Στοιχειώδη Σωματίδια : το θέατρο του παραλόγου...

Συζητήσεις για μαθήματα του 5ου έτους στην κατεύθυνση Φυσικού Εφαρμογών.

Συντονιστές: markelos, Ryu, meleneemil, Nasia!

Άβαταρ μέλους
el_greco
Δημοσιεύσεις: 1275
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 01, 2006 9:30 am
Real Name: Νίκος Βέργος
Gender: Male
Τοποθεσία: Austin, TX
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από el_greco »

Στη ροή της Υπολογιστικής και Θεωρητικής Φυσικής, και τα δύο μαθήματα είναι υποχρεωτικά. Έτσι εξηγείται ότι υπάρχουν κάποιοι φοιτητές που έχουν παρακολουθήσει Θεωρητική Φυσική και τώρα φυσικά συνεχίζουν με τα στοιχειώδη σωματίδια. Το πρόβλημα δημιουργείται στη ροή της Πυρηνικής φυσικής, στην οποία κακώς είναι υποχρεωτικό μόνο το ένα από τα δύο μαθήματα, και δε γίνεται καν νύξη στον οδηγό σπουδών ότι είναι αλληλένδετα και "αλυσίδα", ακόμα και μέσα από το σύστημα με τις άσπρες και μαύρες κουκκίδες που έχουν στην κατεύθυνση του μαθηματικού. Από εκεί και πέρα έχεις τα χίλια δίκια, όμως οι δυσκολίες που υπάρχουν είναι αντικειμενικές και αναλύθηκαν στις παραπάνω δημοσιεύσεις.

Πάντως ο κ. Ζουπάνος δίνει ένα βιβλίο και για τα δύο μαθήματα, ενώ οι σημειώσεις πάνω στις οποίες βασίζει τις διαλέξεις του βρίσκονται σε pdf στη σελίδα του. Μάλιστα πρόσφατα προσέθεσε και σημειώσεις κβαντομηχανικής και θεωρίας διαταραχών, με σκοπό να γίνουν κάποια πράγματα πιο κατανοητά. Σε περίπτωση που δεν...αλλάξεις ροή και αποφασίσεις να το παλέψεις, εγώ θα σου πρότεινα να διαβάσεις μόνος σου λίγες μέρες εντατικά θεωρητική φυσική, τουλάχιστον για να πάρεις μια ιδέα και να μη σου φαίνονται κινέζικα - και ανούσια - τα όσα κάνει ο διδάσκων στα στοιχειώδη. Χρήσιμο βιβλίο επίσης είναι και η "Σχετικιστική Κβαντομηχανική" του Σ. Τραχανά από ΠΕΚ, που υπάρχει και στη βιβλιοθήκη. Αν βιάζεσαι, λύσεις υπάρχουν. Αλλιώς καλύτερα παρακολούθησε το μάθημα της θεωρητικής στο ερχόμενο εαρινό εξάμηνο (και φρόντισε στο μεταξύ να μάθεις καλά όσα ανέφερε και ο dr ως προαπαιτούμενα), και σε ένα χρόνο από τώρα πέρνα "ομαλά" στα στοιχειώδη σωματίδια...

Φυσικά αναγνωρίζω την ύπαρξη και τη σπουδαιότητα του προβλήματος... αλλά αναζητώ μια λύση τοπική, όχι γενική.
                 
nouvelle vague
Δημοσιεύσεις: 122
Εγγραφή: Τετ Δεκ 06, 2006 11:53 pm
Real Name: nada
Facebook ID: 0

Δημοσίευση από nouvelle vague »

Και εφόσον ειπώθηκε ότι υπάρχουν προαπαιτούμενα και για άλλα υποχρεωτικά μαθήματα ροών θέλει κάποιος να πει ποια είναι ώστε να μη βρεθούν κι άλλοι σ αυτή τη θέση;
Άβαταρ μέλους
Tony Montana
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: Παρ Μαρ 09, 2007 3:42 pm
Τοποθεσία: where the rainbow ends

Δημοσίευση από Tony Montana »

thanks για τη βοήθεια el_greco. είναι πιθανό να φανεί χρήσιμη. η τοπική λύση είναι καλή για μας. αλλά έρχονται και άλλοι από πίσω μας. θα τα βρούνε μπροστά τους και το πρόβλημα θα διαιωνίζεται. αν κάνουμε κάτι, έστω κάτι λίγο, εκείνο που μπορεί να γίνει είναι να βελτιωθεί η κατάσταση. για τα επόμενα μικρότερα εξάμηνα. αφού την πληρώνουμε εμείς, ας μην την πληρώσουν και οι ακολουθούντες. κρίμα είναι. :roll:
the world is yours
Άβαταρ μέλους
drcypher
Portal Administrator
Portal Administrator
Δημοσιεύσεις: 2299
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 01, 2006 7:33 am
Real Name: Κώτσος Φίλ
Gender: Male
Τοποθεσία: Μπροστά στην οθόνη

