Το Εργαλείο Παρακολούθησης Σπουδών / Μαθημάτων προσφέρεται μόνο στους εγγεγραμμένους χρήστες (μέλη) και τους δίνει τη δυνατότητα να καταχωρίσουν τα μαθήματα που έχουν δηλώσει καθώς και τους βαθμούς τους.
Όπως αναφέρεται και στα υπόλοιπα HOWTO, δηλώνοντας μαθήματα εδώ έχετε μια σειρά διευκολύνσεων και σε άλλα εργαλεία. Η διαδικασία δήλωσης μαθημάτων και βαθμών είναι αρκετά απλή:
Δήλωση μαθημάτων: Από τις διαθέσιμες καρτέλες μαθημάτων (Όλες, Κορμός, Φυσικό, κτλ.) κάνετε tick στο checkbox δίπλα από κάθε μαθημα που έχετε δηλώσει στην Γραμματεία κατά την εγγραφή σας. Μπορεί να μην έχετε εξεταστεί ακόμα σε αυτό το μάθημα ή να μην έχετε (προσβάσιμο) βαθμό. Παρόλα αυτά προκειμένου να έχετε μια εικόνα των χρωστούμενων μαθημάτων σας προτείνεται να τα δηλώσετε ούτως ή αλλως.
Αφού δηλώσετε ένα μάθημα κάνοντας tick όπως αναφέρθηκε, καταχωρίζετε τον βαθμό σας. Η καταχώριση βαθμού δεν είναι υποχρεωτική αλλά είναι ο μόνος τρόπος για να ξεχωρίζει το πρόγραμμα τα χρωστούμενα από τα περασμένα σας μαθήματα. Επιπλέον τα μαθήματα που έχετε περάσει συνυπολογίζονται στην εξαγωγή του μέσου όρου σας.
Περίληψη σπουδών: Μια πρώτη περίληψη που σας ετοιμάζει το εργαλείο βρίσκεται κάτω στην υπο-καρτέλα "Περίληψη" κάτω από την καρτέλα "Μαθήματά μου".
Στην κορυφή της σελίδας υπάρχουν πεδία προκειμένου να δηλώσετε το έτος εισαγωγής σας και την κατεύθυνσή σας (και τις ροές για όσους είστε σε κατεύθυνση). Τα στοιχεία αυτά, πέρα από τη στατιστική του site, βοηθούν το εργαλείο να σας προτείνει ποια μαθήματα δεν έχετε δηλώσει (ενώ θα έπρεπε) και να υπολογίσει σωστά το μέσο όρο σας.
Ανάμεσα στις πληροφορίες που σας δίνει η περίληψη είναι ο αριθμός των μαθημάτων που χρωστάτε και έχετε περάσει, η λίστα των μαθημάτων που χρωστάτε (χωρισμένα σε χειμερινά/εαρινά), η λίστα τν μαθημάτων που πρέπει να δηλώσετε και ο τελικός σας βαθμός (λαμβάνοντας υπ' όψιν μια εκτίμηση που κάνετε για τη διπλωματική σας).
Προσωπικά δεδομένα: Να σημειωθεί εδώ πως οι βαθμοί που καταχωρίζετε είναι προσβάσιμοι μόνο από εσάς, ενώ χρησιμοποιούνται μόνο σε λίγες περιπτώσεις για στατιστική εξαγωγή κάποιων μεγεθών που θα διατεθούν δημοσίως μέσω εργαλείων της νέας έκδοσης. Και σε αυτές, παρόλα αυτά, τις περιπτώσεις δεν δίνεται η δυνατότητα σε χρήστες ή διαχειριστές να γνωρίζουν τους (συγκεκριμένους) βαθμούς άλλων χρηστών.
Και πάλι θα εκτιμούσαμε αν δοκιμάζατε το εργαλείο προκειμένου να γνωρίζουμε αν υπάρχουν προβλήματα, ενώ επιφυλασσόμεθα για περισσότερη λειτουργικότητα στη νέα έκδοση (πρώτα ο Θεός ).
Απορίες και σχόλια από κάτω
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος drcypher την Τρί Οκτ 16, 2007 3:17 pm, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Από τούδε και στο εξής ως στρογγυλοί αριθμοί ορίζονται τα πολλαπλάσια του 5 και οι δυνάμεις του 2.
Έκανα μια αναβαθμισούλα στο Εργαλείο Παρακολούθησης μαθημάτων:
1. Πλέον δεν συνυπολογίζονται στον μέσο όρο τα προαιρετικά μαθήματα, τα οποία κατά κανόνα έδιναν αισιόδοξα εσφαλμένο αποτέλεσμα. Παρόλα αυτά τα προαιρετικά σας μαθήματα σημειώνονται ξεχωριστά για να γνωρίζετε πως δεν λαμβάνονται υπ' όψιν ούτε στο σύνολο των μαθημάτων που οφείλετε να περάσετε για την απόκτηση πτυχίου.
