπή ανατροπής με αποτέλεσμα να ανασηκώσει μονόπλευρα την μία πλευρά της βάσης και του δώματός της. Εκεί αντιδρά ο κοχλίας ως προς την άνοδο του δώματος της κολόνας. Η δύναμη που δημιουργείται μεταξύ κοχλία και δώματος ονομάζετε θλίψη.
Πια κολόνα εσείς λέτε ότι αντέχει στην πλάγια εξωτερική φόρτιση? Αυτή που δέχεται θλίψη ή αυτή που δουλεύει μέσο τριβής? Φυσικά το υποστύλωμα με την βίδα είναι αυτό που μπορεί να δεχθεί περισσότερα πλάγια φορτία.

Το ασύνδετο υποστύλωμα είναι αυτό που κατασκευάζουν σήμερα οι μηχανικοί. Οι άλλες δύο μέθοδοι υπάγονται στην ευρεσιτεχνία . Ναι αλλά τι οι μηχανικοί απλά ακουμπάνε τις κολόνες στο έδαφος όπως την ασύνδετη κολόνα του τραπεζιού? Όχι τις συνδέουν μεταξύ των με την δοκό και την πεδιλοδοκό. Αυτά τα δύο στοιχεία έχουν μία μεγάλη αντίδραση στην ροπή ανατροπής.. Είναι όμως μία άλλη αντίδραση προερχόμενη από διαφορετική πηγή.

Η ευρεσιτεχνία προσφέρει άλλες δύο πρόσθετες αντιδράσεις βοηθώντας την πεπατημένη τόσο ώστε να ενισχύσουμε σημαντικά την αντίδραση των δομών προς τον σεισμό. Με τον μηχανισμό της συνάφειας, ο κορμός των υποστυλωμάτων παρουσιάζει μεγαλύτερη κάμψη με αποτέλεσμα μετά από ορισμένες τιμές να εκκρίνεται το σκυρόδεμα επικάλυψης προκαλώντας απώλεια της συνάφειας μεταξύ σκυροδέματος και χάλυβα.

Αντίθετα ο τένοντας της ευρεσιτεχνίας δεν παρουσιάζει αυτό το πρόβλημα διότι διαπερνά ελεύθερος μέσα από το υποστύλωμα παρεμποδίζοντας την κάμψη του υποστυλώματος διότι οι πλάγιες τάσεις που δέχεται από την κάμψη μετατρέπονται σε θλιπτικές τάσεις στο δώμα (που αντέχει το σκυρόδεμα) και όχι δε ακτινωτές διατμητικές τάσεις που παρουσιάζονται στην διεπιφάνεια σκυροδέματος χάλυβα με τον μηχανισμό της συνάφειας. Αυτή η πάκτωση του δώματος μιας κατασκευής με το έδαφος εφαρμόζεται πρώτη φορά παγκοσμίως και σταματά δυναμικά την παραμόρφωση των κατασκευών.
+ ότι έχουμε και ισχυρή θεμελίωση στα μαλακά εδάφη.

https://www.youtube.com/watch?v=8t-q8L-45RU

Open Journal of Civil Engineering http://www.scirp.org/journal/ojce/
The Ultimate Anti-Seismic System http://www.scirp.org/Journal/PaperDownl ... erID=59888
seismic
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 27, 2011 5:38 am
Real Name: Ιωάννης Λυμπέρης
Gender: Male
Facebook ID: 0

Re: Επιστημονική απορία πάνω στην σεισμική μηχανική

Δημοσίευση από seismic »

Αν δεν κάνω λάθος οι φυσικοί και οι μαθηματικοί είναι καλοί στο να λύνουν προβλήματα με ροπές. Θα θέλατε να με βοηθήσετε σε ένα πρόβλημα που έχω και δεν μπορώ να λύσω?
seismic
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 27, 2011 5:38 am
Real Name: Ιωάννης Λυμπέρης
Gender: Male
Facebook ID: 0

Re: Επιστημονική απορία πάνω στην σεισμική μηχανική

Δημοσίευση από seismic »

Νέα δημοσίευση https://www.researchgate.net/profile/Io ... ation_list

Με την μέθοδο σχεδιασμού πάκτωσης των κόμβων της ανώτατης στάθμης με το έδαφος ευελπιστώ να εκτρέψω τις πλάγιες αδρανειακές εντάσεις του σεισμού σε πιο ισχυρές περιοχές της δομής από αυτές τις περιοχές που οδηγούνται
σήμερα. Αυτές οι ισχυρές περιοχές έχουν την ικανότητα να προλαμβάνουν και να αποτρέπουν την εμφάνιση του στρεπτοκαμπτικού λυγισμού πάνω στον κορμό των φερόντων στοιχείων, οπότε ευελπιστώ να εμφανίζονται λιγότερες εντάσεις και αστοχίες.

