Εφαρμογές Ιοντιζουσών Ακτινοβολιών στην Ιατρική και Βιολογία
Συντονιστές: markelos, Ryu, meleneemil, Nasia!
- drcypher
- Portal Administrator
- Δημοσιεύσεις: 2299
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 01, 2006 7:33 am
- Real Name: Κώτσος Φίλ
- Gender: Male
- Τοποθεσία: Μπροστά στην οθόνη
Re: Εφαρμογές των Ιοντιζουσών Ακτινοβολιών
Ο Τσιπολίτης εν γένει δεν ανακοινώνει ύλη, κι αν θες τη γνώμη μου δεν έχει ιδιαίτερο νόημα. Η λογική είναι ότι βασίζει τη διδασκαλία στις διαφάνειες (που τις έχει στο Internet), και εξετάζεται ό,τι παραδίδεται. Αν δεν ήσουν στις παραδόσεις, απλώς διαβάζεις από τις διαφάνειες (και δυσκολεύεσαι λίγο παραπάνω να καταλάβεις ό,τι εξήγησε αναλυτικά στο μάθημα). Ουδέν κρυπτόν εν ολίγοις. Είναι όλα στο παραπάνω site
Από τούδε και στο εξής ως στρογγυλοί αριθμοί ορίζονται τα πολλαπλάσια του 5 και οι δυνάμεις του 2.
-
- Δημοσιεύσεις: 2
- Εγγραφή: Πέμ Σεπ 04, 2008 7:31 pm
- Real Name: melanie
- Gender: Female
- Facebook ID: 0
Re: Εφαρμογές των Ιοντιζουσών Ακτινοβολιών
euxaristw poluuu!!!!!!!
- chelsea13
- Δημοσιεύσεις: 296
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 15, 2006 5:14 pm
- Real Name: Alex
- Τοποθεσία: Southampton
Re: Εφαρμογές των Ιοντιζουσών Ακτινοβολιών
Γενικά ξέρει κανείς αν ο Τσιπολίτης βάζει θεωρία ή μόνο ασκήσεις?Γιατι οι τελευταίες παραδώσεις για παράδειγμα είναι μόνο θεωρία....Πολύ ενδιαφέρουσα κατά τα άλλα , αλλά να ξέρουμε που να δώσουμε βάρος..Ευχαριστώ!
- drcypher
- Portal Administrator
- Δημοσιεύσεις: 2299
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 01, 2006 7:33 am
- Real Name: Κώτσος Φίλ
- Gender: Male
- Τοποθεσία: Μπροστά στην οθόνη
Re: Εφαρμογές των Ιοντιζουσών Ακτινοβολιών
Δυστυχώς στην τελευταία εξέταση είχα πάει πολύ χύμα και δεν θυμάμαι καν τι περίπου είχε πέσει. Πάντως η λογική είναι ότι υπό μορφή ασκήσεων (δηλ. ερωτημάτων που απαιτούν υπολογισμούς, κλπ) ζητούνται πράγματα όπως χρόνοι ή ενεργότητες ραδιενεργών διασπάσεων/υλικών, παράμετροι παραγωγής ισοτόπων (με αλυσίδες διασπάσεων), διάχυσης υλικών σε χώρους διαμέρισης (αν τα λέω σωστά), ασκησούλες με απορροφούμενες δόσεις, κλπ..
Από την άλλη, υπάρχει και ένα ολόκληρο φυσικό υπόβαθρο των οποίων τα παραπάνω συνιστούν εφαρμογές (γιατί σας θυμίζω ότι εξετάζουμε το αντικείμενο ως φυσικοί και όχι ως γιατροί, βιολόγοι, χειριστές μηχανημάτων ή... κομπιουτεράκια τσέπης), συνεπώς προκειμένου να καταλάβει κανείς τις έννοιες, τον τρόπο σκέψης και την λογική στους υπολογισμούς ή τα φυσικά μοντέλα καλό θα ήταν να ρίξει τουλάχιστον μια ματιά και στις πρώτες διαφάνειες...
Από την άλλη, υπάρχει και ένα ολόκληρο φυσικό υπόβαθρο των οποίων τα παραπάνω συνιστούν εφαρμογές (γιατί σας θυμίζω ότι εξετάζουμε το αντικείμενο ως φυσικοί και όχι ως γιατροί, βιολόγοι, χειριστές μηχανημάτων ή... κομπιουτεράκια τσέπης), συνεπώς προκειμένου να καταλάβει κανείς τις έννοιες, τον τρόπο σκέψης και την λογική στους υπολογισμούς ή τα φυσικά μοντέλα καλό θα ήταν να ρίξει τουλάχιστον μια ματιά και στις πρώτες διαφάνειες...
Από τούδε και στο εξής ως στρογγυλοί αριθμοί ορίζονται τα πολλαπλάσια του 5 και οι δυνάμεις του 2.
