Κβαντομηχανική ΙΙ
Συντονιστές: markelos, Ryu, meleneemil, Nasia!
- Episkeptis
- Δημοσιεύσεις: 16
- Εγγραφή: Πέμ Απρ 26, 2007 7:58 pm
Παιδιά μήπως είναι εύκολο, κάποιος που παρακολούθησε το έκτακτο μάθημα της Κβαντομηχανικής ΙΙ να ανεβάσει τις σημειώσεις του;
Τα ζώα μπορεί να φωνάζουνε και να πλακώνονται στις μπουνιές. Ποτέ όμως δε χρησιμοποιούν τη σπιουνιά, τους μπάτσους, ή άλλα συγγενή ζώα για να λύσουν τις προσωπικές τους διαφορές, πράγμα που συνηθίζεται στην κοινωνία των ανθρώπων,που δεν είναι δυστυχώς ζώα. Η κοινωνία των ανδρών είναι σιχαμερή. Η κοινωνία των γυναικών το ίδιο.Ζήτω η κοινωνία των παιδιών και των ζώων όχι όλων. Αυτών που δεν έχουν αποχτήσει ακόμη ανθρώπινες συνήθειες. (Ν. Άσιμος)
ΚΒΑΝΤΙΚΗ ΙΙ
Καλημερα παιδια!
Η Κβαντομηχανικη2 ειναι το τελευταιο μου μαθημα και αυτο που αναζητω ειναι τις λυσεις των 18 εκφωνησεων παλαιοτερων θεματων που εχει αναρτησει ο Φαρακος στο site του. Τις εχει λυσει κανεις η ξερει γενικα σε ποιο βιβλιο θα μπορουσα να ανατρεξω να εντοπισω τις λυσεις?
Ευχαριστω!
Το ένωσα με το κατάλληλο θέμα
-Wizard
Η Κβαντομηχανικη2 ειναι το τελευταιο μου μαθημα και αυτο που αναζητω ειναι τις λυσεις των 18 εκφωνησεων παλαιοτερων θεματων που εχει αναρτησει ο Φαρακος στο site του. Τις εχει λυσει κανεις η ξερει γενικα σε ποιο βιβλιο θα μπορουσα να ανατρεξω να εντοπισω τις λυσεις?
Ευχαριστω!
Το ένωσα με το κατάλληλο θέμα
-Wizard
- drcypher
- Portal Administrator
- Δημοσιεύσεις: 2299
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 01, 2006 7:33 am
- Real Name: Κώτσος Φίλ
- Gender: Male
- Τοποθεσία: Μπροστά στην οθόνη
Δυο είναι τα βασικά συγγράμματα:
1. Του Κυριακόπουλου (μοίραζε ένα δικό του βιβλίο όσο είχε το μάθημα, πριν το Φαράκο)
2. Του Τραχανά (Κβαντομηχανική 1)
Αν, τώρα, υπάρχει κάτι στο οποίο δε βρίσκεις άκρη, κάνε απόπειρα να ρωτήσεις εδώ μπας και ξέρεις κανείς
1. Του Κυριακόπουλου (μοίραζε ένα δικό του βιβλίο όσο είχε το μάθημα, πριν το Φαράκο)
2. Του Τραχανά (Κβαντομηχανική 1)
Αν, τώρα, υπάρχει κάτι στο οποίο δε βρίσκεις άκρη, κάνε απόπειρα να ρωτήσεις εδώ μπας και ξέρεις κανείς
Από τούδε και στο εξής ως στρογγυλοί αριθμοί ορίζονται τα πολλαπλάσια του 5 και οι δυνάμεις του 2.
-
- Δημοσιεύσεις: 187
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 01, 2006 8:06 am
- Real Name: Ένας περίεργος τύπος
- Gender: Male
- Facebook ID: 0
- Τοποθεσία: GVA
- Επικοινωνία:
Re: ΚΒΑΝΤΙΚΗ ΙΙ
Όπως έχω ξανα και ξανά πει (μόνο που δυστυχώς έπρεπε να φτάσω 7ο έτος για να το καταλάβω). Η Κβαντική ΙΙ δεν είναι ΔΥΣΚΟΛΟ μάθημα! (Θα τη δώσω και γω τώρα). Θέλει απλά ΤΡΙΒΗ με τις ασκήσεις.geor gia έγραψε:Καλημερα παιδια!