Όπως φαίνεται στο ( Plan 5 ) υπάρχει το ανασήκωμα της βάσης του επιμήκους υποστυλώματος στην θέση ( D2 ) και το ανασήκωμα της ανώτατης στάθμης του στην θέση ( D1 ) όπου προέρχεται από την ροπή ανατροπής ( F ) που κατεβάζει το επιμήκη υποστύλωμα λόγο των πλάγιων αδρανειακών εντάσεων ( 20 t ) που δέχεται από τις πλάκες και τις δοκούς καθ ύψος. Το ζητούμενο είναι
Πόση πρέπει να είναι η δυναμική αντίδραση ισορροπίας ( Β ) στο δώμα στο σημείο του υποστυλώματος ( B1 ) ώστε να μην χάσει την καθετότητα το υποστύλωμα με αποτέλεσμα να έχουμε το ανασήκωμα ( D1 ) και ( D2 ) όταν οι πλάγιες αδρανειακές εντάσεις που δέχεται το υποστύλωμα είναι της τάξεως των ( 20 t ) ανά όροφο?
Πρέπει Β>256 t για να μην ανατραπεί και να μην υπάρχει ανασήκωμα.


Αναλυτικά: Πρέπει Ροπές ανατροπής ήτοι= 20*(12,8+9,6+6,4+3,2) <(μικρότερες) από Ροπή ευστάθειας Β*2,5 .Από δω βγαίνει ότι Β πρέπει να ναι μεγαλύτερο από 256 t για να μην ανατραπεί.
Δηλαδή προσθέτουμε όλα τα ύψη (12,8+9,6+6,4+3,2) = 32 m και τα πολλαπλασιάζουμε με τους τόνους X 20 t = 640 Μετά διαιρούμε το 640 με την διάσταση της βάσης που είναι 2,5 m και βγαίνει 640 δια του 2,5 = 256.τόνοι πρέπει να είναι η ( Β ) Την ίδια αντίδραση πρέπει να έχει και η αντίδραση της δύναμης στην βάση ( Η )

Υπάρχει και η αντίδραση του κορμού των δοκών ως προς την ροπή ανατροπής του υποστυλώματος ( F ) η οποία είναι μεγάλη έστω και αν αυτή κινείται μέσα στην ελαστική περιοχή μετατόπισης οπότε πρέπει να υπολογισθεί και αυτή η αντίδραση στο σύνολον της απαιτούμενης σεισμικής απόκρισης της κατασκευής που επιθυμούμε να σχεδιάσουμε. Για να υπάρχει αυτή η δυνατότητα συνυπολογισμού είναι απαραίτητη η προσθήκη ενός ελατηρίου στο δώμα μεταξύ του περικοχλίου και του δώματος. Αυτό το ελατήριο βασικά δημιουργεί δύο βασικούς μηχανισμούς απόσβεσης της σεισμικής ενέργειας. α) Από την μία το ελατήριο παρεμποδίζει την ανατροπή του υποστυλώματος με αυξομειούμενες ελαστικές εντάσεις προσφέροντας σεισμική απόσβεση και β) από την άλλη επιτρέπει στα φέροντα στοιχεία της κατασκευής να μετατοπιστούν μέσα στην ελαστική περιοχή και κατ αυτόν τον τρόπο να αποθηκεύσουν σεισμική ενέργεια μέσα στον κορμό τους την οποία αποδείδουν πίσω σε κάθε κύκλο φόρτισης.
Βασικά η αντίδραση ( Β ) είναι μία μεγάλη βοήθεια για τις δοκούς ( ως προς τον στρεπτοκαμπτικό λυγισμό ) διότι παραλαμβάνει μεγάλο μέρος των εντατικών μεγεθών των ροπών από τα σώματα των δοκών. Δηλαδή όσα πιο πολλά αυξομειωμένα φορτία παραλαμβάνει η ( Β ) δύναμη τόσο μικρότερη μπορεί να είναι η αντοχή των κορμών των δοκών ως προς τις τέμνουσες.
Τώρα θα μου πεις γιατί δεν αυξάνομαι τις διαστάσεις των δοκών και των υποστυλωμάτων μαζί και με την αύξηση του οπλισμού ώστε να έχουμε μεγαλύτερες αντοχές..... διότι όταν αυξάνουμε τις διαστάσεις και τον οπλισμό έχουμε μεγαλύτερες αδρανειακές εντάσεις... ενώ με την πάκτωση του δώματος στο έδαφος δεν αυξάνονται οι αδρανειακές εντάσεις διότι η αντίδραση ( Β ) προέρχεται από το έδαφος και απλά μεταφέρεται με τον μηχανισμό στο δώμα για να έχει αρνιτικό πρόσημο προς την ροπή ανατροπής του υποστυλώματος.
Βασικά η μέθοδος που προτείνω συνεργάζεται άψογα με την υπάρχουσα μέθοδο ώστε μαζί να έχουν την αναγκαία απόκριση της κατασκευής ως προς τις σεισμικές φορτίσεις.
Δηλαδή ότι κάνουν τα αμορτισέρ του αυτοκινήτου που τα ρυθμίζουμε να είναι μαλακά ή σκληρά, κάνω και εγώ στο κτίριο. Όταν τερματίσουν τα ελατήρια του αυτοκινήτου υπάρχει ένα τράνταγμα και σταματά δυναμικά η ταλάντωση. Το ίδιο συμβαίνει και με τον μηχανισμό της ευρεσιτεχνίας. Όταν τερματίσει το ελατήριο στο δώμα το περικόχλιο του τένοντα σταματά δυναμικά την ροπή ανατροπής του υποστυλώματος οπότε σταματά η παραμόρφωση του κορμού της δοκού. Τόσο απλά σώζουμε ζωές. Και οι πολιτικοί μηχανικοί συνεχίζουν τον χαβά τους.
Γιατί άραγε? ..... για να λήξη η ευρεσιτεχνία και να το κάνουν δικό τους χωρίς να μου δώσουν τίποτα...
Δέστε εδώ προς το τέλος του βίντεο την ροπή ανατροπής στην συμβατική κατοικία και δέστε πως σταματά με την ευρεσιτεχνία. https://www.youtube.com/watch?v=zhkUlxC6IK4&t=43s
Συνημμένα
001.jpg
seismic
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 27, 2011 5:38 am
Real Name: Ιωάννης Λυμπέρης
Gender: Male
Facebook ID: 0