- barbara
- Δημοσιεύσεις: 227
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 20, 2007 7:15 pm
- Real Name: Νίκος
- Gender: Male
- Facebook ID: 0
- Τοποθεσία: Paris
Re: Εφαρμογές των Ιοντιζουσών Ακτινοβολιών
Γενικα ρε παιδια ποσες μερες "καλο" διαβασμα απαιτειται για να εισαι αξιοπρεπης σε αυτο το μαθημα?Γιατι εγω τωρα λεω να αρχισω...
- drcypher
- Portal Administrator
- Δημοσιεύσεις: 2299
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 01, 2006 7:33 am
- Real Name: Κώτσος Φίλ
- Gender: Male
- Τοποθεσία: Μπροστά στην οθόνη
Re: Εφαρμογές των Ιοντιζουσών Ακτινοβολιών
Γενικά σε αυτήν την ερώτηση η απάντηση είναι "εξαρτάται από το υπόβαθρο". Π.χ., αν έχεις χωνέψει κάποια πράγματα από πυρηνική, και έχεις ρίξει και παλιότερα μια ματιά, μπορεί να σου πάρει και 2-3 μέρες... Αν δεν έχεις ιδέα από αυτά μπορεί να μην φτάσουν ούτε 3 εβδομάδες.
Εγώ θα σου πρότεινα να ξεκινήσεις, να δεις τί καταλαβαίνεις από αυτά που γράφονται (κυρίως τις πρώτες 4-5 διαφάνειες και μετά 10-14) και βγάζεις τα συμπεράσματά σου για τις προοπτικές σου.
Εγώ θα σου πρότεινα να ξεκινήσεις, να δεις τί καταλαβαίνεις από αυτά που γράφονται (κυρίως τις πρώτες 4-5 διαφάνειες και μετά 10-14) και βγάζεις τα συμπεράσματά σου για τις προοπτικές σου.
Από τούδε και στο εξής ως στρογγυλοί αριθμοί ορίζονται τα πολλαπλάσια του 5 και οι δυνάμεις του 2.
- barbara
- Δημοσιεύσεις: 227
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 20, 2007 7:15 pm
- Real Name: Νίκος
- Gender: Male
- Facebook ID: 0
- Τοποθεσία: Paris
Re: Εφαρμογές των Ιοντιζουσών Ακτινοβολιών
Σ' ευχαριστω...
Ναι λοιπον θα το παλεψω!!!
αντε και καλη μας επιτυχια
Ναι λοιπον θα το παλεψω!!!
αντε και καλη μας επιτυχια
Re: Εφαρμογές των Ιοντιζουσών Ακτινοβολιών
ehei kaneis ta themata tou tsipoliti ton fevrouario?
- barbara
- Δημοσιεύσεις: 227
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 20, 2007 7:15 pm
- Real Name: Νίκος
- Gender: Male
- Facebook ID: 0
- Τοποθεσία: Paris
Re: Εφαρμογές των Ιοντιζουσών Ακτινοβολιών
Πραγματικα τα προηγουμενα θεματα θα ηταν υπεροχα...Σαν μπουσουλας ρε παιδι μου ως προς το τι να δωσουμε βαση....Αν τα εχει καποιος
- barbara
- Δημοσιεύσεις: 227
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 20, 2007 7:15 pm
- Real Name: Νίκος
- Gender: Male
- Facebook ID: 0
- Τοποθεσία: Paris
Re: Εφαρμογές των Ιοντιζουσών Ακτινοβολιών
Παιδια αν γνωριζει καποιος για την ανακοινωση των αποτελεσματων ας κανει ενα ποστ...Ειχε πει οτι θα καθυστερησει λιγο αλλα πρεπει να κανουμε και την εγγραφη!
Re: Εφαρμογές των Ιοντιζουσών Ακτινοβολιών
Λόγω απουσίας του Γαζή στο CERN, χθες, στην ώρα της Πυρηνικής δίδαξε ο Τσιπολίτης Ιοντίζουσες. Έτσι,
χθες 10.45-12.30 και 12.45-14.30 διδάχθηκαν μόνο Ιοντίζουσες
την ερχόμενη Τετάρτη, 29/10, 10.45-12.30 και 12.45-14.30 θα διδαχθεί μόνο Πυρηνική.
χθες 10.45-12.30 και 12.45-14.30 διδάχθηκαν μόνο Ιοντίζουσες
την ερχόμενη Τετάρτη, 29/10, 10.45-12.30 και 12.45-14.30 θα διδαχθεί μόνο Πυρηνική.
