Λοιπόν, εγώ παρακολούθησα το μάθημα αυτό φέτος και επειδή έχω παρακολουθήσει πολλά μαθήματα και καθηγητές στην ΣΕΜΦΕ και έχω ασχοληθεί πολύ με την ιδιότητα του προπτυχιακού φοιτητή με την επιστήμη που λέγεται "Μαθηματικά" νιώθω ότι εδώ αδικούμε ένα από τα καλύτερα μαθήματα της σχολής. Εγώ δεν έχασα ώρα από το μάθημα, ενώ σε πολλά άλλα μαθήματα είτε έιναι του τομέα ΑΚΕΔ είτε και σε κάποια από τα θεωρητικά βαρβάτα μαθήματα μαθηματικών ή φυσικής δεν παρακολούθησα καθόλου ή παρακολούθησα ελάχιστα. Δεν έχασα ώρα, γιατί ένιωθα ότι έπαιρνα πολύ γνώση από αυτό το μάθημα και εξελισόμουν σαν επιστήμονας.
lunatic έγραψε:Ρε παιδιά να ρωτήσω κάτι? Εγώ πήρα βιβλίο φέτος με τον Εύδοξο. Δεν είχα πάρει στην κανονική μου χρονιά. Απ' ότι θυμάμαι είχα βάλει την πρώτη επιλογή κ πήρα ένα του Woolgar.
Δηλαδή το βιβλίο από το οποίο είναι η ύλη δεν ήταν καν η πρώτη επιλογή?
Ναι, έχεις δίκιο. Μου φάνηκε παράξενο αυτό που έγραψες, γιατί και εγώ το πήρα φέτος το βιβλίο και νόμιζα ότι είχα βάλει την πρώτη επιλογή. Κοίταξα όμως στα προτεινόμενα συγγράματα της ΣΕΜΦΕ για το 2010-11 που βρήκα στις ανακοινώσεις της σχολής και όντως ήταν το δεύτερο βιβλίο στην λίστα κάτι που προφανώς ήταν λάθος, από την στιγμή που η ύλη δίνεται με βάση αυτό το βιβλίο. Παρ' όλα αυτά στο πρώτο μάθημα η καθηγήτρια μας είπε ότι θα διδάξει από το βιβλίο της. Κάτι που προφανώς δεν αναιρεί ότι το βιβλίο θα έπρεπε να είναι το πρώτο στην λίστα.
Επίσης, εκφράσεις του τύπου
καιdiosak έγραψε:Είναι τραγικοί! Είναι δυνατόν? Μας παιδεύουν που μας παιδεύουν με τέτοια μαθήματα...αλλάζουν και τα βιβλία και δεν έχουμε από που να διαβάσουμε...
Δηλαδή αν του χρόνου αλλάξει πάλι ο διδάσκων, τί θα γίνει? Θα αλλάξουν πάλι βιβλίο? Φαντάζομαι θα πάρουν ξανά άλλο...να μην έχει σχέση με τα προηγούμενα!
Bollocks...
δεν τις θεωρώ καθόλου σοβαρές.lunatic έγραψε:Αχ τι καλά....γιουπιιιιιιιιιι
Αυτή η σχολή έχει τόσα μα τόσα προβλήματα... Γιατί να έχει κ έναν άχρηστο τομέα να την ταλαιπωρεί....?
Κατ' αρχάς, ο καθηγητής που κάνει ένα μάθημα ορίζει ο ίδιος το βιβλίο που θα χρησιμοποιήσει ανεξάρτητα από το βιβλίο που χρησιμοποιούταν πέρσι ή από το ποιος δίδασκε αυτό το μάθημα πέρσι. Κατά δεύτερον, όποιος πάρει ένα μάθημα φέτος και πάρει το σύγγραμα που μοιράζεται φέτος έχει θεωρητικά την υποχρέωση να περάσει αυτό το μάθημα την χρονιά που διδάσκεται. Αν ο ίδιος δεν το δώσει, τότε είναι δική του ευθύνη αν ο καθηγητής και το σύγγραμα αλλάξει του χρόνου ή τον χρόνο που θα θελήσει εκείνος να το δώσει. Επίσης, κάτι πολύ σημαντικό, εσείς που λέτε αυτό το μάθημα "τέτοιο μάθημα" και ότι ο τομέας ΑΚΕΔ είναι άχρηστος, ήρθατε ποτέ στο μάθημα να δείτε τι γίνεται σε αυτό το "άχρηστο" μάθημα? Μετά πολύ ευχαρίστως να πείτε πόσο τραγικό είναι το μάθημα. Και γω όταν πήγα φέτος για πρώτη φορά λέω τι παω να κάνω εκεί πέρα μωρε και δεν κάνω τίποτα άλλο? Αλλά, από την στιγμή που παρακολούθησα αυτό το "άχρηστο" μάθημα, αποφάσισα ότι αυτό το μάθημα θα με κάνει πιο ολοκληρωμένο επιστήμονα και για αυτό αποφάσισα να πάρω όση γνώση είχε να μου προσφέρει και πραγματικά νιώθω ότι πήρα πολλά πράγματα. Τέλος, λέμε από την μία ότι από την ΣΕΜΦΕ θέλουμε να βγαίνουμε επιστήμονες και από την άλλη, ότι δεν θα έπρεπε να υπάρχει ο τομές ΑΚΕΔ. Και εγώ ρωτάω τώρα. Ένας επιστήμονας που ασχολείται μόνο με την επιστήμη του πχ Ένας μαθηματικός που το μόνο που διαβάζει είναι μαθηματικά και αντίστοιχα ένας φυσικός που το μόνο που διαβάζει είναι φυσική είναι ολοκληρωμένος επιστήμονας? Εγώ θεωρώ ότι όχι και σίγουρα θέλω να έχω και κάποια μαθήματα του ΑΚΕΔ, εσείς τι πιστεύετε?