Aποτίμηση πρώτου έτους και γενικές ερωτήσεις.
Συντονιστές: markelos, Ryu, φιάλη klein, meleneemil, Nasia!
Aποτίμηση πρώτου έτους και γενικές ερωτήσεις.
Γεια χαρά παίδες,
Σήμερα ολοκληρώθηκε και τυπικά το πρώτος έτος σπουδών μου στη σχολή με την λήξη της επαναληπτικής εξεταστικής και θα ήθελα να κάνω μια αποτίμηση και να ακούσω και την γνώμη σας. Καταρχάς να τονίσω ότι είμαι τέρμα πορωμένος με την σχολή και έχω πολύ συγκεκριμένους στόχους και εξηγούμαι: θέλω να γνωρίζω πραγματικά το αντικείμενο των μαθημάτων και όχι απλά να παίρνω προβιβάσιμο βαθμό, καθώς πιστεύω ότι με αυτόν τον τρόπο (τουλάχιστον στη πλειοψηφία των μαθημάτων) και τα περνάς και παίρνεις υψηλό βαθμό και ανοίγουν και δρόμοι για μεταπτυχιακές σπουδές. Με αυτή την λογική κατάφερα να περάσω 10 από τα 14 μαθήματα των 2 πρώτων εξαμήνων, ή 16 από τα 20 που έδωσα συνολικά μαζί με βελτιώσεις κ.τ.λ. Αναλογιζόμενος την έλλειψη εμπειρίας και τις ιδιαιτερότητες αυτού του έτους (απεργίες κ.τ.λ) θα έλεγα ότι είμαι ευχαριστημένος από την απόδοσή μου. Τι πιστεύετε εσείς? Θα με ενδιέφερε ιδιαίτερα να ακούσω γνώμες παλαιότερων με παρόμοια λογική.
Επίσης ήθελα να ρωτήσω κάτι που θυμάμαι είχα διαβάσει κάποια χρόνια πριν αλλά δεν το βρήκα με μια πρόχειρη ματιά στον οδηγό σπουδών. Υπάρχει η δυνατότητα δήλωσης μαθημάτων από μεγαλύτερα έτη? Τι γίνεται μετά με την εξέτασή τους? Σκεφτόμουνα πολύ σοβαρά από το πέμπτο εξάμηνο να παίρνω 1-2 μαθήματα από μεγαλύτερα εξάμηνα(αν φυσικά βολεύει και το πρόγραμμα).Ποια μαθήματα θα μου προτίνατε, που δεν χρειάζονται γνώσεις από προηγούμενα εξάμηνα?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων...
Σήμερα ολοκληρώθηκε και τυπικά το πρώτος έτος σπουδών μου στη σχολή με την λήξη της επαναληπτικής εξεταστικής και θα ήθελα να κάνω μια αποτίμηση και να ακούσω και την γνώμη σας. Καταρχάς να τονίσω ότι είμαι τέρμα πορωμένος με την σχολή και έχω πολύ συγκεκριμένους στόχους και εξηγούμαι: θέλω να γνωρίζω πραγματικά το αντικείμενο των μαθημάτων και όχι απλά να παίρνω προβιβάσιμο βαθμό, καθώς πιστεύω ότι με αυτόν τον τρόπο (τουλάχιστον στη πλειοψηφία των μαθημάτων) και τα περνάς και παίρνεις υψηλό βαθμό και ανοίγουν και δρόμοι για μεταπτυχιακές σπουδές. Με αυτή την λογική κατάφερα να περάσω 10 από τα 14 μαθήματα των 2 πρώτων εξαμήνων, ή 16 από τα 20 που έδωσα συνολικά μαζί με βελτιώσεις κ.τ.λ. Αναλογιζόμενος την έλλειψη εμπειρίας και τις ιδιαιτερότητες αυτού του έτους (απεργίες κ.τ.λ) θα έλεγα ότι είμαι ευχαριστημένος από την απόδοσή μου. Τι πιστεύετε εσείς? Θα με ενδιέφερε ιδιαίτερα να ακούσω γνώμες παλαιότερων με παρόμοια λογική.
Επίσης ήθελα να ρωτήσω κάτι που θυμάμαι είχα διαβάσει κάποια χρόνια πριν αλλά δεν το βρήκα με μια πρόχειρη ματιά στον οδηγό σπουδών. Υπάρχει η δυνατότητα δήλωσης μαθημάτων από μεγαλύτερα έτη? Τι γίνεται μετά με την εξέτασή τους? Σκεφτόμουνα πολύ σοβαρά από το πέμπτο εξάμηνο να παίρνω 1-2 μαθήματα από μεγαλύτερα εξάμηνα(αν φυσικά βολεύει και το πρόγραμμα).Ποια μαθήματα θα μου προτίνατε, που δεν χρειάζονται γνώσεις από προηγούμενα εξάμηνα?