2. Το εργαλείο σας υποδεικνύει ποια υποχρεωτικά μαθήματα κορμού ή ροών δεν έχετε δηλώσει, προφανώς από τα εξάμηνα που έχετε διδαχθεί σύμφωνα με την χρονια εισαγωγής σας. Όσα υποχρεωτικά κορμού ή ροής δεν έχετε δηλώσει εμφανίζονται σε ξεχωριστή λίστα με την ένδειξη "Πρέπει να δηλώσετε".
3. Το μάθημα "Παραμορφώσιμο ΙΙ" εμφανίζεται ως υποχρεωτικό μόνο στους εισαχθέντες μέχρι και το 2000.
4. Τα 3 μαθήματα ορολογίας (γαλλικά, γερμανικά, ιταλικά) που εμφανίζονται ως "Πρέπει να δηλώσετε" είναι σφάλμα στις καταχωρίσεις μας και θα το διορθώσουμε σύντομα. Απλώς αγνοείστε το (υπό την προϋπόθεση πως έχετε όντως δηλώσει ένα μάθημα ορολογίας, π.χ. αγγλικά).
Από τούδε και στο εξής ως στρογγυλοί αριθμοί ορίζονται τα πολλαπλάσια του 5 και οι δυνάμεις του 2.
Το μάθημα "Μηχανική ΙΙΙ (Παραμορφώσιμο 2)" δηλώνεται υποχρεωτικά και αποκλειστικά από τους εισαχθέντες μέχρι και το ακαδημαϊκό έτος 2000-01. Οι εισαχθέντες από το 2001-02 και ύστερα οφείλουν να δηλώσουν αντί του προηγούμενου τα μαθήματα [3ο] Μηχανική ΙΙΙ (Κινηματική-Δυναμική) και [4ο] Μηχανική Κατασκευών.
Όσοι εισαχθέντες μετά το 2001 έχετε δηλώσει στο Εργαλείο Μαθημάτων το Παραμορφώσιμο 2 (το οποίο έχει πλέον καταργηθεί, και γι' αυτό του άλλαξα τον τίτλο) παρακαλώ να το αποεπιλέξετε και να δηλώσετε (όπως πρέπει) την Κινηματική Δυναμική του 3ου εξαμήνου.
Από τούδε και στο εξής ως στρογγυλοί αριθμοί ορίζονται τα πολλαπλάσια του 5 και οι δυνάμεις του 2.
Διορθώθηκαν κάποια προβληματάκια με τα μεταβατικά μαθήματα των εισαχθέντων μέχρι και το 2000 καθώς και με τον υπολογισμό των μαθημάτων ροών που οφείλει ένας φοιτητής να επιλέξει (μέχρι τώρα εμφανίζονταν μόνο τα υποχρεωτικά κατέυθυνσης).
Προστέθηκαν, επίσης κάποια χρήσιμα σχόλια και παρατηρήσεις σχετικά με την βαθμολογία και τις διπλωματικές.
Παρακαλώ όσοι έχετε το χρόνο να ρίξετε μια ματιά στην Περίληψη Σπουδών σας και να επιβεβαιώσετε πως σας εμφανίζει σωστά δεδομένα
Από τούδε και στο εξής ως στρογγυλοί αριθμοί ορίζονται τα πολλαπλάσια του 5 και οι δυνάμεις του 2.
Η μηχανική των Συζευγμένων Πεδίων με κάποιο τρόπο μεταπήδησε από τη ροή της μηχανικής των υλικών στη φυσική των υλικών και κόντεψα να πάθω συγκοπή όταν το εργαλείο μου είπε ότι πρέπει να τη δηλώσω!!!
Το νου σας μήπως έχει γίνει κάτι αντίστοιχο και σε άλλο μάθημα!
Wizard έγραψε:Η μηχανική των Συζευγμένων Πεδίων με κάποιο τρόπο μεταπήδησε από τη ροή της μηχανικής των υλικών στη φυσική των υλικών και κόντεψα να πάθω συγκοπή όταν το εργαλείο μου είπε ότι πρέπει να τη δηλώσω!!!
Το νου σας μήπως έχει γίνει κάτι αντίστοιχο και σε άλλο μάθημα!
Αυτό εν τέλει ήταν πρόβλημα στις λεπτομέρεις της Μηχανικής Συζευγμένων Πεδίων ή στο Εργαλείο Περίληψης; Να ξέρουν και οι υπόλοιποι...
Αυτό δεν είχαμε πει ότι είναι λάθος?
Δε χρωστάω 12, 11 χρωστάω παρόλο που έχω δηλώσει ένα παραπάνω.
Ναι, είχαμε πει, επίσης, κάπου να σημειώνονται γιατί ξεχνάω. Επίσης είναι ένα ερώτημα τι θα βγάζει σε όσους είναι π.χ. στο 4ο εξάμηνο, που έχουν δηλώσει 30 μαθήματα (άρα δεν χρωστάνε 62-x αλλά όσα δείχνει τώρα το εργαλείο). Δεν θυμάμαι τί είχαμε πει.
Ελάτε chat για δεν έχω μουσουνού να βγάλουμε άκρη
Από τούδε και στο εξής ως στρογγυλοί αριθμοί ορίζονται τα πολλαπλάσια του 5 και οι δυνάμεις του 2.