Re: Επιστημονική απορία πάνω στην σεισμική μηχανική

Δημοσίευση από seismic »

Αυτό και αν είναι αστείο!
Θεώρησα ευχαρίστησή μου να σας ενημερώσω για το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας που σας είπα ότι θα πάρω στην Αμερική.
Το δίπλωμα εγκρίθηκε πείρα αριθμό πατέντας και θα δημοσιοποιηθεί 1/10/2017
Χρόνια Πολλά.
https://www.phorum.gr/download/file.php ... &mode=view
seismic
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 27, 2011 5:38 am
Real Name: Ιωάννης Λυμπέρης
Gender: Male
Facebook ID: 0

Re: Επιστημονική απορία πάνω στην σεισμική μηχανική

Δημοσίευση από seismic »

Και το μεγάλο αστείο πήρα την πατέντα στην Αμερική! :D http://patft.uspto.gov/netacgi/nph-Pars ... C540%2C783
seismic
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 27, 2011 5:38 am
Real Name: Ιωάννης Λυμπέρης
Gender: Male
Facebook ID: 0

Re: Επιστημονική απορία πάνω στην σεισμική μηχανική

Δημοσίευση από seismic »

http://www.efevresi.gr/%CE%B1%CF%80%CF% ... %BC%CE%B1/

Η ανάσχεση των μετατοπίσεων που επιβάλει ο σεισμός σε μία κατασκευή όταν αυτή λικνίζεται είναι ένα ζητούμενο.
Οι πυλώνες των γεφυρών είναι έργα ευάλωτα στην μετατόπιση προπαντός οι κοιλαδογέφυρες οι οποίες έχουν υψίκορμους πυλώνες με υψηλό κέντρο βάρους. Η ελαστική μετατόπιση είναι καλό να υπάρχει διότι ο πυλώνας δεν παρουσιάζει καμία αστοχία και αποσβένει ( καταναλώνει ) την σεισμική ενέργεια. Τα προβλήματα αρχίζουν όταν ο σεισμός είναι πολύ μεγάλος ( οπότε είναι μεγάλη και η προσφορά ενέργειας ) και ο πυλώνας περνά σε ανελαστικές μετατοπίσεις.
Η ανάσχεση των μετατοπίσεων στους πυλώνες και η επαναφορά τους στην αρχική θέση ( για την αποφυγή παραμορφώσεων και αστοχιών και για την ανάσχεση της ανατροπής τους ) καθώς και ο έλεγχος των μετατοπίσεων ώστε αυτές να μην περνούν ποτέ σε ανελαστικές καταστάσεις αστοχίας είναι ένα ζητούμενο.
Αυτό το ζητούμενο είναι που προσφέρει η ευρεσιτεχνία μου.
Βασικά από τη στιγμη που το άνω μέρος του πυλώνα είναι συνδεδεμένο με το έδαφος διά μέσω του συρματόσχοινου της ευρεσιτεχμίας, τότε περιορίζει τις σχετικές μετατοπίσεις (δηλ τα drifts) και άρα η ένταση που αναπτύσσεται σε ολόκληρο τον φορέα είναι περιορισμένη.
Η ευρεσιτεχνία πακτώνει με έναν μηχανισμό μέσα στο έδαφος ( στα βάθη μιας γεώτρησης ) και αντλεί δύναμη από το έδαφος την οποία δύναμη μεταφέρει στο ανώτατο άκρο του πυλώνα με την βοήθεια ενός τένοντα ο οποίος διαπερνά ελεύθερος μέσα από τον πυλώνα με την βοήθεια μιας σωλήνας. Το άνω μέρος του τένοντα πακτώνεται με ένα υδραυλικό σύστημα ( όπως αυτό φαίνεται στην φωτογραφεία ) το οποίο έχει μία ελαστική λειτουργία λόγο του υδραυλικού υγρού που διαθέτει. Αυτή η ελαστικότητα του εμβόλου έχει σκοπό να δίνει μεν την ελευθερία μετατόπισης στον πυλώνα ( μέσα στην ελαστική περιοχή μετατόπισης που δεν υπάρχουν αστοχίες ώστε να καταναλώνει σεισμική ενέργεια ) αλλά όταν η μετατόπιση της ταλάντωσης πάει να περάσει σε ανελαστικές περιοχές το εξέχον μέρος του εμβόλου βρίσκει πάνω στο χιτώνιο του μηχανισμού και σταματά δυναμικά την ανελαστική μετατόπιση του πυλώνα
Με αυτή την μέθοδο το υδραυλικό σύστημα καταναλώνει σεισμική ενέργεια διότι την μετατρέπει σε θερμική από την πίεση που εξασκούνται στα υγρά του τα οποία και θερμαίνονται. Αυτό λέγεται απορρόφηση ενέργειας ή αλλιώς σεισμική μόνωση.
Είναι όπως το αμορτισέρ του αυτοκινήτου που εξασφαλίζει την απόσβεση των κραδασμών και όταν αυτοί είναι πολύ μεγάλοι τελματώνει και σταματά δυναμικά την μετατόπιση του αυτοκινήτου.
Βασικά είναι το μόνο σύστημα παγκόσμιος που μπορεί όχι μόνο να δυσχεράνει τις μετατοπίσεις αλλά και να τις ελέγχει 100% σταματώντας το αυξητικό πλάτος ταλάντωσης που παρατηρείτε στον συντονισμό.
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα
seismic
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 27, 2011 5:38 am
Real Name: Ιωάννης Λυμπέρης
Gender: Male
Facebook ID: 0