Ευχαριστώ εκ των προτέρων...
-
- Δημοσιεύσεις: 77
- Εγγραφή: Δευ Μαρ 10, 2008 11:12 pm
- Real Name: function
- Gender: Male
- Facebook ID: 0
Re: Aποτίμηση πρώτου έτους και γενικές ερωτήσεις.
Βεβαίως και υπάρχει η δυνατότητα αλλα απο το 3ο εξάμηνο και μετα, οχι απο το 1ο. Kαλύτερα απ το 5ο βέβαια να βλέπεις τι μπορείς να πάρεις απ τα προχωρημένα εξάμηνα και υπάρχουν επιλογές και έξυπνοι συνδυασμοι.
- constant
- Portal Administrator
- Δημοσιεύσεις: 1684
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 01, 2010 2:16 pm
- Real Name: Konstantinos
- Gender: Male
- Facebook ID: 0
Re: Aποτίμηση πρώτου έτους και γενικές ερωτήσεις.
Καλωσήρθες στο forum, καλά αποτελέσματα να έχεις και καλή αρχή δευτέρου έτους! Από κει και πέρα είναι καλό το ότι είσαι συνειδητοποιημένος και μπράβο σου.
Τα 16 στα 20 είναι κομπλέ, αν και δεν ξέρω ποια είναι αυτά τα 4.
Για τα μαθήματα μεγαλύτερου εξαμήνου κάτι που θα πρέπει να σημειώσεις είναι και το εξής, αν πάρεις τέτοιο μάθημα μετά δεν έχεις δικαίωμα για υποτροφία (τις στάνταρ του πολυτεχνείου ετησίως).
Για μαθήματα που θα μπορούσες να πάρεις νωρίτερα, ένα καλό παράδειγμα είναι οι πιθανότητες, που είναι στο 5ο εξάμηνο. Δεν έχει προαπαιτούμενα, θα σε βοηθήσει στην εφαρμοσμένη στατιστική του 4ου εξαμήνου και δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο. Απ' την άλλη όμως δεν υπάρχει και κάποιος λόγος να το πάρεις, ήδη θα έχεις μαθήματα, δε θα σου λείψουν. Πάντα μπορείς να το δοκιμάσεις πάντως, να μπεις στις παρακολουθήσεις στα πρώτα μαθήματα και βλέπεις μετά.
Τα 16 στα 20 είναι κομπλέ, αν και δεν ξέρω ποια είναι αυτά τα 4.
Για τα μαθήματα μεγαλύτερου εξαμήνου κάτι που θα πρέπει να σημειώσεις είναι και το εξής, αν πάρεις τέτοιο μάθημα μετά δεν έχεις δικαίωμα για υποτροφία (τις στάνταρ του πολυτεχνείου ετησίως).
Για μαθήματα που θα μπορούσες να πάρεις νωρίτερα, ένα καλό παράδειγμα είναι οι πιθανότητες, που είναι στο 5ο εξάμηνο. Δεν έχει προαπαιτούμενα, θα σε βοηθήσει στην εφαρμοσμένη στατιστική του 4ου εξαμήνου και δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο. Απ' την άλλη όμως δεν υπάρχει και κάποιος λόγος να το πάρεις, ήδη θα έχεις μαθήματα, δε θα σου λείψουν. Πάντα μπορείς να το δοκιμάσεις πάντως, να μπεις στις παρακολουθήσεις στα πρώτα μαθήματα και βλέπεις μετά.
-
- Δημοσιεύσεις: 157
- Εγγραφή: Τρί Οκτ 04, 2011 9:43 pm
- Real Name: Γιώργος (I think you got that by yourself...)
- Gender: Male
- Facebook ID: 0
Re: Aποτίμηση πρώτου έτους και γενικές ερωτήσεις.
