Εγώ αυτό που έχω παρατηρήσει είναι ότι οι νεότεροι χαίρονται (κ γω το ίδιο έκανα) με τα τόσα μαθήματα κ σε τόσο βάθος που τα κάνουμε. Νομίζουν ότι έτσι γινόμαστε καλύτεροι...
Ωστόσο τώρα που γέρασα καταλαβα ότι το παραπάνω επιχείρημα είναι μια βλακεία κ μισή!
Ίσα ίσα που πήζουμε κ κουραζόμαστε με μαθήματα που δεν θα πρεπε να ξέρουμε σε τόσο βάθος πχ ΜΔΕ.
Κ τώρα θα πεταχτεί κάποιος κ θα πει... "Μα οι ΜΔΕ που κάνουμε είναι πολύ βασικές για μας του μαθηματικούς για μετέπειτα".
Ε μόνο για σας τους μαθηματικούς όμως ρε φίλε... Εμείς οι φυσικοί πήζουμε χωρίς λόγο. Ως φυσικοί θα έπρεπε να κάνουμε ΜΔΕ με εντελώς διαφορετικό τρόπο από αυτόν που κάνουν Κυριάκη κ Τζανετης. Όποιος έχει το βιβλίο του Τραχανα για ΜΔΕ καταλαβαίνει τι λέω...
Ως φυσικοί θα μπορούσαμε πολύ απλά να κάνουμε τα μαθηματικά που κάνουν οι μηχανολόγοι ή ηλεκτρολόγοι κ θα ήμασταν κομπλέ.
Φυσικά το ίδιο μπορούν να πουν κ οι μαθηματικοί για δικά μας μαθήματα... Θα έλεγα ότι αυτοί θα έπρεπε να διαμαρτύρονται ακόμα πιο πολύ γιατί οι φυσικές που κάνουν τους είναι παντελώς άχρηστες...
Θέλω να τονίσω λοιπόν την άποψή μου (την οποία έχω αναφέρει κ σε άλλο τόπικ) ότι σε αυτή τη σχολή κάνει κακό που είμαστε ενωμένοι φυσικοί κ μαθηματικοί. Θα ήταν πολύ πιο ευτυχισμένες ΚΑΙ οι 2 πλευρές αν ήταν χώρια. Αυτός ο βασικός κορμός κ για τις 2 κατευθύνσεις, αντί να αποτελεί μια γερή βάση αποτελεί βραχνά τελικά... Στο γιατί η ΣΕΜΦΕ θα πρεπε να χωριστεί σε 2 σχολές (μαθηματικών εφαρμογών και φυσικών εφαρμογών) έχω δώσει κ άλλα επιχειρήματα σε άλλο τόπικ για όποιον θέλει να το κοιτάξει. *
Επίσης ένας σημαντικός παράγοντας που κάποιοι κάνουν επιμελώς τα στραβά μάτια από κόμπλεξ είναι ο βαθμός εισαγωγής.... Παιδιά ας μην κοροιδευόμαστε.... Με τον βαθμό που μπαίνει ο χειρότερος ηλεκτρολόγος, μπαίνει ο καλύτερος σεμφίτης.
Όλοι οι ηλεκτρολόγοι είναι παιδιά με 19000 μόρια ΚΑΙ ΠΑΝΩ.
Φετος (κ πέρυσι) μπήκαν σεμφίτες με 15800 μόρια.
Προφανώς ο βαθμός δεν είναι αντιπροσωπευτικός κ πάντα ένας φοιτητής μπορεί να ανατρέψει την κακή εικόνα που μπορεί να είχε στις πανελλήνιες αλλά δεν παύει να είναι ΒΑΣΙΚΟ κριτήριο... Τα μόρια των πανελληνίων δείχνουν πόσο επιμελής και διαβαστερός είναι ένας μαθητής-φοιτητής.
Κ αυτά δεν τα λέω επειδή είμαι καμιά ψωνάρα που πέρασε με 19000 στη ΣΕΜΦΕ.
Δεν έβγαλα πολλά μόρια αλλά ούτε κ λίγα κ έχω δυσκολευτεί πάρα πολύ με τη σχολή.
Κατά την γνώμη μου η σχολή είναι για πάνω από 18500 μόρια... Άλλο αν η ζήτηση την έχει ρίξει στα 15800....
* Συνοπτικά μόνο να πω τα εξής.
1) Όπου λαλούν πολλοί κοκκόροι αργεί να ξημερώσει
2) Οι ηλεκτρολόγοι, μηχανολόγοι κλπ έχουν κοινή ταυτότητα. Όλοι οι ηλεκτρολόγοι είναι ηλεκτρολόγοι. Όλοι οι μηχανολόγοι είναι μηχανολόγοι. Οι σεμφίτες δεν έχουν κοινή ταυτότητα. Είναι είτε μαθηματικοί είτε φυσικοί. Δυο ΑΣΧΕΤΑ τελείως μεταξύ τους πράγματα.
3) Από το (2) συνεπάγεται ότι δεν υπάρχουν κοινοί στόχοι κ κοινά συμφέροντα. Γι αυτό η ΣΕΜΦΕ δεν έχει ισχυρή φωνή. Γιατί ο καθένας λέει το δικό του κ πρεσβέυει τα δικά του συμφέροντα.
4) Άχρηστα μαθήματα. Δεν μας έφτανε ο ΑΚΕΔ πρέπει να έχουμε κ μαθήματα των μαθηματικών (κ οι μαθηματικοί δικά μας).
5) Τα ήδη πολλά μαθήματα δεν επιτρέπουν την εισαγωγή μαθημάτων για να γίνουμε πραγματικά μαθηματικοί εφαρμογών ή φυσικοί εφαρμογών διότι τώρα ΔΕΝ είμαστε κ όποιος λέει το αντίθετο κοιμάται τον ύπνο του δικαίου... Αν ήμασταν διαφορετικές σχολές θα γλίτωνε η κάθε κατεύθυνση από τουλάχιστον 4-5 άσχετα-άχρηστα μαθήματα τα οποία θα μπορούσε να αντικαταστήσει από άλλα πιο σχετικά-χρήσιμα.
ΥΓ: Είχα καιρό να μιλήσω κ έβγαλα όλα μου τα ψυχολογικά...