Δημοσίευση από drcypher »

nouvelle vague έγραψε:Και εφόσον ειπώθηκε ότι υπάρχουν προαπαιτούμενα και για άλλα υποχρεωτικά μαθήματα ροών θέλει κάποιος να πει ποια είναι ώστε να μη βρεθούν κι άλλοι σ αυτή τη θέση;
Υπήρχε μια φήμη κατά την οποία ο Γαζής δεν επέτρεπε να εξετασθείς στις Ιοντίζουσες αν δεν είχες ολοκληρώσει επιτυχώς τα εργαστήρια της Πυρηνικής. Δεν γνωρίζω ούτε κατά πόσον κάτι τέτοιο εν τέλει αληθεύει, κι αν αληθεύει δεν ξέρω αν παραμένει και επί διδασκαλίας Τσιπολίτη.

Τέλος, αν και πρόκειται για μαθήματα εαρινών εξαμήνων, θα πρότεινα να βεβαιωθείτε πως έχετε μια καλή κατανόηση της Κβαντομηχανικής 2 πριν πιαστείτε με Ατομική και Μοριακή. Είναι εύκολο να ξεγελαστεί κανείς από τα εργαστήρια ή διάφορα αχαρακτήριστα, αλλά το μάθημα αποτελεί ουσιαστικά την Κβαντομηχανική ΙΙΙ.


Υ.Γ.: Αυτό το παρακλάδι αν εν τέλει αποκτήσει διαστάσεις θα διασπαστεί από το θέμα των στοιχειωδών σωματιδίων
Από τούδε και στο εξής ως στρογγυλοί αριθμοί ορίζονται τα πολλαπλάσια του 5 και οι δυνάμεις του 2.
Άβαταρ μέλους
AmmonRa
Δημοσιεύσεις: 15
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 05, 2006 9:50 pm

Δημοσίευση από AmmonRa »

@Τόνυ

Είπε ο Ζουπάνος ότι δεν πρόκειται να περάσετε το μάθημα ή απλά ότι δεν θα καταλάβετε τα στοιχειώδη σωμάτια αν δεν έχετε παρακολουθήσει την Θεωρητική;
Γιατί γενίκα ο Ζουπάνος δεν έχει πρόβλημα να περάσει κόσμο αν δεί ότι εχει καταλάβει δυο τρία βασικά πράματα από στοιχειώδη σωμάτια. Πήγαινε κανονικά στις παρακολουθήσεις και δεν θα έχεις πρόβλημα νομίζω. Αυτός απλά πιέζει προς όλες τις κατευθύνσεις να γίνει υποχρεωτικό για την ροή Π.Φ η θεωρητική φυσική ώστε να κάνει τα στοιχειώδη όπως ακριβώς θέλει αυτός. Γενικά πάντως, παρά το ότι μπορεί ώρες ώρες να είναι χοντρός στους τρόπους του, είναι καλός δάσκαλος και θα καταλάβεις από την παρακολούθηση αρκεί να έχεις εξοικειωθεί λίγο με τον συμβολισμό και να καταλάβεις κάποιες βασικές έννοιες πό την θεωρητική. Αυτά πιστεύω εγώ. Καλό κουράγιο.

P.S. Ούτε εγώ έχω την Θεωρητική υποχρεώτική και το πέρασα το μάθημα (και πολλοί αλλοι)
Άβαταρ μέλους
Wizard
Forum Administrator
Forum Administrator
Δημοσιεύσεις: 2624
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 01, 2006 8:40 am
Real Name: Μάνος Ικάριος
Gender: Male
Facebook ID: Manos.Ikarios
Τοποθεσία: Παντού!

Δημοσίευση από Wizard »

drcypher έγραψε:
Tony Montana έγραψε:δήλωσε άγνοια γιατί είναι το ένα υποχρεωτικό ενώ το άλλο όχι, ενώ ο ίδιος είναι ο διδάσκων και στα δύο
Αμφιβάλλω... η κατάσταση αυτή υπάρχει κάποια χρόνια τώρα και την γνωρίζει. Είσαι σίγουρος πως είπε ότι δεν ξέρει αν είναι υποχρεωτικό;
Το quote επειδή dr τον παρεξήγησες, άλλο ήθελε να πει ;)


Τώρα για το θέμα του Ζουπάνου, θα συμφωνήσω με τον drcypher. Απλά έχε υπόψιν σου ότι ο Ζουπάνος  έχει ένα στυλ που μπορεί να γίνει πολύ ενοχλητικό χωρίς να σημαίνει ότι δεν έχει δίκιο :D