Re: Επιστημονική απορία πάνω στην σεισμική μηχανική

Δημοσίευση από seismic »

Τι σχέση έχει μια παγόδα με την πατέντα μου?
Συνήθως η επιστημονική πρόοδος συνδυάζεται με αυστηρή έρευνα και ανάλυση, αλλά δεν είναι πάντα έτσι. Ένας ικανός αριθμός εφευρέσεων οφείλουν πολλά στην τύχη.
Μία μέρα πριν δέκα χρόνια έβλεπα στην τηλεόραση ένα ντοκιμαντέρ όπου ένας πολιτικός μηχανικός μελετούσε τις παγόδες στην Κίνα εξετάζοντας και ερευνώντας γιατί αυτές οι ξύλινες κατασκευές δεν είχαν πολλές αστοχίες στον σεισμό συγκρινόμενες με τις άλλες κατασκευές. Παρατήρησε ότι ο κύριος λόγος ήταν ένας κορμός δένδρου ο οποίος διαπερνούσε τους τρις - τέσσερις κατά τα άλλα ασύνδετους ορόφους στο κέντρο της κατασκευής. Αυτός ο κορμός κατά την ταλάντωση της παγόδας διατηρούσε τον κατακόρυφο άξονα των ορόφων σε μία ευθεία χωρίς τα πατώματα να παρουσιάζουν διαφορά φάσης. Δηλαδή ο κορμός είχε διαφραγματική λειτουργία και έλεγχε τις μετατοπίσεις των ορόφων Αυτό είχε ως αποτέλεσμα μικρές παραμορφώσεις και εντάσεις. Βλέποντας αυτό το ντοκιμαντέρ το μάτι μου έπεσε δίπλα στην τηλεόραση πάνω σε μια συντιέρα αυτές με την στρογγυλή βάση και το στέλεχος στο κέντρο που χρησιμεύει να συγκρατεί τα CD Αυτή την στιγμή έπαθα ένα φλας και σκέφτηκα το εξής. Αν η βάση της συντιέρας είναι μία μεγάλη μονοκόμματη βάση μιας κατασκευής και το στέλεχος της συντιέρας είναι το φρεάτιο ενός ανελκυστήρα τότε έχουμε μια παγόδα από σκυρόδεμα. Από αυτήν την παρατήρηση εμπνεύστηκα αρχικά την ιδέα. Αργότερα σκεπτόμενος αυτή την ιδέα μου ήρθε η ιδέα ότι θα ήταν καλύτερα αν βίδωνα το φρεάτιο με το έδαφος. Έκανα τον μηχανισμό και μετά κατάλαβα ότι είχα εφεύρει μία μέθοδο η οποία βίδωνε για πρώτη φορά παγκοσμίως την κατασκευή με το έδαφος. Το έκανα πατέντα και ιδού το αποτέλεσμα. Τελικά η τύχη, η παρατήρηση και η πολύ μελέτη και έρευνα έφεραν αυτό το αποτέλεσμα.
Είναι μία μέθοδος που χρησιμοποιεί έναν μηχανισμό πάκτωσης των άνω άκρων ενός τοιχώματος από οπλισμένο σκυρόδεμα με το έδαφος με σκοπό να στείλει μέσα σε αυτό τις ανοδικές εντάσεις δημιουργούμενες από την ροπή ανατροπής του τοιχώματος αποτρέποντας τις μεγάλες μετατοπίσεις και τις εντάσεις του φέροντα οργανισμού που αναπτύσσονται κατά τον σεισμό.
Πολλοί έχουν την εντύπωση ότι η βάσεις των κατασκευών είναι πακτωμένες με το έδαφος λόγο του ότι ευρίσκονται κάτω από την επιφάνεια του εδάφους. Αυτό είναι αναληθές Η κατασκευή των πεδιλοδοκών υποδηλώνει ότι απλά πατάνε πάνω στο έδαφος. Μετά την κατασκευή των βάσεων συνήθως τοποθετούμε μπάζα περιμετρικά τους για να τις καλύψουμε ώστε να μην είναι ορατές. Αυτό το μπάζωμα μαζί με τα φορτία του κτιρίου περιορίζουν κατά κάποιο τρόπο την πλάγια ολισθαίνουσα μετατόπιση δηλαδή την αλληλεπίδραση εδάφους κατασκευής με διαφορά φάσης και η επιβαλλόμενη κίνηση του εδάφους στην κατασκευή είναι μεγαλύτερη. Επουδενί όμως το μπάζωμα