Απίστευτο! Το γρηγορότερο αυτοκίνητο της αγοράς!

Ό,τι θέλετε από φτιαγμένα διαολοκούτια μέχρι δίκυκλα μπρίκια. Βουμ Βοοουυυμμμμ ...

Συντονιστής: meleneemil

Άβαταρ μέλους
sergios
Δημοσιεύσεις: 57
Εγγραφή: Παρ Δεκ 22, 2006 9:44 pm

Δημοσίευση από sergios »

Ένας από τους παρουσιαστές της εκπομπής, ο Richard Hammond, επέζησε από συντριβή με 450 χιλιομετρα την ώρα καθώς προσπαθούσε να σπάσει το βρετανικό ρεκόρ ταχύτητας!!!

Να το βιντεοwww.youtube.com/watch?v=FGkCXgZHb6o&mode=related&search=
Άβαταρ μέλους
sparc
Δημοσιεύσεις: 391
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 01, 2006 9:46 am
Real Name: Γιώργος
Gender: Male
Τοποθεσία: Ε204_κ.Φυσικής!!!

Δημοσίευση από sparc »

Αν θες να επιδείξεις τον κόσμο των μηχανών δεν έχει νόημα να επενδύεις στην ταχύτητα, αυτή είναι δεδομένη. Ρίξε μια ματιά εδώ (MV Augusta F4 1000 SENNA).
Αυτό είναι εργαλείο. Κατά καιρούς κυκλοφορούν και διάφορες βελτιωμένες εκδόσεις των F4 που δεν μασάνε μία.

Και όλα αυτά σε αναμονή της νέας MV Augusta 312, που επισήμως θα αφήσει πολύ πίσω την busa, με εργοστασιακή τελική στα 312 kph.
I think therefore I am? Could be! Or is it really someone else who thinks he's me?
Reymond Smullyan - This book needs no title
Στενή είναι η αρετή, δεν μπορώ να αναπνεύσω· μικρός, στενός είναι ο Παράδεισος, δε με χωράει· σαν άνθρωπος μου φαίνεται ο Θεός σας, δεν τον θέλω!
Ν. Καζαντζάκης - Ασκητική
Άβαταρ μέλους
HeartDoc
Δημοσιεύσεις: 955
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 04, 2006 4:10 am
Real Name: Νίκος Καραστάθης
Gender: Male
Τοποθεσία: Geneva, CH

Δημοσίευση από HeartDoc »

Off Topic
Άτιμεεε! Το 'ξερες ότι η F4 και ειδικά οι Senna και Tamburini είναι οι θεές μου και με δουλεύεις εεεεεεεε;;; :lol: :lol:
Aλλά κάνουν 24.000 οι "απλές" F4 1000 R/S. Αν είχα να δώσω 60.000 ευρά για τις ειδικές εκδόσεις τους δεν θα το σκεφτόμουν... :(
The day Microsoft makes something that doesn't suck is the day they start making vacuum cleaners.
Άβαταρ μέλους
Tsakalos
Δημοσιεύσεις: 518
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 06, 2006 1:43 am
Real Name: Κώστας
Gender: Male
Facebook ID: 0
Τοποθεσία: Άλφα του Κενταύρου
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από Tsakalos »

HeartDoc έγραψε:
Off Topic
Άτιμεεε! Το 'ξερες ότι η F4 και ειδικά οι Senna και Tamburini είναι οι θεές μου και με δουλεύεις εεεεεεεε;;; :lol: :lol:
Aλλά κάνουν 24.000 οι "απλές" F4 1000 R/S. Αν είχα να δώσω 60.000 ευρά για τις ειδικές εκδόσεις τους δεν θα το σκεφτόμουν... :(