Είναι πάρα πολύ πιθανό να έχει κάνει παράπονα στον τομέα και να μην έχει γίνει τίποτα. Όπως και να έχει πηγαίντε σε τομέα (αν δεν πήγατε σήμερα που νομίζω ότι είχε) και ζητήστε να μπείτε μέσα και να πείτε το παράπονό σας. Εν ανάγκη απαιτείστε. Μπορεί να επιτρέπονται κανονικά μόνο μέλη παρατάξεων, αλλά ο κανονισμός αυτός έχει καμφθεί και στο παρελθόν. Απλά θα μπείτε, θα πείτε το παράπονό σας και αν σας ζητηθεί να αποχωρήσετε θα το κάνετε.
Αυτό που θέλω να πω είναι μην πάτε στον τομέα κατηγορώντας τον κύριο Ζουπάνο. Έχετε υπόψιν σας ότι φταίει (και μάλλον περισσότερο) και ο τομέας.
Windows is unprotected sex. Linux is using a condom, the pill, a vasectomy, and the Berlin wall...
Άβαταρ μέλους
Tony Montana
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: Παρ Μαρ 09, 2007 3:42 pm
Τοποθεσία: where the rainbow ends

Δημοσίευση από Tony Montana »

AmmonRa έγραψε:@Τόνυ
Είπε ο Ζουπάνος ότι δεν πρόκειται να περάσετε το μάθημα ή απλά ότι δεν θα καταλάβετε τα στοιχειώδη σωμάτια αν δεν έχετε παρακολουθήσει την Θεωρητική;
O Ζουπάνος είπε ότι δεν υπήρχε νόημα να παρακολουθήσουμε το μάθημα των στοιχειωδών έτσι όπως ήθελε να το κάνει, θα ήτανε αστείο ακόμα και να προσπαθούσαμε, θα ήτανε ματαιόπονο να προσπαθούσαμε μόνοι μας να καλύψουμε την διαφορά ύλης, και ξαναλέω... όταν τον ρώτησα αν μας διώχνει, μου είπε με τον τρόπο του ναι. Δεν ξεκίναγε το μάθημα όσο ήμασταν μέσα!!!
Κανένα παιδί δεν είπε ότι ήθελε χάρη. Διατεθειμένοι ήμασταν να κάνουμε περισσότερες ώρες αλλά και να διαβάσουμε παραπάνω μόνοι μας. Αλλά δεν υπήρχε λόγος να το κανουμε, γιατί λέει ο Ζουπανος δεν θα καταφέρναμε να φτάσουμε στο επίπεδο των άλλων.
the world is yours
O_Xamenos
Δημοσιεύσεις: 1269
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 03, 2006 5:36 pm
Real Name: Σαληγκαρι με Ητα που θυμιζει Ηττα
Gender: Male
Facebook ID: 682417817
Τοποθεσία: Πλανητης Γη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από O_Xamenos »

Ξέρεις,και στο Τομέα Μαθηματικών υπάρχουν μαθήματα που έχουν προαπαιτούμενα.

πχ Συναρτησιακή ΙΙ, Στοχαστικές Ανελίξεις,Μετροθεωρία Πιθανοτήτων,Στοχαστικές Διαφορικές κλπ...
και εσυ εισαι μπατσος? ασφαλιτης? απουσιολογος? ρουφιανος??? (<- ρητορικο το ερωτημα/μην κοπει) και ξερεις τι παρακολουθω, αν παρακολουθω ή οχι????????
φωστηρα η συναρτησιακη 2 ειναι μαθημα επιλογης που εχει σαν προαπετουμενο συναρτησιακη 1, οι στοχαστικες (αποσο μπορω να ξερω μιας και εχουν γινει μονο δυο μαθηματα) εχουν να κανουν με στατιστικη (που ειναι υποχρεωτικο) και με θεωρια πιθανοτητων (που ναι, ειναι υποχρεωτικο στην ροη στατιστικης, αλλα ο κοκολακης δεν εδιωξε κανεναν επειδη καθυστερει τους υπολοιπους, δεν ξερει ή οτιδηποτε) , μετροθεωρια πιθανοτητων δεν ξερω τι ειναι και δεν το βρισκω καν στον οδηγο σπουδων αυτο το μαθημα ενω στοχαστικες διαφορικες ειναι αναλυστικο μαθημα του 5ου ετους οποτε δεν γνωριζω τι παιζει αφου 1. ειμαι ετος 4ο κ 2. δεν ειμαι αναλυστας
γιαυτο βουτα λιγο την γλωσσιτσα σου στο μυαλο πριν μιλησεις....
και ανοιξε και τα ματακια σου γιατι το προβλημα ειναι αυτο:
Γιατί πάντα είναι ο φοιτητής ο κακός που δεν ρώτησε, δεν έμαθε , δεν ενδιαφέρθηκε και όχι ο Τομέας που βάζει μαθήματα ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ που θεωρούν προαπαιτούμενα ΕΠΙΛΟΓΗΣ?
μου εξηγησες κωστα τι παιζει με τον ζουπανο, μπορει να ενδιαφερεται και να τσακωνεται με τον τομεα κλπκλπκλπ ομως αυτο δεν ειναι συγχοροχαρτι!!! δεν μπορεις να διωχνεις φοιτητες! κανε το μαθημα σου και καλυπτε τα κενα οπου αυτα υπαρχουν... ή στην τελικη κανε ενα εξτρα διωρο την εβδομαδα για τα παιδια που δεν εχουν παρει το προηγουμενο μαθημα...