της βάσης δεν μπορεί να σταματήσει την στροφή του τοιχώματος προερχόμενη από την ροπή ανατροπής η οποία αναγκάζει μεγάλο τμήμα του πέλματος της βάσης σε ανάκλιση - ανασήκωμα Αρχικά το τοίχωμα παραλαμβάνοντας τις εντάσεις αδράνειας από το διάφραγμα της πλάκας τις μεταφέρει μέσω της χιαστής ευρισκόμενη μέσα στην δομή του κάτω στο πέλμα της βάσης από την θλιβόμενη πλευρά του τοιχώματος. Αυτό το σημείο του πέλματος που κατεβαίνουν οι εντάσεις της ανωδομής είναι μία άρθρωση. Η άρθρωση επιτρέπει την περιστροφή του τοιχώματος που αυτό σημαίνει ότι μέρος των εντάσεων θα είναι εντάσεις θλίψης - καθοδικές από την μία πλευρά του και ανοδικές εντάσεις από την άλλη πλευρά. Αυτές οι ανοδικές εντάσεις δημιουργούν εφελκυσμό του οπλισμού στην μία πλευρά του τοιχώματος διότι όταν μέρος του πέλματος χάσει την επαφή του με το έδαφος λόγο της ανάκλησης δημιουργούνται αστήρικτα στατικά φορτία τα οποία έρχονται σε αντίθεση με της ανοδικές εντάσεις έλκοντας τον γραμμικό οπλισμό.
Τις ανοδικές αυτές εντάσεις της ροπής ανατροπής του τοιχώματος τις παραλαμβάνει η πεδιλοδοκός και ο κόμβος που σχηματίζεται από την συμβολή δοκού - τοιχώματος δημιουργώντας μία διπλή αντιρροπή πάνω στον κορμό της δοκού και του τοιχώματος η οποία αντιδρά και φέρνει την ισορροπία εμποδίζοντας και εξισώνοντας με αντίθετες εντάσεις την ροπή ανατροπής του τοιχώματος προσπαθώντας να κατεβάσει τις ανοδικές εντάσεις κάτω στην βάση. Το ίδιο συμβαίνει και στον αντικριστό κόμβο στην άλλη άκρη της δοκού με την διαφορά ότι όταν ο ένας κόμβος δέχεται ανοδικές εντάσεις ο άλλος δέχεται καθοδικές εντάσεις και η δοκός αντιδρά το ίδιο με αντιρροπές ισορροπίας. Αυτή η αντίθετη ένταση στα δύο άκρα της δοκού καταπονεί τον κορμό της δημιουργώντας πάνω σε αυτόν μία καμπυλότητα σχήματος ( S ) Το ίδιο συμβαίνει και στο τοίχωμα. Αν αυτή η καμπυλότητα είναι μικρή δεν υπάρχει πρόβλημα διότι η δοκός διαθέτει μία μικρή ελαστικότητα η οποία αποθηκεύει ή καταναλώνει μέσο της δημιουργίας θερμότητας την ενέργεια του σεισμού και δεν σπάει και μετά την ένταση επανέρχεται στην κανονικότητα χωρίς αστοχία. Εάν η σεισμική ενέργεια είναι πάρα πολύ μεγάλη, θα παράγει υπερβολικά μεγάλες μετατοπίσεις που θα προκαλέσουν μια πολύ υψηλή καμπυλότητα στα κατακόρυφα και οριζόντια στοιχεία. Αν η καμπυλότητα είναι πολύ υψηλή, αυτό σημαίνει ότι η περιστροφή των τμημάτων των στηλών και των δοκών θα είναι πολύ πάνω από την ελαστική περιοχή (Θλιπτική παραμόρφωση σκυροδέματος πάνω από το 0,35% και τάσεις των ινών του οπλισμού πάνω από το 0,2 %). Όταν η περιστροφή περάσει πάνω από αυτό το όριο ελαστικότητας, η δομή αρχίζει να «διαλύει την αποθήκευση της ενέργειας «μέσω πλαστικής μετατόπισης, το οποίο σημαίνει ότι τα τμήματα θα έχουν μια υπολειμματική μετατόπιση που δεν θα είναι σε θέση να ανακτηθεί (ενώ στην ελαστική περιοχή όλες οι μετατοπίσεις ανακτώνται).