Neo έγραψε:Θα μπορούσε κάποιος καλός portal mod να γράψει τις διαβαθμίσεις των σχολίων που βγαίνουν στο εργαλείο;;;
Γιατί μου βγάζει ότι χρωστάω τα μαλλιά της κεφαλής μου; Θα προτιμούσα να μου βγάζει ότι χρωστάω της Μιχαλούς (που όντως χρωστάω... )
Δεν υπάρχει διαβάθμιση... μιλούσα με τον Κοσμά τις προάλλες στο στέκι και μου εξήγησε πως είναι λίγο μπρουτάλ το στυλ του εργαλείου ("Χρωστάς τόσα, θα πεθάνεις τότε, κτλ."), οπότε είπα να του δώσω λίγο στυλ, κάνοντάς το από επιθετικό απλώς... ερειστικό
Πάντως αν έχετε ιδέες για διαβαθμίσεις που ενδεχομένως θα κινητοποιούσαν ή ευαισθητοποιούσαν τους συναδέλφους να περάσουν κανά μάθημα, απλώς προτείνετέ τις και θα τις ενσωματώσω στο εργαλείο
Από τούδε και στο εξής ως στρογγυλοί αριθμοί ορίζονται τα πολλαπλάσια του 5 και οι δυνάμεις του 2.
Το εργαλείο δε λαμβάνει υπόψη του μία παράμετρο που υπάρχει στο πρόγραμμα σπουδών:
- Αν είσαι στο 9ο εξάμηνο και οι ροές σου περιλαμβάνουν ως υποχρεωτικά τα "Ρευστομηχανική¨και "Δίκτυα Υπολογιστών", τότε υποχρεούσαι να περάσεις τουλάχιστον ένα και όχι και τα δύο.
Από τη στιγμή που ένας άνθρωπος φοράει τη συγκεκριμένη στολή, μετατρέπεται σε πληρωμένο προστάτη της ισχύουσας τάξης πραγμάτων. Υπάρχει για να τη διατηρεί. Αν σας αρέσει αυτή η κατάσταση, τότε όλοι οι μπάτσοι είναι καλοί μπάτσοι. Αν δε σας αρέσει, τότε όλοι οι μπάτσοι είναι κακοί μπάτσοι. Το απόλυτο κακό υπάρχει.
Τ. Μπουκόφσκι
Να ρωτήσω κάτι? Είμαι 11ο εξάμηνο φυσικού και το εργαλείο μου βγάζει ότι πρέπει να δηλώσω τις Γεωμετρικές τεχνικές σχεδίασης.Προφανώς όμως αυτό είναι λάθος.Γιατί μου το βγάζει?
Διότι είμαστε στη διαδικασία να ενημερώσουμε το εργαλείο με βάση το νέο πρόγραμμα σπουδών. Θα υπάρξουν αλλαγές στο τρόπο που θα χρησιμοποιηθεί το εργαλείο από εδώ και πέρα, αλλά δεν είναι της ώρας να μπούμε σε λεπτομέρειες. Δεν έκανες κάτι λάθος εσύ.
I'm not a bitch, I just have a low tolerance for bullshit ..
Στο 1ο εξάμηνο μου δίνει επιλογή για "Μικροοικονομική Θεωρία", ενώ έχουμε το μάθημα "Γεωμετρικές Τεχνικές Σχεδίασης" αντί για μικροοικονομία.
When I was a kid I used to pray for a new bicycle.
But then I understood that God doesn't work like that.
So, I stole a bicycle, and prayed for forgiveness!
Σκοπός της ζωής μου είναι να αποδείξω την Θεωρία της Ασχετικότητας.
"Όλοι είναι άσχετοι, εκτός από εμένα!"
Ορέστης...
ναι, δυστυχώς είναι σύμφωνα με το παλιό πρόγραμμα σπουδών ακόμα το εργαλείο. λίγη υπομονή ακόμα και θα ανακοινωθεί η αναβάθμισή του...
No battle is ever won he said. They are not even fought. The field only reveals to man his own folly and despair, and victory is an illusion of philosophers and fools.
-William Faulkner, novelist (1897-1962)
H πιο επαναστατική πράξη σήμερα (2013) είναι να κρατήσεις ένα σχολείο ανοικτό.
-Άγνωστου
Να ενημερώσω για τις αλλαγές που επήλθαν από την εφαρμογή του νέου προγράμματος σπουδών στο εργαλείο: Αρχικά ο αριθμός των μαθημάτων έπεσε σε 59 για τους Φυσικούς Εφαρμογών και 58 για τους Μαθηματικούς Εφαρμογών. Επίσης, ο αλγόριθμος δε λέει πια τα προτεινόμενα μαθήματα και τα αφήνει όλα σε ελεύθερη επιλογή. Συνεχίζει όμως να βγάζει σωστά το ΜΟ και να λέει με βάση τα επιλεγμένα και τα περασμένα μαθήματα, πόσα μαθήματα θέλει ακόμα για το πτυχίο του ο κάθε φοιτητής.
I'm not a bitch, I just have a low tolerance for bullshit ..