εντιτ με κοκκινα μικροσκοπικα γραμματα ειναι η επιθεση που εκανα στον αντονυ λογω του οτι δεν κατανοησα το πνευμα της απαντησης του, τα οποια και ανακαλλω
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος O_Xamenos την Πέμ Νοέμ 08, 2007 11:42 pm, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Εικόνα
Γαμώ... τα κράτη, γενικώς...
Θέλω να μην φθονουν την ευτυχία μου΄ μη σώσω και γίνω πορθητής΄ μη σώσω κουρσεμένη τη ζωή μου ν' αντικρίσω...
Θα παω στην κολαση γιατι τη νυχτα εκεινη μια γυναικα με περιμενε στο στρωμα της και εγω δεν πηγα

Ώρα για λίγη φαντασία... ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΡΙΑ... Έχουμε φτερά!
ο χαμένος τα παίρνει όλα
Άβαταρ μέλους
drcypher
Portal Administrator
Portal Administrator
Δημοσιεύσεις: 2299
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 01, 2006 7:33 am
Real Name: Κώτσος Φίλ
Gender: Male
Τοποθεσία: Μπροστά στην οθόνη

Δημοσίευση από drcypher »

O_Xamenos έγραψε:δεν γνωριζω τι παιζει αφου 1. ειμαι ετος 4ο κ 2. δεν ειμαι αναλυστας
γιαυτο βουτα λιγο την γλωσσιτσα σου στο μυαλο πριν μιλησεις....

:
:

μου εξηγησες κωστα τι παιζει με τον ζουπανο, μπορει να ενδιαφερεται και να τσακωνεται με τον τομεα κλπκλπκλπ ομως αυτο δεν ειναι συγχοροχαρτι!!!
Αυτό ακριβώς εννοούσα στο πρώτο post που αναφέρθηκα σε σένα. Αντικειμενικά (λόγω έτους και ροών) δεν μπορείς να γνωρίζεις τη γίνεται στην κατεύθυνσή σου, πως μπορείς να γνωρίζεις τι γίνεται σε μια άλλη κατεύθυνση; Εγώ δεν είπα ότι ο συνάδελφος (και ο κάθε συνάδελφος) που συνέταξε την αρχική καταγγελία λέει ψέματα ή ανακρίβειες, όπως δεν μπορεί να θεωρηθεί a priori πως λέει αλήθεια.

Εφ' όσον, λοιπόν, γίνεται αναφορά σε μάθημα, έτος, κατεύθυνση και ροή που δεν γνωρίζεις, και βασίζεσαι σε μια καταγγελία/κατάσταση που δεν έχει ακόμα συζητηθεί από εκείνους που είτε ήταν μπροστά είτε γνωρίζουν κάτι παραπάνω, νομίζω είναι λογικό να σου ζητάω να μην προσφεύγεις κατευθείαν σε ακραίες εκφράσεις τύπου "θέλουν χτίσιμο".

Ακριβώς και μόνο αυτό, ούτε συγχωροχάρτια ούτε πυρά ;)
O_Xamenos έγραψε:στην τελικη κανε ενα εξτρα διωρο την εβδομαδα για τα παιδια που δεν εχουν παρει το προηγουμενο μαθημα...
Τις περισσότερες φορές κάνει αυτό ή κάτι αντίστοιχο, χωρίς να είναι υποχρεωμένος. Τέλος πάντων, αν κάποιοι επιμένετε να συνεχίσετε μια γραμμή κατηγοριών για τον Ζουπάνο, προφανώς και δεν μπορώ να κάνω κάτι γι' αυτό. Συγκεκριμένα, εφ' όσον διευκρίνησα πως πρόκειται για ένα σοβαρό πρόβλημα για το οποίο κατά κανόνα δεν ευθύνονται οι διδάσκοντες αλλά οι Επιτροπές Προπτυχιακών Σπουδών, δεν έχω παρά να σταματήσω εδώ. Δεν είμαι δικηγόρος του και τουλάχιστον για την προκειμένη περίπτωση δεν νομίζω ότι θα χρειαστεί και κανέναν να του κάνει τον δικηγόρο ;)