Βασικά ο σχεδιασμός της αντοχής ενός σημερινού κτιρίου περιορίζεται στα όρια του ελαστικού φάσματος σχεδιασμού, και μετά περνά στις προεπιλεγμένες πλαστικές περιοχές, οι οποίες είναι προεπιλεγμένες περιοχές αστοχίας, (συνήθως είναι τα άκρα των δοκών) ώστε να μην καταρρεύσει η δομή. (Η δομή καταρρέει όταν αστοχήσουν τα υποστυλώματα με λοξό/ σχήμα αστοχίας). Αν τα τμήματα που βιώνουν τις πλαστικές παραμορφώσεις, ξεπερνούν το όριο του σημείου θραύσης, και είναι και πάρα πολλές πάνω στην δομή, η δομή θα καταρρεύσει.
Τι κάνει η ευρεσιτεχνία για να μην αφήσει την κατασκευή να περάσει σε ανελαστικές μετατοπίσεις και αστοχίες.
Παίρνει μία δύναμη από το έδαφος μέσο ενός μηχανισμού που φέρει το ένα άκρο του τένοντα και είναι πακτωμένος στα βάθη μιας γεώτρησης και την μεταφέρει ελεύθερα μέσα από μια σωλήνα στο άλλο άκρο του που ευρίσκεται στο άνω άκρο του τοιχώματος με το οποίο πακτώνεται με έναν άλλο μηχανισμό με σκοπό να σταματήσει την ανατροπή - στροφή του τοιχώματος δηλαδή τις ανοδικές εντάσεις επιβάλλοντας καθοδικές εντάσεις ισορροπίας. Με αυτό τον τρόπο βοηθάει τις αντιρροπές των κόμβων εφαρμόζοντας σε άλλες περιοχές πρόσθετες δυνάμεις ισορροπίας ως προς την ροπή ανατροπής του τοιχώματος ώστε οι καμπυλότητα του κορμού της δοκού και του τοιχώματος να μην περάσουν ποτέ σε ανελαστικές ψαθυρές μετατοπίσεις και αστοχίες. Δηλαδή ο τένοντας παραλαμβάνει τις ανοδικές εντάσεις από το άνω άκρο του τοιχώματος και τις μεταφέρει απευθείας στο άλλο άκρο του μέσα στο έδαφος αφαιρώντας μεγάλο μέρος των εντάσεων από όλον τον φορέα. Αυτός είναι και ο κύριος σκοπός κάθε πολιτικού μηχανικού που σχεδιάζει αντισεισμικά ... σχεδιάζει έτσι ώστε να μεταφέρει όλες τις εντάσεις κάτω στην βάση. Η μέθοδος που προτείνω τις μεταφέρει μέσα στο έδαφος που είναι ακόμα καλύτερα. Γιατί χρειαζόμαστε την ευρεσιτεχνία αφού ο πεδιλοδοκός και ο κόμβος κάνει την ίδια δουλειά? Διότι τα μεγάλα επιμήκη τοιχώματα λόγω των μεγάλων ροπών που κατεβάζουν είναι πρακτικά αδύνατη η παρεμπόδιση της στροφής τους με τον κλασικό τρόπο κατασκευής των πεδιλοδοκών.
Άλλωστε ο σύγχρονος αντισεισμικός κανονισμός το λέει καθαρά. ( Η αναπόφευκτη ανελαστική συμπεριφορά υπό ισχυρή σεισμική διέγερση κατευθύνεται σε επιλεγμένα στοιχεία και μηχανισμούς αστοχίας. ) Για την ευρεσιτεχνία δεν είναι αναπόφευκτη η αστοχία διότι έχει την δυνατότητα να ελέγχει αρχικά ελαστικά αλλά και να σταματά δυναμικά τις μετατοπίσεις όταν αυτές τείνουν να περάσουν σε ανελαστική φάση ελέγχοντας καθ αυτόν τον τρόπο όλες τις εντάσεις του φορέα ώστε αυτές να περιορίζονται μέσα στην ελαστική φάση μετατόπισης. Αυτή η αντίθετη τάση στο δώμα προέρχεται από μία εξωτερική πηγή, και δεν εφαρμόζετε από πηγή ευρισκόμενη πάνω στον ίδιο τον φέροντα. Αυτή η εξωτερική πηγή είναι το έδαφος κάτω από την βάση. Από εκεί αντλώ αυτήν την εξωτερική δύναμη. Αυτό κάνει την μεγάλη διαφορά και δίνει την δυνατότητα να περιοριστούν και να σταματήσουν δυναμικά οι μετατοπίσεις της παραμόρφωσης και της τελικής αστοχίας και κατάρρευσης
seismic
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 27, 2011 5:38 am
Real Name: Ιωάννης Λυμπέρης
Gender: Male
Facebook ID: 0