Η Κβαντομηχανικη2 ειναι το τελευταιο μου μαθημα και αυτο που αναζητω ειναι τις λυσεις των 18 εκφωνησεων παλαιοτερων θεματων που εχει αναρτησει ο Φαρακος στο site του. Τις εχει λυσει κανεις η ξερει γενικα σε ποιο βιβλιο θα μπορουσα να ανατρεξω να εντοπισω τις λυσεις?
Ευχαριστω!
Το ένωσα με το κατάλληλο θέμα
-Wizard
Αυτές που περιγράφεις, τις λύνω τώρα. Αν θες μετά να στις δώσω, no prob.
Χαιρετώ,
Ν.
Η αχαριστία είναι το χειρότερο πράγμα. Μέμνησο τον νόμο της Μάνης....
- drcypher
- Portal Administrator
- Δημοσιεύσεις: 2299
- Εγγραφή: Τετ Νοέμ 01, 2006 7:33 am
- Real Name: Κώτσος Φίλ
- Gender: Male
- Τοποθεσία: Μπροστά στην οθόνη
Πάντως θα συμφωνήσω με τον Jheremias: Η ΚΜ είναι ένα κομμάτι της φυσικής τελείως διαφορετικό απ' όσα έχουμε αντιμετωπίσει στην καθημερινότητά μας ή στα χρόνια του σχολείου (και τα πρώτα του πανεπιστημίου). Τα περισσότερα προβλήματα συνήθως δεν προκύπτουν από μαθηματικές ελλείψεις, όσο από δυσκολία στην εμπέδωση εννοιών.
Ακούγεται κάπως "φιλολογικό" αλλά κάθε άνθρωπος θέλει αρκετό χρόνο ώστε να μπει στην λογική και το πνεύμα της ΚΜ. Κατόπιν είναι θέμα εξάσκησης.
Δική μου, πάντως, πρόταση θα ήταν να μην το πάτε ούτε με αντιγραφή ούτε με "άντε να γράψω μιάμιση άσκηση να περάσω". Το μάθημα ίσως να φαίνεται αρχικά βαρετό (γιατί παρουσιάζει κυρίως τα εργαλεία, και όχι σοβαρές εφαρμογές) ή δύσκολο (εξήγησα γιατί), αλλά θα χρειαστεί σε πολλά μετέπειτα μαθήματα (π.χ. ΑτΜΟΦ, Διηλεκτρικές, Στοιχειώδη Σωματίδια, Θεωρητική, κλπ).
Γι'αυτό πρότεινα ακόμη κι αν μπορείτε (π.χ. μιμητικά ή μηχανικά) να λύσετε κάποιες ασκήσεις, αλλά δυσκολεύεστε με το εννοιλογικό κομμάτι, είναι προτιμότερο να ρωτήσετε. Χρειάζονται χρόνο για να κάτσουν στο κεφάλι (τουλ. για μένα), αλλά όταν κάτσουν καλά ανοίγουν πολλές "πόρτες" στα επόμενα
Ακούγεται κάπως "φιλολογικό" αλλά κάθε άνθρωπος θέλει αρκετό χρόνο ώστε να μπει στην λογική και το πνεύμα της ΚΜ. Κατόπιν είναι θέμα εξάσκησης.
Δική μου, πάντως, πρόταση θα ήταν να μην το πάτε ούτε με αντιγραφή ούτε με "άντε να γράψω μιάμιση άσκηση να περάσω". Το μάθημα ίσως να φαίνεται αρχικά βαρετό (γιατί παρουσιάζει κυρίως τα εργαλεία, και όχι σοβαρές εφαρμογές) ή δύσκολο (εξήγησα γιατί), αλλά θα χρειαστεί σε πολλά μετέπειτα μαθήματα (π.χ. ΑτΜΟΦ, Διηλεκτρικές, Στοιχειώδη Σωματίδια, Θεωρητική, κλπ).
Γι'αυτό πρότεινα ακόμη κι αν μπορείτε (π.χ. μιμητικά ή μηχανικά) να λύσετε κάποιες ασκήσεις, αλλά δυσκολεύεστε με το εννοιλογικό κομμάτι, είναι προτιμότερο να ρωτήσετε. Χρειάζονται χρόνο για να κάτσουν στο κεφάλι (τουλ. για μένα), αλλά όταν κάτσουν καλά ανοίγουν πολλές "πόρτες" στα επόμενα
Από τούδε και στο εξής ως στρογγυλοί αριθμοί ορίζονται τα πολλαπλάσια του 5 και οι δυνάμεις του 2.