Πρόβλημα με τα Εργαστήρια!

Συζητήσεις για όσα θα πρέπει να ξέρει ένας σωστός φοιτητής!

Συντονιστές: Ryu, antony07

Απάντηση
Άβαταρ μέλους
el_greco
Δημοσιεύσεις: 1275
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 01, 2006 9:30 am
Real Name: Νίκος Βέργος
Gender: Male
Τοποθεσία: Austin, TX
Επικοινωνία:

Πρόβλημα με τα Εργαστήρια!

Δημοσίευση από el_greco »

Δυστυχώς και φέτος παρουσιάζονται φαινόμενα αν μη τι άλλο εκδικητικά από συγκεκριμένους υπεύθυνους για εργαστήρια στην κατεύθυνση του Φυσικού Εφαρμογών, οι οποίοι αρνούνται πεισματικά να εγγράψουν φοιτητές μεγαλύτερων εξαμήνων σε εργαστηριακά τμήματα με την δικαιολογία ότι "δεν υπάρχουν θέσεις".

Παρ'όλα αυτά, στη συνέχεια απαιτούν να έχει γίνει το εργαστήριο από τον φοιτητή, αλλιώς δεν τον περνάνε στο μάθημα, ακόμα και αν γράψει πάνω από 5 στα 8, χωρίς βαθμό από το εργαστήριο δηλαδή. Συγκεκριμένα αυτό το κάνει ο κ. Κόκκορης που είναι υπεύθυνος για τα εργαστήρια των μαθημάτων Πυρηνική Φυσική και Στοιχειώδη Σωματίδια [Φ7ο], κοινό, και Πυρηνική Φυσική και Εφαρμογές [Φ8ο], ροής.

Δεν αντιλέγω ότι ο χώρος είναι περιορισμένος και πρέπει να υπάρχει προτεραιότητα στους φοιτητές που πρωτοεγγράφονται κανονικά σε ένα μάθημα, όμως αδυνατώ να καταλάβω το loop στο οποίο πέφτουμε οι μεγαλύτεροι που για τον x,y λόγο δεν κάναμε το εργαστήριο όταν έπρεπε. Δηλαδή με αυτόν τον τρόπο, δε θα πάρουμε ποτέ πτυχίο επειδή αρνούνται να μας αφήσουν να κάνουμε κανονικά το εργαστήριο, έστω και σε ώρες αναπληρώσεων; Δε θα μπορούσε να δημιουργηθεί ένα τμήμα με αυτό το σκοπό μόνο; Πώς γίνεται πχ στο αντίστοιχο εργαστήριο του μαθήματος Λογισμικό για τα Μαθηματικά και τη Φυσική [Κ3ο] να δημιουργούνται τόσα τμήματα όσα χρειάζονται για να καλύψουν τις ανάγκες των φοιτητών;

Πέρσι προσωπικά δεν μπόρεσα να κάνω το (τελευταίο μου από εργαστηριακά μαθήματα) εργαστήριο στο Πυρηνική και Εφαρμογές του εαρινού εξαμήνου, οπότε δεν έδωσα καν το μάθημα (την πρώτη φορά που το έδωσα, αν και είχα 5/8, κόπηκα λόγω εργαστηρίου). Παράλληλα δέχτηκα και ένα λογύδριο από την κ. Βλαστού για αδιάφορους φοιτητές - τουρίστες κλπ. Δεν κρίνω την ορθότητα των λόγων της, στο κάτω κάτω μπορεί να είχε και δίκιο, αλλά ψάχνω μια λύση σε αυτό το πρόβλημα - δε γίνεται να κολλήσουμε σε αυτή την κατάσταση επ'αόριστον...

Μαθαίνω ότι και φέτος λόγω έλλειψης θέσεων, δεν έχει επιτραπεί σε συναδέλφους να εγγραφούν στο εργαστήριο του μαθήματος "Πυρηνική και Στοιχειώδη" του τρέχοντος χειμερινού εξαμήνου.

Μήπως πρέπει να αναλάβουμε δράση, πιθανώς με συλλογή υπογραφών ή κάποια παράσταση σε συνέλευση του τομέα, ώστε να βρεθεί επιτέλους μια λύση σε αυτό το πρόβλημα; Εν τέλει ας δημιουργηθεί ένα τμήμα ειδικά για "καθυστερημένους" που κάνουν το εργαστήριο αργότερα από το κανονικό, και ας έχει και μειωμένη παρουσία επιτηρητών - διδασκόντων αν το πρόβλημα είναι ο χρόνος των οργανωτών. Δέχομαι να κάνω το εργαστήριο με handicap, αρκεί να έχω το ΔΙΚΑΙΩΜΑ να το κάνω...