Re: Επιστημονική απορία πάνω στην σεισμική μηχανική

Δημοσίευση από seismic »

Η Εφεύρεση Το Απόλυτο Αντισεισμικό Σύστημα στο Ανατρεπτικό Δελτίο.
seismic
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 27, 2011 5:38 am
Real Name: Ιωάννης Λυμπέρης
Gender: Male
Facebook ID: 0

Re: Επιστημονική απορία πάνω στην σεισμική μηχανική

Δημοσίευση από seismic »

Παντελής Κοτσιάνης Be radio 26/3/2018 Η απόλυτη ΠΑΤΕΝΤΑ για το Σεισμό!
https://www.youtube.com/watch?v=5WZoJbzIggA
seismic
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 27, 2011 5:38 am
Real Name: Ιωάννης Λυμπέρης
Gender: Male
Facebook ID: 0

Re: Επιστημονική απορία πάνω στην σεισμική μηχανική

Δημοσίευση από seismic »

Η αλήθεια που προσπαθούν να κρύψουν επιμελώς.
Η πάκτωση των κόμβων της ανώτατης στάθμης των τοιχωμάτων μιας κατασκευής με το έδαφος χρησιμοποιώντας τον μηχανισμό της ευρεσιτεχνίας εκτρέπει τις ανοδικές αδρανειακές εντάσεις της ροπής ανατροπής μεταφέροντας αυτές ελεύθερα απευθείας από το δώμα μέσα στο έδαφος αποτρέποντας καθαυτόν τον τρόπο τις μετατοπίσεις της στροφής τους υπεύθυνες για όλες τις αναπτυσσόμενες εντάσεις πάνω στον κορμό των φερόντων στοιχείων που προκαλούν παραμορφώσεις κάμψης και αστοχίες σε έναν μεγάλο σεισμό.
seismic
Δημοσιεύσεις: 79
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 27, 2011 5:38 am
Real Name: Ιωάννης Λυμπέρης
Gender: Male
Facebook ID: 0

Re: Επιστημονική απορία πάνω στην σεισμική μηχανική

Δημοσίευση από seismic »