-
- Δημοσιεύσεις: 19
- Εγγραφή: Παρ Οκτ 05, 2007 3:31 pm
- Real Name: O_Kakos_o_Lykos
- Facebook ID: 0
Re: Εφαρμογές των Ιοντιζουσών Ακτινοβολιών
Παιδιά μπορεί να ανεβάσει κάποιος τα θέματα του 2008; Και χειμερινή και επαναληπτική εξεταστική;
- mplamplampla
- Δημοσιεύσεις: 274
- Εγγραφή: Δευ Οκτ 06, 2008 2:46 pm
- Real Name: Kiriakos Tsimplidis
- Gender: Male
- Facebook ID: 0
Re: Εφαρμογές των Ιοντιζουσών Ακτινοβολιών
Iparxei kapoios re paidia pou na kserei peripou ti peftei?? Kamia askisi pou na ebale??
Thimamai sto mathima eipe oti mia askisi ap'ta filladia tin eixe balei.. Alla kati parapano.. Bazei theoria? Katebata??
Thimamai sto mathima eipe oti mia askisi ap'ta filladia tin eixe balei.. Alla kati parapano.. Bazei theoria? Katebata??
- barbara
- Δημοσιεύσεις: 227
- Εγγραφή: Σάβ Ιαν 20, 2007 7:15 pm
- Real Name: Νίκος
- Gender: Male
- Facebook ID: 0
- Τοποθεσία: Paris
Re: Εφαρμογές των Ιοντιζουσών Ακτινοβολιών
@mplamplampla και Whargoul
Τα θέματα δεν υπάρχουν λόγω του ότι στην εξέταση γράφεις πανω σαυτά και τα επιστρέφεις! (το ξέρω μούφα)
Από ασκήσεις τώρα δεν βάζει πολλά πράματα. Τουλάχιστον όταν έδωσα εγω. Περισσότερο θεωρία και να ξέρεις πυρηνικές αντιδράσεις, διαδικασίες, χημικές αντιδράσεις κτλ κτλ. Δεν είναι δύσκολο πάντως. Καλή επιτυχία!!!
Τα θέματα δεν υπάρχουν λόγω του ότι στην εξέταση γράφεις πανω σαυτά και τα επιστρέφεις! (το ξέρω μούφα)
Από ασκήσεις τώρα δεν βάζει πολλά πράματα. Τουλάχιστον όταν έδωσα εγω. Περισσότερο θεωρία και να ξέρεις πυρηνικές αντιδράσεις, διαδικασίες, χημικές αντιδράσεις κτλ κτλ. Δεν είναι δύσκολο πάντως. Καλή επιτυχία!!!
- CreamMcCracker
- Δημοσιεύσεις: 121
- Εγγραφή: Τετ Αύγ 27, 2008 12:15 pm
- Real Name: Κώτσος, Κωστής, Στασκώ, Ζοργκ
- Facebook ID: 0
Re: Εφαρμογές των Ιοντιζουσών Ακτινοβολιών
Προς όφελος των μελλοντικών γενεών, Θέματα εξεταστικής Φλεβάρη 2009 (όσα θυμάμαι, συγχωρήστε με για τις παραλήψεις):
1ο. α) Χώροι διαμέρισης-προσδιορισμός όγκου νερού στο σώμα με ισοτοπική ανάλυση) β) ραδιόλυση νερού
2ο. α) σχεδιασμός-επεξήγηση του διαγράμματος απώλειας ενέργειας σε υλικό (1ης σελ. της 7ης διαφάνειας απ' ότι μου είπαν) β) αρχή λειτουργίας ΡΕΤ
3ο. α) εξασθένιση φωτονίων μέσα από υλικό β) κάτι με διασπάσεις (σαφέστατος...)
4ο. α) δε θυμάμαι β) ορισμός ενεργού χρόνου ημιζωής.
Γενικά απ' ότι κατάλαβα βάζει απλά θεματάκια, το θέμα είναι να κατανοήσει κανείς την ύλη (όπως λέει και ο φίλος barbara) η οποία δεν είναι και μικρή...
Όποιος θυμάται παραπάνω μπορεί να προσθέσει κάτι ή να κάνει διορθώσεις.
1ο. α) Χώροι διαμέρισης-προσδιορισμός όγκου νερού στο σώμα με ισοτοπική ανάλυση) β) ραδιόλυση νερού
2ο. α) σχεδιασμός-επεξήγηση του διαγράμματος απώλειας ενέργειας σε υλικό (1ης σελ. της 7ης διαφάνειας απ' ότι μου είπαν) β) αρχή λειτουργίας ΡΕΤ
3ο. α) εξασθένιση φωτονίων μέσα από υλικό β) κάτι με διασπάσεις (σαφέστατος...)
4ο. α) δε θυμάμαι β) ορισμός ενεργού χρόνου ημιζωής.
Γενικά απ' ότι κατάλαβα βάζει απλά θεματάκια, το θέμα είναι να κατανοήσει κανείς την ύλη (όπως λέει και ο φίλος barbara) η οποία δεν είναι και μικρή...
Όποιος θυμάται παραπάνω μπορεί να προσθέσει κάτι ή να κάνει διορθώσεις.
vidi, vici, veni