Αν μη τι άλλο, διαβάζοντας ήρεμα αυτά που διάβασα, ορισμένοι θα γλιτώσετε το ενδεχόμενο να εμφανιστείτε υπερβολικοί ή άσχετοι όταν θα βρεθείτε ενώπιον π.χ. του Τομέα και δεν θα ξέρετε ποιον κατηγορείτε, ποιος φταίει και γιατί. Κάντε ό,τι νομίζετε ;)
Από τούδε και στο εξής ως στρογγυλοί αριθμοί ορίζονται τα πολλαπλάσια του 5 και οι δυνάμεις του 2.
Άβαταρ μέλους
antony07
Forum Moderator
Forum Moderator
Δημοσιεύσεις: 1673
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 15, 2006 4:37 pm
Real Name: Αντώνης
Gender: Male
Facebook ID: 0
Τοποθεσία: Uncertain (by principle)
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από antony07 »

O_Xamenos έγραψε: και εσυ εισαι μπατσος? ασφαλιτης? απουσιολογος? ρουφιανος??? (<- ρητορικο το ερωτημα/μην κοπει) και ξερεις τι παρακολουθω, αν παρακολουθω ή οχι????????
Απαντάω ελαφρώς οφτόπικ,μόνο και μόνο γιατί μέμφεσαι εμένα:

Δεν με ενδιαφέρει (χέστηκα) τι παρακολουθείς και τι όχι,εγώ σχολιάζω μόνο το ότι θα βρεις μπροστά σου προαπαιτούμενα. Σιγά που θίχτηκε η προσωπική σου ζωή :P !
Εγώ μίλησα για τα μαθήματα και τις ροές που έχω (Ανάλυση & Πληροφορική), γιατί αυτές γνωρίζω. Εννοείται ότι και στις άλλες θα υπάρχουν αντίστοιχες εξειδικεύσεις και τα αντίστοιχα προαπαιτούμενα.
Όσο για τα "υποχρεωτικά" μαθήματα, σε βεβαιώ ότι πολλά υποχρεωτικά απαιτούν γνώσεις από κατ'επιλογήν. Δεν ισχύει μόνο το αντίστροφο. Αν δεν θες να το πιστέψεις ή να το καταλάβεις, αυτό δεν αναιρεί την πραγματικότητα,ούτε το γεγονός ότι θα τα βρεις μπροστά σου.
O_Xamenos έγραψε: γιαυτο βουτα λιγο την γλωσσιτσα σου στο μυαλο πριν μιλησεις....
Εσύ μάλλον αυτό κάνεις, γι'αυτό και δεν λειτουργεί τίποτα από τα δύο καλά. :twisted:
O_Xamenos έγραψε: κανε το μαθημα σου και καλυπτε τα κενα οπου αυτα υπαρχουν... ή στην τελικη κανε ενα εξτρα διωρο την εβδομαδα για τα παιδια που δεν εχουν παρει το προηγουμενο μαθημα...
Αν το καλοσκεφτείς,και η Θεωρητική Φυσική έχει προαπαιτούμενα (απ'ότι ξέρω): θεωρία ομάδων και αναλυτική δυναμική.
Τότε να κάνουμε ένα δίωρο για την θεωρητική φυσική,και άλλα 2 δίωρα που θα καλύπτουν τα προαπαιτούμενα της θεωρητικής φυσικής. Και μετά άλλα ν δίωρα,μέχρι να καλύψουμε τα κενά κάποιου που δεν θυμάται ολοκληρώματα...Δεν μιλάμε σοβαρά τώρα!
Ο καθένας τα κενά του τα καλύπτει μόνος του. Δεν μπορείς να υποχρεώσεις τον καθηγητή να σου κάνει έξτρα δίωρα,αφ'ενός γιατί μπορεί να μην υπάρχει ο χρόνος ή η διάθεση, αφ'ετέρου γιατί κάνουμε μάθημα, και όχι φροντιστήριο.
Αν εσύ θες μασημένη τροφή, και "χτίζεις" όποιον δεν σου κάνει το χατίρι, να το ξεκαθαρίσεις...για να σε "φοβόμαστε" :?
"Ωραία παιδιά κατάχαμα κυλάει
το πιο ωραίο ρόδο απ' το στεφάνι σας
αδράξτε κάθε τι που προσπερνάει
μα αν σε βιτρίνα εμπρός βρεθεί η χάρη σας
ή σε γκισέ, φυλάξτε το τομάρι σας
θυμάστε, Colin de Cayeux τον λέγανε
το άσυλο εμπιστεύτηκε ναι σαν κι εσάς,
σημάδεψε ο μπάτσος και τον ξέκανε
"
O_Xamenos
Δημοσιεύσεις: 1269
Εγγραφή: Παρ Νοέμ 03, 2006 5:36 pm
Real Name: Σαληγκαρι με Ητα που θυμιζει Ηττα
Gender: Male
Facebook ID: 682417817
Τοποθεσία: Πλανητης Γη
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από O_Xamenos »