Απλά κοίτα τους τίτλους στο πρόγραμμα και -για ό,τι σου φανεί σε πρώτη φάση ενδιαφέρον- την ύλη στον οδηγό σπουδών. Αν είσαι αρκετά καμένος, θα καταλάβεις ποιο σ' αρέσει και δεν φαίνεται να βασίζεται σε πράγματα που δεν ξέρεις· ή μπορείς να ρωτήσεις τον εκάστοτε καθηγητή. Στην εξέταση δεν υπάρχει καμιά διαφορά (όπως το δίνει αυτός που το δήλωσε κανονικά ή αυτός που το χρωστάει, έτσι θα το δώσεις κι εσύ, ο καθηγητής μάλλον δεν θα ασχοληθεί καν με το εξάμηνό σου).
Γενικά πάντως, καλό το κάψιμο και το γουστάρω κι εγώ, αλλά (χωρίς να σε ξέρω και κρίνοντας μόνο από αυτά που έγραψες) η ζωή είναι πολύ ευρύτερη -και με την "καλή" αλλά και (δυστυχώς) πολύ περισσότερο με την "κακή" έννοια- από τη σχολή και τα όσα μαθαίνεις σε αυτή, οπότε μην τρως όλη σου τη μέρα για τη ΣΕΜΦΕ. Το να πιέζεσαι/αγχώνεσαι, δε, από τώρα για το μεταπτυχιακό μού φαίνεται τελείως λάθος, γιατί όμοια θα αγχώνεσαι στο μεταπτυχιακό για το όποιο επόμενο βήμα (διδακτορικό ή δουλειά) και στο επόμενο για το μεθεπόμενο κλπ για μια ζωή και δεν αξίζει.
ΥΓ: Επειδή πολλές φορές η πώρωση συνοδεύεται από αυταπάτες περί παντοδυναμίας της επιστημονικής μεθόδου, πάρε Φιλοσοφία της Επιστήμης στο εαρινό.
Γενικά πάντως, καλό το κάψιμο και το γουστάρω κι εγώ, αλλά (χωρίς να σε ξέρω και κρίνοντας μόνο από αυτά που έγραψες) η ζωή είναι πολύ ευρύτερη -και με την "καλή" αλλά και (δυστυχώς) πολύ περισσότερο με την "κακή" έννοια- από τη σχολή και τα όσα μαθαίνεις σε αυτή, οπότε μην τρως όλη σου τη μέρα για τη ΣΕΜΦΕ. Το να πιέζεσαι/αγχώνεσαι, δε, από τώρα για το μεταπτυχιακό μού φαίνεται τελείως λάθος, γιατί όμοια θα αγχώνεσαι στο μεταπτυχιακό για το όποιο επόμενο βήμα (διδακτορικό ή δουλειά) και στο επόμενο για το μεθεπόμενο κλπ για μια ζωή και δεν αξίζει.
ΥΓ: Επειδή πολλές φορές η πώρωση συνοδεύεται από αυταπάτες περί παντοδυναμίας της επιστημονικής μεθόδου, πάρε Φιλοσοφία της Επιστήμης στο εαρινό.
Così preziosa come il vino
così gratis come la tristezza
con la tua nuvola di dubbi e di bellezza...
così gratis come la tristezza
con la tua nuvola di dubbi e di bellezza...
Re: Aποτίμηση πρώτου έτους και γενικές ερωτήσεις.
Απο το 3 το μονο που απο οτι ξερω δεν χρειαζεται περαιτερω γνωσεις ειναι οι πιθανοτητες του 5... Γενικα απο το 5 και μετα το βλεπω πιο πιθανο που υπαρχει και μεγαλυτερη ποικιλια. Σε τι συνδιασμους αναφερεσαι? Για δωσε κανενα παραδειγμα?F(x) έγραψε:Βεβαίως και υπάρχει η δυνατότητα αλλα απο το 3ο εξάμηνο και μετα, οχι απο το 1ο. Kαλύτερα απ το 5ο βέβαια να βλέπεις τι μπορείς να πάρεις απ τα προχωρημένα εξάμηνα και υπάρχουν επιλογές και έξυπνοι συνδυασμοι.
Να σαι καλά φίλε! Αυτό που λες για τις υποτροφίες ομολογουμένος δεν το γνώριζα οπότε θα το ψάξω περισσότερο.. Γενικά στο μυαλό μου είχα ότι άμα έκανα κάτι τέτοιο θα το έκανα από το 5 και μετά, αλλά μάλλον θα ακολουθήσω την συμβουλή σου και θα παρακολούθησω κάποια μαθήματα Πιθανότητες θα τσεκάρω λίγο και βιβλία και αναλόγως θα πράξω.constant έγραψε:Καλωσήρθες στο forum, καλά αποτελέσματα να έχεις και καλή αρχή δευτέρου έτους! Από κει και πέρα είναι καλό το ότι είσαι συνειδητοποιημένος και μπράβο σου.
