Board index   FAQ   Search  
Register  Login
Board index Ψυχαγωγία Αστεία

Επιστημονική απορία πάνω στην σεισμική μηχανική

Πες κι εσύ μια χαζομάρα! ΜΠΟΡΕΙΣ!

Moderator: snodrion

Re: Επιστημονική απορία πάνω στην σεισμική μηχανική

Postby seismic » Thu Aug 06, 2015 10:53 pm

Φίλοι μου έγινε και αυτό! :) ....το αστείο!
Accepted! for publishing by our journal Open Journal of Civil Engineering (OJCE)
ojce@scirp.org
To lymperis_ios@yahoo.com Today at 10:40 AM
Dear Author(s),

We are writing with our great pleasure to let you know that your manuscript is accepted for publishing by our journal Open Journal of Civil Engineering (OJCE) and our heartfelt appreciation for your intellectual contribution.

Paper ID: 1880388
Paper Title: The ultimate anti seismic system
If you have any questions, please feel free to contact us.
Best regards,

Editorial Assistant of OJCE
Scientific Research Publishing
Email: ojce@scirp.org
http://www.scirp.org/journal/ojce

Οι κριτές από το περιοδικό έγραψαν.
It studies the ultimate anti seismic system in the paper. The focus is clear, the innovation is strong and the academic level is high.
seismic
 
Posts: 71
Joined: Sun Nov 27, 2011 6:38 am
Real Name: Ιωάννης Λυμπέρης
Gender: Male

Re: Επιστημονική απορία πάνω στην σεισμική μηχανική

Postby DeXteR » Fri Aug 07, 2015 12:30 am

Ελπίζω να σε πρόλαβα και να μη σου πήραν τα publication fees ακόμη.

Η scirp είναι γνωστος predatory και vanity publisher.
Συγκεκριμένα το νούμερο 405 στην παρακάτω λίστα.

http://scholarlyoa.com/2014/01/02/list- ... hers-2014/

http://scholarlyoa.com/2014/12/16/the-c ... k-science/

Ειναι αρκετά γνωστοί στα μαθηματικά απο μια φάρσα που τους έγινε και τους αποκάλυψε.Το 2012 στο journal τους για τα pure mathematics δεχθηκαν να δημοσιεύσουν ακανόητη εργασία γραμμένη αυτόνομα Με τυχαίο τρόπο από το http://thatsmathematics.com/mathgen/

http://thatsmathematics.com/blog/archives/102

Με μια απλή αναζήτηση θα βρείς πάμπολες αναφορές ακόμη και για τα ψεύτικα συνέδρια που διοργανώνει ώστε πληρώνοντας το fee να "παρουσιάσεις" δήθεν paper σε συνέδριο και να πλήρεις τα τυπικά κριτήρια για διδακτορικό ,θέση λέκτορα κτλ (ιδιαίτερα δημοφιλές στην Ινδια :p)
Πχ http://fakeconferences.blogspot.gr/2012 ... p.html?m=1

http://academia.stackexchange.com/quest ... p-journals

Ακόμη και από την σελίδα τους στην wikipedia μόνο την κατηγορία controversies να διαβάσεις θα καταλάβεις https://en.m.wikipedia.org/wiki/Scienti ... Publishing
DeXteR
 