ΕΦΑΡΜΟΣΜΈΝΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΣΕΙΣΜΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΏΝ
Ονομάζομαι Γιάννης Λυμπέρης και είμαι ανεξάρτητος ερευνητής της αντισεισμικής τεχνολογίας των κατασκευών.
Έχω εφεύρει διάφορες αντισεισμικές μεθόδους σχεδιασμού με τους κατάλληλους μηχανισμούς η οποίες σκοπό έχουν να ελέγξουν τις παραμορφώσεις των δομικών κατασκευών επιτρέποντας μεν σε αυτές να λικνίζονται μέσα στην ελαστική περιοχή μετατόπισης, στην οποία δεν παρουσιάζονται αστοχίες, χωρίς όμως να τους επιτρέπετε να περάσουν σε ανελαστικές μετατοπίσεις οι οποίες επιφέρουν ψαθυρές αστοχίες. Η βλάβη και η παραμόρφωση μιας κατασκευής είναι στενά συνδεδεμένες έννοιες αφού με τον έλεγχο των παραμορφώσεων κατά την διαδικασία του σχεδιασμού ελέγχεται και η βλάβη. Ο μηχανισμός αποτελείται από έναν τένοντα ο οποίος διαπερνά ελεύθερος μέσα από σωλήνα διόδου όλα τα άκρα των τοιχωμάτων, καθώς και το μήκος μιας γεώτρησης ευρισκόμενη μέσα στο έδαφος θεμελίωσης κάτω από αυτά. Το κάτω άκρο του πακτώνεται μέσα στα βάθη της γεώτρησης με έναν μηχανισμό πάκτωσης τύπου άγκυρας. Το άνω άκρο του πακτώνεται πάλη στα ανώτατα άκρα των τοιχωμάτων με έναν μηχανισμό πάκτωσης. Αυτός ο μηχανισμός του ανώτατου άκρου εκτός από μηχανισμός πάκτωσης είναι και μηχανισμός έλξης και έχει την δυνατότητα να επιβάλει και θλιπτικά φορτία στην διατομή. Η έλξη του τένοντα από τον μηχανισμό έλξης ευρισκόμενος στα ανώτατα άκρα των τοιχωμάτων καθώς και η αντίδραση σε αυτήν την έλξη προερχόμενη από το άλλο πακτωμένο άκρο του τένοντα στα βάθη της γεώτρησης δημιουργούν την ένωση των τοιχωμάτων με το έδαφος. Πρωτίστως έχουμε πακτώσει τον μηχανισμό άγκυρας μέσα στο έδαφος δημιουργώντας με έναν μηχανισμό του εμπορείου έλξη στον τένοντα, διπλάσια των εντάσεων που θέλουμε να παραλάβουμε, μεταξύ της επιφάνειας θεμελίωσης και του μηχανισμού αγκύρωσης ευρισκόμενος στα βάθη της γεώτρησης. Κατά την έλξη ο μηχανισμός ασκεί περιφερειακές πιέσεις προς τα πρανή της γεώτρησης εξασφαλίζοντας συμπύκνωση των μαλακών εδαφών και μεγάλη τριβή στην διεπιφάνεια των σιαγόνων του μηχανισμού και του εδάφους εξασφαλίζοντας την επιθυμητή πάκτωση με το έδαφος. Διατηρώντας αυτές τις πιέσεις του μηχανισμού προς τα πρανή της γεώτρησης γεμίζουμε με ένεμα την οπή για περαιτέρω πρόσφυση καθώς και για την προστασία του μηχανισμού από την οξείδωση. Όταν ολοκληρωθεί η πάκτωση στο έδαφος έχουμε έναν μηχανισμό πάκτωσης ο οποίος δέχεται επιτυχώς τόσο τις ανοδικές όσο και τις καθοδικές εντάσεις σχεδιασμού του πέλματος της βάσης θεμελίωσης. Αφού ολοκληρωθεί πρωτίστως η πάκτωση στο έδαφος και ολοκληρωθεί μετέπειτα η ελεύθερη διέλευση μέσα από σωλήνες του τένοντα και η προέκταση του στο ανώτατο άκρο της κατασκευής, ( σταδιακά κατά την αποπεράτωση του έργου ) τότε ή πακτώνουμε το άνω άκρο του τένοντα στα ανώτατα άκρα των τοιχωμάτων, ή επιβάλουμε με τον μηχανισμό έλξης θλιπτικές εντάσεις στην διατομή τους. Η μέθοδός μου περιλαμβάνει κατασκευή ικανού αριθμού και μεγέθους τοιχωμάτων οπλισμένου σκυροδέματος στα οποία ο μηχανισμός επιβάλει θλιπτικά φορτία σε όλα τα άκρα της διατομής τους. Αυτήν την δύναμη που εφαρμόζει τα θλιπτικά φορτία προέρχεται από μια εξωτερική πηγή, αυτή του εδάφους θεμελίωσης. Τα τοιχώματα αυτά μπορεί να βρίσκονται στην περίμετρο του κτηρίου (πλην προσόψεων καταστημάτων), να περιβάλλουν το κλιμακοστάσιο και τον ανελκυστήρα (ισχυροί πυρήνες), και ενδεχομένως να αποτελούν εσωτερικά τοιχώματα (π.χ. διαχωρισμού διαμερισμάτων) καθ΄ όλο το ύψος του κτηρίου. Η τοποθέτηση πολλών ισχυρών τοιχωμάτων συνεπάγεται βέβαια, λόγο της μεγάλης δυσκαμψίας τους, σημαντική μείωση της θεμελιώδους ιδιοπεριόδου της κατασκευής. Αυτό, σε συνδυασμό και με την θεώρηση q=1, οδηγεί σε αντίστοιχα μεγάλη αύξηση των σεισμικών φορτίων της κατασκευής. Εν τούτης, δεν πρέπει να παραβλέπεται ότι ακριβώς λόγο των πολλών και ισχυρών τοιχωμάτων αυξάνει περισσότερο η αντοχή ή αντίστροφα μειώνονται τα φορτία διατομής παρά την αύξηση των σεισμικών φορτίων. Τα τοιχώματα κατά το λίκνισμα της κατασκευής παραλαμβάνουν ροπές ( Μ ), ορθές δυνάμεις ( Ν ) ( θλιπτικές και εφελκυσμού ), και τέμνουσες ( Q ) Το σκυρόδεμα του τοιχώματος υπό την επιβολή των θλιπτικών εντάσεων του μηχανισμού αυξάνει την αντοχή του ως προς τις τέμνουσες ( Q ) κατά 36% Της θλιπτικές εντάσεις ( Ν ) τις παραλαμβάνει η διατομή του τοιχώματος και τις στέλνει πάνω στον μηχανισμό πάκτωσης του εδάφους ο οποίος τις μεταβιβάζει στα πρανή μέσα στα βάθη της γεώτρησης αυξάνοντας την απόκριση του εδάφους θεμελίωσης ως προς τις καθοδικές εντάσεις. Τις ανοδικές εντάσεις του τοιχώματος τις παραλαμβάνει ο τένοντας από το ανώτατο άκρο του και τις εκτρέπει ελεύθερα και απευθείας μέσα στο έδαφος. Κατά αυτήν την μέθοδο σταματάει η ανάκληση του πέλματος βάσης καθώς και η ελαστική συμπεριφορά του τοιχώματος, αιτίες οι οποίες δημιουργούν τις ροπές ( Μ ) στους κόμβους οι οποίες ευθύνονται για την κάμψη μέχρι αστοχίας των στοιχείων του φέροντα οργανισμού. Οι εντάσεις εφελκυσμού ( Ν ) που παρατηρούνται στην μια από της δύο παρειές του τοιχώματος δεν υφίστανται πλέον διότι δεν υφίσταται πλέον οι δύο αντίθετες εντάσεις εφελκυσμού οι οποίες τείνουν να επιμηκύνουν την μια παρειά του τοιχώματος. Εικόνα
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αστεία”