Καλα ηξερα οτι υπαρχουν και ακριβες μηχανες... Ηξερα για κατι μεγαααααλες honda που εχουν μεγεθος αυτοκινητου (δεν ξερω πως λεγονται... καταλαβατε ποιες λεω ετσι?) αλλα οχι κ 24 και 60 χιλιαδες!!! Δηλαδη υπαρχουν... ανοητοι που θα εδιναν τοσα λεφτα για ενα μηχανακι? Και γιατι να μην παρω ενα audi s3 και να μου περισσεψουν και 20 χιλιαδες? Μετα αν γουσταρω παιρνω κ ενα innova 125 για να μπαινω στο κεντρο!  
Τελευταία προτεραιότητα η σχολή μου!
και να θυμομόστε τον κύριο Dio...
Εικόνα
Άβαταρ μέλους
HeartDoc
Δημοσιεύσεις: 955
Εγγραφή: Σάβ Νοέμ 04, 2006 4:10 am
Real Name: Νίκος Καραστάθης
Gender: Male
Τοποθεσία: Geneva, CH

Δημοσίευση από HeartDoc »

Off Topic
Με την ίδια λογική γιατί να μην δώσεις 14.000 για ένα μικρομεσαίο αμάξι και να τις δώσεις για μια 1000άρα.
Λογικό είναι πάντως βρε. Όπως υπάρχουν τουτού που κοστίζουν 600.000€ (Benz McLaren SLR), είναι λογικό να υπάρχουν και ακριβές μηχανές, όπως η θεά πιο πάνω).  :wink:
Και εξάλλου αν θες ένα εργαλείο για μέσα στην πόλη, κάνεις τη δουλειά σου και με 1000 ευρά με ένα scooter/παπί.
Ξεφύγαμε από τη συζήτηση... δν πειράζει, για 2τροχα μωρά λεμε. :D  
The day Microsoft makes something that doesn't suck is the day they start making vacuum cleaners.
Άβαταρ μέλους
sparc
Δημοσιεύσεις: 391
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 01, 2006 9:46 am
Real Name: Γιώργος
Gender: Male
Τοποθεσία: Ε204_κ.Φυσικής!!!

Δημοσίευση από sparc »

Off Topic
Μία μηχανή αγώνων απαιτεί καπέλο 15 χιλιάρικα στα 14 αρχικά. Από την στιγμή που οι μηχανές έτσι κι αλλιώς βγάζουν τρελές ταχύτητες και επιταχύνσεις, μπορείς να μαντέψεις που πάνε αυτά τα λεφτά;
Αναρτήσεις, φρένα, τιμόνι, αλυσίδα και ψαλίδια. Δλδ, 2 τρόμπες, 4 κομμάτια σίδερο, μία αλυσίδα και 8 πιστόνια. Άντε, αυτοί που πάνε για το πρωτάθλημα να φτιάξουν και το κιβώτιο, που θα προσθέσει άλλα 10 χιλιάρικα στην εξίσωση. Ωστόσο το κιβώτιο είναι extreme και δε μας ενδιαφέρει τώρα.

Οπότε, έχεις ένα όχημα 170 κιλά που παράγει 150 πραγματικά άλογα με τις περισσότερες 1000άρες να φτάνουν τα 180! Το ζήτημα λοιπόν, είναι η αξιοπιστία με την οποία τα μουλάρια αυτά βγαίνουν στον δρόμο. Αν οδηγήσεις μία μαμά και μία φτιαγμένη θα καταλάβεις αμέσως την διαφορά. Ένα παράδειγμα είναι η απόσταση πέδησης στα 40 μέτρα, όχι από τα 100 χαω αλλά από τα 200 χαω, με απόλυτη ασφάλεια (εδώ μπαίνουν τα ψαλίδια).

Όπως συνηθίζω να λέω πάντα, το θέμα δεν είναι να πηγαίνεις με 200 χαω, αλλά να μπορείς να φτάσεις τα "λογικά" 80 χαω σε λιγότερο από 2 δευτερόλεπτα. Ταχύτητα on demand.