Τα 16 στα 20 είναι κομπλέ, αν και δεν ξέρω ποια είναι αυτά τα 4.
Για τα μαθήματα μεγαλύτερου εξαμήνου κάτι που θα πρέπει να σημειώσεις είναι και το εξής, αν πάρεις τέτοιο μάθημα μετά δεν έχεις δικαίωμα για υποτροφία (τις στάνταρ του πολυτεχνείου ετησίως).
Για μαθήματα που θα μπορούσες να πάρεις νωρίτερα, ένα καλό παράδειγμα είναι οι πιθανότητες, που είναι στο 5ο εξάμηνο. Δεν έχει προαπαιτούμενα, θα σε βοηθήσει στην εφαρμοσμένη στατιστική του 4ου εξαμήνου και δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολο. Απ' την άλλη όμως δεν υπάρχει και κάποιος λόγος να το πάρεις, ήδη θα έχεις μαθήματα, δε θα σου λείψουν. Πάντα μπορείς να το δοκιμάσεις πάντως, να μπεις στις παρακολουθήσεις στα πρώτα μαθήματα και βλέπεις μετά.
Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Πολύ σωστό αυτό που έγραψες απλά πιστεύω ότι κάποια πράγματα πρέπει να τα έχεις από νωρίς στο μυαλό σου γιατί όταν έρθει η ώρα τρέχεις και δεν προλαβαίνεις. Έχω αποφασίσει ότι θα πάρω ιστορία των επιστημών στο εαρινό...Giorgio P έγραψε:Απλά κοίτα τους τίτλους στο πρόγραμμα και -για ό,τι σου φανεί σε πρώτη φάση ενδιαφέρον- την ύλη στον οδηγό σπουδών. Αν είσαι αρκετά καμένος, θα καταλάβεις ποιο σ' αρέσει και δεν φαίνεται να βασίζεται σε πράγματα που δεν ξέρεις· ή μπορείς να ρωτήσεις τον εκάστοτε καθηγητή. Στην εξέταση δεν υπάρχει καμιά διαφορά (όπως το δίνει αυτός που το δήλωσε κανονικά ή αυτός που το χρωστάει, έτσι θα το δώσεις κι εσύ, ο καθηγητής μάλλον δεν θα ασχοληθεί καν με το εξάμηνό σου).
Γενικά πάντως, καλό το κάψιμο και το γουστάρω κι εγώ, αλλά (χωρίς να σε ξέρω και κρίνοντας μόνο από αυτά που έγραψες) η ζωή είναι πολύ ευρύτερη -και με την "καλή" αλλά και (δυστυχώς) πολύ περισσότερο με την "κακή" έννοια- από τη σχολή και τα όσα μαθαίνεις σε αυτή, οπότε μην τρως όλη σου τη μέρα για τη ΣΕΜΦΕ. Το να πιέζεσαι/αγχώνεσαι, δε, από τώρα για το μεταπτυχιακό μού φαίνεται τελείως λάθος, γιατί όμοια θα αγχώνεσαι στο μεταπτυχιακό για το όποιο επόμενο βήμα (διδακτορικό ή δουλειά) και στο επόμενο για το μεθεπόμενο κλπ για μια ζωή και δεν αξίζει.
ΥΓ: Επειδή πολλές φορές η πώρωση συνοδεύεται από αυταπάτες περί παντοδυναμίας της επιστημονικής μεθόδου, πάρε Φιλοσοφία της Επιστήμης στο εαρινό.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος constant την Κυρ Οκτ 12, 2014 12:32 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: Ενώθηκαν posts.
Λόγος: Ενώθηκαν posts.
Re: Aποτίμηση πρώτου έτους και γενικές ερωτήσεις.
Εχει κανείς άλλος καμιά γνώμη για το rate των μαθημάτων που ανέφερα? Πως σας φαινεται? Επίσης έχω ακούσει από φοιτητές μεγαλύτερων εξαμήνων ότι από όταν επιλέξουμε κατεύθυνση και ροές οι βαθμοί "έρχονται" πιο εύκολα σε σχέση με τα πρώτα έτη και ο μέσος όρος είναι πιο αντιπροσωπευτικός.Ισχύει κάτι τέτοιο?
- m3Lt3D
- Δημοσιεύσεις: 136
- Εγγραφή: Πέμ Ιούλ 17, 2008 2:38 pm
- Real Name: Γιάννης
- Gender: Male
- Facebook ID: 0
Re: Aποτίμηση πρώτου έτους και γενικές ερωτήσεις.