το "ακραιο" μου σχολιο αφορα την συμπεριφορα καθηγητων, δεν με νοιαζει αν η θεωρητικη φυσικη ή τα στοιχειωδη σωματιδια ή η πυρινικη φυσικη των στοιχειοδων σωματιδιων υπερκαλιπτεται απο την θεωρια ομαδων θεωρια σωματιδιων σωματιδιακη δομη του σωματος ή οτιδεηποτε αλλο! αυτο που με προκαλεσαι ηταν η προκλητικη σταση του καθηγητη...
ουτε ειμαι αναγκασμενος να βρισκω εγω λυσεις στον καθηγητη ή στο ιδρυμα ή στον τομενα ή στην καθαρηστρια για το πως θα κανει την δουλεια του ή για το πως θα βοηθησει η οχι φοιτητες...
το μονο που μπορω να κανω ειναι να προτεινω λυσεις που ερχονται στο μικρο μου μυαλο ή και να απαιτησω καποια πραγματα
αν δηλαδη για παραδειγμα ο χ καθηγητης μου δωσει να λυσω ενα τεστακι για το αν ειμαι ικανος να παρακολουθησω το μαθημα του προφανως και θα τον κραξω και θα ζητηχω αυτο να μην ισχυει... τι να κανουμε ειναι δικαιωμα μου...
οπως δικαιωμα μου ειναι να ζητω καλυτερη συμπεριφορα...
επαναλαμβανω πως δεν ξερω τον ανθρωπο και απαντησα με βαση την καταγγελια.-

αντονυ συγγνωμη π σε μεμφθηκα απλα εξελαβα διαφορετικα το

Όταν με το καλό αρχίσεις να παρακολουθείς κάποια από αυτά,φώναξέ μας να δούμε το "χτίσιμο".

το εξελαβα κακοπροαιρετα οποτε μαλλον τα ματακια μου εχουν προβλημα...
Εικόνα
Γαμώ... τα κράτη, γενικώς...
Θέλω να μην φθονουν την ευτυχία μου΄ μη σώσω και γίνω πορθητής΄ μη σώσω κουρσεμένη τη ζωή μου ν' αντικρίσω...
Θα παω στην κολαση γιατι τη νυχτα εκεινη μια γυναικα με περιμενε στο στρωμα της και εγω δεν πηγα

Ώρα για λίγη φαντασία... ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΡΙΑ... Έχουμε φτερά!
ο χαμένος τα παίρνει όλα
Άβαταρ μέλους
Tony Montana
Δημοσιεύσεις: 21
Εγγραφή: Παρ Μαρ 09, 2007 3:42 pm
Τοποθεσία: where the rainbow ends

Δημοσίευση από Tony Montana »

Δεν αμφιβάλλω ότι ο κ. Ζουπάνος έχει θέσει το πρόβλημα σε Συνέλευση τομέα, όπως και δεν έχω λόγο να να μην τον πιστέψω ότι τον αντιμετώπισαν απαξιωτικά και χωρίς ενδιαφέρον. Μας τα είπε ο ίδιος κατά την διάρκεια της συζήτησης. Αλλά εντάξει, σαν καθηγητής των δύο μαθημάτων πόσο δύσκολο είναι να κάνει κάτι από τα κάτωθι:
1) να εμφανιστεί σε μία Γ.Σ. του συλλόγου και να μας ενημερώσει ώστε να δράσουμε συνεργατικά? (εμείς το αναφέραμε στη Γ.Σ. σήμερα)
2)να μπει σε ένα αμφιθέατρο 7ου (άντε και 8ου) εξαμήνου και να κάνει μία ανακοίνωση ώστε να μαθαίνουν οι φοιτητές εγκαίρως τι τρέχει ώστε να παίρνουν το επιλογής Θεωρητική Φυσική?
3)να αναρτήσει μία ανακοίνωση στον πίνακα ανακοινώσεων του Τομέα Φυσικής ή/και στη Γραμματεία όπου να ζητάει οι φοιτητές που επιθυμόύν να πάρουν το μάθημα αυτό (στοιχειώδη) να περάσουν από το γραφείο του, ώστε να τους ενημερώσει?

Πόσο δύσκολα είναι τα παραπάνω? Ξαναλέω, συμφωνώ ότι το κύριο μέρος της ευθύνης δεν είναι δικό του. Δεν καθορίζει αυτός το πρόγραμμα σπουδών. Ούτε μπορεί να κάνει κάτι όταν ο Τομέας δείχνει αδιάφορος. Αλλά προς θεού δεν είναι άμοιρος ευθυνών.
Δεν έχει σημασία μόνο να αναφέρεις το πρόβλημα στον τομέα. Οι άμεσοι θιγόμενοι είναι οι φοιτητές , οι οποίοι κοιμούνται τον ύπνο του δικαίου.
the world is yours
Athena
Δημοσιεύσεις: 19
Εγγραφή: Σάβ Σεπ 22, 2007 10:07 pm

Δημοσίευση από Athena »