Μία μηχανή μαμά, το κάνει αυτό. Μία φτιαγμένη (ή αν θες ειδικής έκδοσης όπως οι augusta) το κάνει με ασφάλεια, προσφέροντας ταυτόχρονα και μέγιστη απόλαυση.
Όταν επιταχύνω το Fazer στα 0-60 με τέρμα γκάζι, η μηχανή τρέμει τόσο πολύ, που η ορατότητα μου και ο έλεγχος που έχω πάνω στο δρόμο ελαττώνονται σημαντικά. Αυτό δε συμβαίνει με τις "περιττής ακρίβειας" μηχανές.

Και τέλος, αυτού του τύπου οι μηχανές έχουν ένα πολύ συγκεκριμένο και μικρό κοινό. Απαιτούν αγάπη και τρέλα αλλά πάνω από όλα σεβασμό. Πιθανότατα δεν ανήκεις σε αυτή την ομάδα όποτε και δεν μπορείς να καταλάβεις την έκσταση στην οποία μπορεί να οδηγηθεί κάποιος όταν επιταχύνει με τέτοιο ρυθμό ή όταν παίρνει μία κλειστή στροφή με 160 χαω και μυρίζει τα στριγκλίζοντα ελαστικά που λιώνουν στην άσφαλτο απλά και μόνο επειδή έχει πλαγιάσει σε απόσταση εκατοστών από τον δρόμο.

Και κάτι τελευταίο, με αυτές τις μηχανές ο κόσμος να έρθει ανάποδα, πρέπει να προσπαθήσεις για να πέσεις, χάνουν πολύ δύσκολα την ισορροπία τους. Προσωπικά κάθε μέρα εκπλήσσομαι για το πόσο σταθερή είναι ακόμη και η Fazer που αποτελεί ένα πολύ φτηνό μηχανάκι (7,5 χιλιάρικα) στον τομέα του, κάτι που καθρεφτίζει τον ελλειπή εξοπλισμό της.

AAAA, ξέχασα το σημαντικότερο... αυτές οι μηχανές είναι αυστηρά μονοθέσιες! Πρέπει να την καβαλήσεις για να καταλάβεις.
I think therefore I am? Could be! Or is it really someone else who thinks he's me?
Reymond Smullyan - This book needs no title
Στενή είναι η αρετή, δεν μπορώ να αναπνεύσω· μικρός, στενός είναι ο Παράδεισος, δε με χωράει· σαν άνθρωπος μου φαίνεται ο Θεός σας, δεν τον θέλω!
Ν. Καζαντζάκης - Ασκητική
Άβαταρ μέλους
sparc
Δημοσιεύσεις: 391
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 01, 2006 9:46 am
Real Name: Γιώργος
Gender: Male
Τοποθεσία: Ε204_κ.Φυσικής!!!

Δημοσίευση από sparc »

Έχουμε ξεφύγει αρκετά, ας διασπάσει κάποιος mod το thread. Θεωρώ ενδιαφέρον το θέμα (για δύο μέλη τουλάχιστον) και θα έπρεπε να έχει δική του θέση στο forum.
I think therefore I am? Could be! Or is it really someone else who thinks he's me?
Reymond Smullyan - This book needs no title
Στενή είναι η αρετή, δεν μπορώ να αναπνεύσω· μικρός, στενός είναι ο Παράδεισος, δε με χωράει· σαν άνθρωπος μου φαίνεται ο Θεός σας, δεν τον θέλω!
Ν. Καζαντζάκης - Ασκητική
Άβαταρ μέλους
meleneemil
Forum Moderator
Forum Moderator
Δημοσιεύσεις: 736
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 05, 2009 5:23 pm
Real Name: Aimilios K
Gender: Male
Facebook ID: 0

Re: Απίστευτο! Το γρηγορότερο αυτοκίνητο της αγοράς!

Δημοσίευση από meleneemil »

http://www.thesupercars.org/fastest-car ... p-10-list/

Ακολουθεί το No10 για φέτος (προς το παρόν?):
Pagani Zonda F:
215 mph, (=346 km/h)
0-~100 in 3.5 secs.
Mercedes Benz M180 V12 Engine with 650 hp,
αρχική: $667,321.

Εικόνα
Logical? maybe. ميلين اميل
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αυτοκίνητα και μηχανές”