Οι πληροφοριες που δινεις ειναι πολυ λιγες. Εκτος απο το πληθος περασμενων μαθηματων, απαραιτητο ειναι να μας πεις τουλαχιστον ποια ειναι τα μαθηματα στα οποια κοπηκες.
Χρησιμο θα ηταν να γραψεις επισης τους βαθμους που πηρες σε καθε μαθημα(σε αυτα που εδωσες βελτιωση προφανως και τους 2 βαθμους) καθως και ποσο δυσκολο/ευκολο σου φανηκε(1=γελοιο,5=παλουκι).
Χρησιμο θα ηταν να γραψεις επισης τους βαθμους που πηρες σε καθε μαθημα(σε αυτα που εδωσες βελτιωση προφανως και τους 2 βαθμους) καθως και ποσο δυσκολο/ευκολο σου φανηκε(1=γελοιο,5=παλουκι).
"Σκατά στους φασίστες" - όχι Μπρεχτ
-
- Δημοσιεύσεις: 567
- Εγγραφή: Τρί Φεβ 21, 2012 2:37 am
- Real Name: Λουμίδης
- Gender: Male
- Facebook ID: 0
Re: Aποτίμηση πρώτου έτους και γενικές ερωτήσεις.
10/14; Μαλλον τα φορτωσες λιγο στον κοκκορα πρωτο ετος ε; Κοιτα να στρωθεις και να διαβασεις απο φετος γιατι δεν σε βλεπω καθολου καλα...
- Katsarola
- Δημοσιεύσεις: 653
- Εγγραφή: Δευ Νοέμ 06, 2006 8:23 am
- Real Name: Διαγαλαξιακός Υπερδικτάτωρ
- Gender: Male
- Facebook ID: HNNgnGNGGGNGGGG
- Τοποθεσία: Under a Bridge
Re: Aποτίμηση πρώτου έτους και γενικές ερωτήσεις.
Κοπελα στο ετος μου ειχε κανει αποπειρα αυτοκτονιας (πηδηξε απο το το μπαλκονι στον ακαλυπτο, ευτυχως εμενε ισογειο) επειδη ειχε περασει 10/13 του πρωτου ετους κι εσυ με 10/14 (!!!) μας το παιζεις συνεπης φοιτηταρας;
O tempora o mores
O tempora o mores
Αχ καλέ, μπριζολάκια.
- Malefino
- Δημοσιεύσεις: 453
- Εγγραφή: Τετ Ιαν 28, 2009 6:50 pm
- Real Name: Thomas
- Gender: Male
- Facebook ID: 2147483647
Re: Aποτίμηση πρώτου έτους και γενικές ερωτήσεις.
Πάντως όταν ήμασταν εμείς δεύτερο έτος σκεφτόμασταν το πως θα βελτιώσουμε τα skills μας στο φλεγτ.
Αν αγαπάς θα φας πακέτο
κι αν μ'αγαπάς θα φας μπουκέτο.
VoxPopuli: producer, beatmaker and dj
https://soundcloud.com/voxpopuli2
https://voxpopuli2.bandcamp.com
Αναρχοσυνδικαλιστική Πρωτοβουλία Ροσινάντε: ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑ ΧΩΡΙΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ!
https://rocinante.gr
κι αν μ'αγαπάς θα φας μπουκέτο.
VoxPopuli: producer, beatmaker and dj
https://soundcloud.com/voxpopuli2
https://voxpopuli2.bandcamp.com
Αναρχοσυνδικαλιστική Πρωτοβουλία Ροσινάντε: ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑ ΧΩΡΙΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ!
https://rocinante.gr
- constant
- Portal Administrator
- Δημοσιεύσεις: 1684
- Εγγραφή: Τετ Δεκ 01, 2010 2:16 pm
- Real Name: Konstantinos
- Gender: Male
- Facebook ID: 0
Re: Aποτίμηση πρώτου έτους και γενικές ερωτήσεις.
Περίεργο! Θα έβγαζε κανείς το συμπερασμα ότι υπάρχουν διαφορετικά είδη ανθρώπων και ότι δεν είναι όλοι ταυτοτικά ίδιοι με ίδιες σκέψεις και σκοπούς! wow! Και ότι η ειρωνεία είναι απ τα ευκολότερα μέσα απάντησεις σε διαφορετικούς ανθρώπους! Πάλι wow!