Λοιπόν, ήμουνα κι εγώ παρόν στο μάθημα όπου έγινε αυτή η "συζήτηση" με το Ζουπάνο... Ο Tony έχει παρουσιάσει τη κατάσταση πολύ καλά. Με κίνδυνο να επαναλάβω τα ίδια θα ήθελα να τονίσω μερικά πράγματα.
Ο διδάσκων πράγματι μας είπε ότι ουσιαστικά μας ζητάει να αποχωρήσουμε και πράγματι δεν έδειξε να συνειδητοποιεί (προς μεγάλη μας έκπληξη) ότι το μάθημα οφείλουμε να το περάσουμε για τη ροή Πυρηνικής. Αν πράγματι το είχε αναφέρει και ο ίδιος στον Τομέα και δε βρέθηκε λύση νομίζω ότι θα έμπαινε στην αίθουσα λέγοντας: "παιδιά, δυστυχώς αυτή είναι η κατάσταση, ας βρούμε μία λύση τουλάχιστον προσωρινά." Αυτό θα το δεχόμουν. Όμως, το να μπαίνει στην αίθουσα και να μου λέει ουσιαστικά "λυπάμαι που δεν το άκουσες αλλά έπρεπε να έχεις πάρει θεωρητική, τώρα την πάτησες, δυστυχώς δε μπορείς να παρακολουθήσεις" ε όχι, δε το δέχομαι. Δεν είμαστε φυγόπονοι, είχαμε όλη την καλή διάθεση να στρωθούμε να διαβάσουμε και να προσπαθήσουμε να παρακολουθήσουμε το μάθημα τον στοιχειωδών σωματιδίων. Αλλά αυτό δε φάνηκε καλή λύση για το διδάσκοντα, διότι το τμήμα που είχε στην θεωρητική φυσική το προηγούμενο εξάμηνο "ήταν ένα από τα καλύτερα" και εμείς σε καμία περίπτωση δε θα μπορούσαμε να τους φτάσουμε, ούτε 8α μπορούσε να τους "καθυστερήσει". Αυτό απλά δε μπορεί να το ξέρει.

Αρνούμαι να δεχτώ:
α) ότι δε θα μπορούσα να παρακολουθήσω το μάθημα αν ο διδάσκων δεχόταν να μας κάνω έστω και εντατικά, έστω και με έξτρα ώρες κάποια εισαγωγικά μαθήματα,  σε συνδυασμό με πολλή δική μας προσπάθεια. Ας με άφηνε να παρακολουθήσω, "να χάσω το χρόνο μου" και ή να τα παρατήσω ή να παλέψω να καταλάβω. Δική μου η απόφαση. Όχι να με φέρει προ τετελεσμένου, πάει και τελείωσε, δεν έχεις τις δυνατότητες να παρακολουθήσεις.
β) ότι ουσιαστικά πήγαν να με πείσουν αν αποχωρήσω από μάθημα με τέτοιο στυλ στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (κι όποιος θέλει ας διαφωνήσει). Και δεν είναι το μελοδραματικό ύφος, όπως ειπωθηκε, όταν μιλάμε για χωρισμό σε 2 ταχύτητες. Έτσι κι αλλιώς δε συμβαδίζουμε όλοι σε ένα μάθημα. Αυτό όμως γίνεται σε άλλα μαθήματα επειδή κάποιος δεν ασχολήθηκε όσο καποιος άλλος, όχι λόγω προγράμματος σπουδών.
γ) ότι αν δεν επιμέναμε όλα "θα έβαιναν καλώς" και κανείς δε θα ασχολούνταν περαιτέρω με το θέμα
δ) ότι βρίσκομαι σ'αυτή τη κατάσταση επειδή δεν άκουσα τη "διαφήμιση" (ναι, αυτή ήταν η έκφραση) του κ.Ζουπάνου, ότι έπρεπε να έχω πάρει τη θεωρητική φυσική.
ε) ότι δε πρέπει να γίνει κάτι, έστω για να σωθούν οι επόμενοι. Όσον αφορά το να πηγαίναμε στη συνέλευση Τομέα, μαζί με τον διδάσκοντα όπως προτάθηκε, με αποτέλεσμα την απάντηση περί καζούρας, δε καταλαβαίνω γιατί θα γελούσε κάποιος αν πήγαινε ο κ.Ζουπάνος με έναν-δύο φοιτητές να συζητηθεί το θέμα.  
Κλείνω απλά λέγοντας ότι το πρόβλημά μου προσωπικά είναι κυρίως με το πρόγραμμα σπουδών και με τον τομέα, αλλά δε θέλω σε καμία περίπτωση να περάσει στο φλου ο τρόπος που αντιμετωπίστηκε το θέμα από τον διδάσκοντα, με τον οποίο δεν έχω τίποτα, ούτε έχω κάτι άλλο να του προσάψω, ίσα ίσα έχω ακούσει ότι είναι πολύ καλός στη δουλειά του.
Αυτά!
Άβαταρ μέλους
antony07
Forum Moderator
Forum Moderator
Δημοσιεύσεις: 1673
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 15, 2006 4:37 pm
Real Name: Αντώνης
Gender: Male
Facebook ID: 0
Τοποθεσία: Uncertain (by principle)
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από antony07 »