Πολύ φοβάμαι ότι θα τραβήξει (πιο) μακριά αυτή η βαλίτσα, αν συνεχιστεί αυτή η άρνηση στα 2 συγεκριμένα μαθήματα... έχετε υπ'όψιν σας και κάποια άλλα που πιθανώς γίνεται αυτό;
                 
Άβαταρ μέλους
drcypher
Portal Administrator
Portal Administrator
Δημοσιεύσεις: 2299
Εγγραφή: Τετ Νοέμ 01, 2006 7:33 am
Real Name: Κώτσος Φίλ
Gender: Male
Τοποθεσία: Μπροστά στην οθόνη

Δημοσίευση από drcypher »

Η κατάσταση είναι όντως ντροπιαστική. Δεν αντιλέγω ότι κανείς πρέπει να κάνει τα εργαστήρια στην ώρα του. Ας πούμε ότι δεν υπάρχει αντίρρηση να ακούμε δεκάλεπτα λογίδρια περί φοιτητών-τουριστών (σαν τους μπάτσους της Τροχαίας που όταν σε πιάνουν σε καμιά μικρο-παράβαση βγάζουν πρώτα τα κόμπλεξ τους και μετά σε αφήνουν να φύγεις). Αλλά πρόκειται πραγματικά για ατέρμονα βρόχο.

Σε κάθε μάθημα που έχεις κοπεί έχεις το δικαίωμα να εξεταστείς ξανά μαζί με τους υπόλοιπους. Ας μην υπάρχει χώρος στις αίθουσες, ας σου επιτραπεί μόνο η συμμετοχή στην εξέταση. Ειδάλλως δεν θα τελειώναμε ποτέ.

Όταν, όμως, πρόκειται για εργαστήριο, τα πράγματα αλλάζουν. Αν δεν γίνεις δεκτός (για οποιονδήποτε λόγο) μπορεί να καθυστερήσεις να πάρεις πτυχίο για ένα εργαστήριο. Το σύνηθες πρόσχημα είναι "δεν υπάρχει χώρος". Οπότε η λύση ποια είναι; Να σκοτωθούμε μεταξύ μας για το ποιος θα πρωτογραφτεί; Εγώ δεν αρνούμαι ότι υπάρχουν προβλήματα χώρου. Το βασικό, όμως, πρόβλημα, είναι ότι δεν υπάρχει διάθεση εκ μέρους των υπευθύνων.

Αυτό που, δυστυχώς, βλέπω είναι ότι κάποιοι άνθρωποι δεν είναι πρόθυμοι να συνεργαστούν. Δεν ξέρω τι ακριβώς παθαίνουν λαμβάνοντας μια θέση (π.χ. υπεύθυνου εργαστηρίου) στο ΕΜΠ, αλλά σίγουρα κάτι τους πιάνει.

Μπορούν να βρεθούν λύσεις, αρκεί να υπάρχει ενδιαφέρον. Μπορούν οι εξτρά φοιτητές να εξυπηρετηθούν π.χ. στις αναπληρώσεις, ή έστω να τους δοθεί η ευκαιρία συμμετοχής σε λιγότερα εργστήρια (με τις όποιες επιπτώσεις στο βαθμό).

Αλλά σίγουρα μπορούν να αποδεσμεύσουν τον φοιτητή από τα εργαστήριά τους. Κι όμως δεν το κάνουν... Ελπίζω η νοοτροπία να αλλάξει σύντομα, ειδάλλως θα πρέπει το θέμα να διευθετηθεί διοικητικά.
Από τούδε και στο εξής ως στρογγυλοί αριθμοί ορίζονται τα πολλαπλάσια του 5 και οι δυνάμεις του 2.
Άβαταρ μέλους
Skliraios
Δημοσιεύσεις: 743
Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 05, 2006 4:00 pm
Real Name: Ιουλιος Μπιτζιμπιτζιδης
Gender: Male
Τοποθεσία: τριτο συννεφο στο βαθος

Δημοσίευση από Skliraios »

οι φοβιες μου γινονται πραγματικοτητα.......οταν φετος ακουσα την κυρια Βλαστου να λεει οτι την εργαστηριακη φυσικη μπορουμε να την παρουμε μονο 2 φορες λογω ελλειψης θεσεων(και οι μεγαλυτεροι ειπε κατι σαν οσοι προλαβουν?),επαθα κατι σαν ταρακουλο,αλλα μετα λεω δεν μπορει για να μας κανει να το περασουμε τα λεει.......ομως τι κριμα σοβαρολογουσε!!!!!!!!!μας πετανε απο τη σχολη δλδ αν 2 φορες δεν το περασουμε....ωραια,τωρα διαπιστωνω οτι αυτο συμβαινει και σε αλλα μαθηματα που θα συναντισω στο μελλον....
http://www.freewebs.com/hellian00/300%204.gif

ο πληθωρισμός του φαίνεσθαι έχει ρίζες στη έλλειψη του είναι.



Occasio aegre offertur, facile amittitur - Opportunity is offered with difficulty, lost with ease. (Publius Syrus)

http://www.neobux.com/?r=SKLIRAIOS
Απάντηση

Επιστροφή στο “Ακαδημαϊκά”