O_Xamenos έγραψε:
εντιτ με κοκκινα μικροσκοπικα γραμματα ειναι η επιθεση που εκανα στον αντονυ λογω του οτι δεν κατανοησα το πνευμα της απαντησης του, τα οποια και ανακαλλω
Κι εγώ ανακαλώ από μέρους μου οποιαδήποτε προσβλητική ή μειωτική δήλωση προς το πρόσωπό σου! Και από μένα συγνώμη αν ήμουν επιθετικός! :oops:
"Ωραία παιδιά κατάχαμα κυλάει
το πιο ωραίο ρόδο απ' το στεφάνι σας
αδράξτε κάθε τι που προσπερνάει
μα αν σε βιτρίνα εμπρός βρεθεί η χάρη σας
ή σε γκισέ, φυλάξτε το τομάρι σας
θυμάστε, Colin de Cayeux τον λέγανε
το άσυλο εμπιστεύτηκε ναι σαν κι εσάς,
σημάδεψε ο μπάτσος και τον ξέκανε
"
Άβαταρ μέλους
FreeThinker
Δημοσιεύσεις: 13
Εγγραφή: Τετ Δεκ 13, 2006 12:09 pm

Δημοσίευση από FreeThinker »

Το πρόβλημα που προέκυψε είναι σαφώς σημαντικό. Παρόλο που αναγνωρίζω δίκιο (και άδικο) και στις δύο πλευρές, θα ήθελα να κάνω την εξής διάκριση: Όσα από τα παιδιά της πυρηνικής δεν είχαν ακούσει ποτέ ότι η Θεωρητική είναι  προαπαιτούμενη για τα Στοιχειώδη έχουν με το δίκιο τους θιγεί από την όλη κατάσταση. Θα ήθελα όμως να μεμφθώ όλους εκείνους (και είναι αρκετοί) οι οποίοι παρόλο που ήξεραν το παραπάνω, αγνόησαν εν γνώση τους τη Θεωρητική είτε γιατί δεν τους βόλευε το πρόγραμμα είτε γιατί βαριόντουσαν είτε γιατί δεν τους ενδιέφερε τέλος πάντων. Θεωρώ απαράδεκτο το ότι εμφανίστηκαν τέτοια άτομα στην αίθουσα και ωρύονταν ότι δεν μπορούσαν τυπικά να ξέρουν ότι είναι προαπαιτούμενο. Έλεος δηλαδή.

Τα μαθήματα των ροών μας είναι υποτίθεται αυτά που μας ενδιαφέρουν περισσότερο. Δεν θέλω να πιστεύω ότι κυριαρχεί μια λογική του τύπου, περνάμε τα υποχρεωτικά, παίρνουμε πτυχίο και "γεια σας". Αφού λοιπόν υπάρχουν αυτά τα πέντε-δέκα μαθήματα που μας ενδιαφέρουν περισσότερο δεν πρέπει να κάνουμε ότι μπορούμε για να πάμε σωστά προετοιμασμένοι σε αυτά? Έχει σημασία δηλαδή αν είναι υποχρεωτικό ή ξευποχρεωτικό το προαπαιτούμενο? Αν σε ενδιαφέρει το παίρνεις. Αν δεν σε ενδιαφέρει, τότε δεν γίνεται να σε ενδιαφέρει και η συνέχεια του, οπότε ένα από τα παρακάτω συμβαίνει:
ι) Είσαι σε λάθος ροή. (Θεωρώ ως αξίωμα ότι τα μαθήματα των ροών τα γουστάρουμε αφάνταστα.)
ιι) Το μάθημα είναι σε λάθος ροή. (Μάλλον αυτό συμβαίνει στη δική μας περίπτωση. Μου φαίνεται ωστόσο παράξενο που όλοι οι πυρηνικοί (καθηγητές εννοώ) επέμεναν να μπει το μάθημα στη ροή.)

Τέλος πάντων, επειδή πολλά έγραψα και κουράστηκα, και επειδή δεν προβλέπω να αλλάζουν άμεσα τα μαθήματα των ροών έχω να προτείνω το εξής: Ας "διαφημίσουμε" όλοι (κατά τη ζουπανική διάλεκτο) το γεγονός ότι η θεωρητική είναι προαπαιτούμενο για τα στοιχειώδη ώστε να μη βρεθούν και οι επόμενοι προ εκπλήξεως. Προς τούτου, καλό θα ήταν να μοιράζεται και ένα χαρτί από τη γραμματεία κατά τις εγγραφές των εαρινών εξαμήνων.
Από εκεί και πέρα θέλε υποχρεωτικό, θέλε προαιρετικό θα είναι ΟΛΟΙ ενημερωμένοι.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Φυσικού Εφαρμογών”