Posts: 325
Joined: Fri Nov 17, 2006 12:26 am

Re: Επιστημονική απορία πάνω στην σεισμική μηχανική

Postby seismic » Thu Aug 27, 2015 9:47 am

Σε ευχαριστώ DeXteR για τις πληροφορίες. Εμένα ήταν το πρώτο μου άρθρο σε ξένο επιστημονικό περιοδικό.
Δεν με πρόλαβες.
Εν τούτης θα είναι υπερβολικό να πούμε ότι όλα αυτά τα περιοδικά ( σκουπίδια ) δεν έχουν αξιόλογα άρθρα.
Τελικά πιο περιοδικό κρίνει πιο. Σε έναν ανταγωνιστικό περιβάλλον πάντα θα υπάρχουν οι κατηγορίες μεταξύ ανταγωνιστικών εκδόσεων.
Εγώ άλλωστε έχω κριθεί από εκατομμύρια αναγνώστες μέσα από τα φόρουμ πριν κάνω δημοσίευση σε περιοδικό. Έτσι και αλλιώς αυτή είναι μόνο η αρχή. Θα γράψω και σε άλλα επιστημονικά περιοδικά με κριτές.
Άλλωστε έχω γράψει paper και σε έγκριτο Ελληνικό περιοδικό.
http://metalkat.gr/index.php?option=com ... Itemid=146
Θα ήθελα να προσθέσω και κάτι άλλο.
α) Έβαλα νέα στάνταρ στο ίντερνετ, κάτι που δεν άρεσε σε πολλούς επιστήμονες διότι το ίντερνετ σου δίνει την δυνατότητα της ζωντανής αποκάλυψης της αλήθειας.
Από την άλλη ενεργοποιεί το κάθε άτομο στο ίντερνετ να συμμετέχει ενεργά σε κάτι σοβαρό και κοινωνικό, και από την άλλη η γνώση είναι ένα ερέθισμα ώστε να προσπαθήσουν και άλλοι να κάνουν πατέντα.
β) Χρησιμοποίησα το ίντερνετ για πρώτη φορά σαν χώρο ανταλλαγής επιστημονικών ερευνητικών απόψεων.
γ) Μέσα από την ζωντανή αντιπαράθεση έμαθα εγώ, ο άλλος απέναντί μου, και ο περαστικός.
δ) Τα λόμπι ελέγχουν τα ΜΜΕ και είναι ο μεγαλύτερος εχθρός του κάθε εφευρέτη, και αυτά είναι που σταματούν την ανάπτυξη.
Θεώρησα σωστό να τα ξεβρακώσω μέσα από το ίντερνετ, γιατί όσοι πιο πολλοί άνθρωποι το ξέρουν τόσο πιο δύσκολα θα το θάψουν.
Δεν με νοιάζει αν με βρίζουν. Επιδιώκω να ασχολούνται με την πατέντα είτε βρίζουν είτε συμφωνούν
Ακόμα..
Υπάρχουν ή καλύτερα υπήρχαν δύο σχολές πολιτικών μηχανικών.
Η πρώτη σχολή πίστευε ότι οι κατασκευές πρέπει να σχεδιάζονται άκαμπτες και να αντιδρούν στον σεισμό δυναμικά.
Η δεύτερη σχολή πίστευε ότι οι κατασκευές έπρεπε να έχουν μεγάλη ελαστικότητα.
Τελικά η σχολή που επικράτησε και σήμερα κατασκευάζουν τα έργα είναι η σχολή της ελαστικής θεωρίας.
Υπήρχαν μηχανικοί της πρώτης σχολής οι οποίοι έσκισαν τα πτυχία τους όταν επικράτησε νομοθετικά η θεωρία του σχεδιασμού της ελαστικότητας.
Όλη η διδακτική δομή των πολιτικών μηχανικών των πανεπιστημίων ανά τον κόσμο έχει γραφτεί πάνω στην ελαστική θεωρία.
Και έρχομαι εγώ τώρα με την αντισεισμική ευρεσιτεχνία, και τους αλλάζω πάλη την θεωρία σχεδιασμού.
Βασικά αυτό που κάνω με την ευρεσιτεχνία είναι να λύσω τις παθογένειες της πρώτης σχολής που πίστευε στην δυναμική απόκριση των κατασκευών.
Το πρόβλημα είναι ότι βγάζω άχρηστη την ελαστική θεωρία σχεδιασμού, διότι με την ευρεσιτεχνία υπερτερεί η δυναμική θεωρία σχεδιασμού.
Ένα ολόκληρο σύστημα μεθοδολογίας έχει χτιστεί πάνω στην ελαστική θεωρία, και τώρα τους το ανατρέπω ανατρέποντας συγχρόνως και τις γνώσεις των πολιτικών μηχανικών. Για αυτό με αγαπούν πολύ οι πολιτικοί μηχανικοί. :)
Όλα αυτά τα paper που έχουν γραφτεί στα επιστημονικά περιοδικά πολιτικών μηχανικών καταργούνται ως ανεπαρκείς με το δικό μου paper! Για τον λόγο αυτόν είναι ένα μοναδικό paper διότι δεν βελτιώνει κατά κάτι τα άλλα paper απλά τα ανατρέπει ριζικά.
Βασικά η ευρεσιτεχνία αυτή επαναφέρει δυναμικά μία παλιά και ξεχασμένη θεωρία σχεδιασμού.
Οπαδοί της δυναμικής απόκρισης των κατασκευών ενωθείτε μαζί μου!
seismic
 
Posts: 71
Joined: Sun Nov 27, 2011 6:38 am
Real Name: Ιωάννης Λυμπέρης
Gender: Male

Re: Επιστημονική απορία πάνω στην σεισμική μηχανική

Postby seismic » Fri Sep 25, 2015 3:37 pm

seismic
 
Posts: 71
Joined: Sun Nov 27, 2011 6:38 am
Real Name: Ιωάννης Λυμπέρης
Gender: Male

Re: Επιστημονική απορία πάνω στην σεισμική μηχανική

Postby seismic » Mon Oct 26, 2015 8:13 pm

Η ιδέα της εφεύρεσης.
Αν έχουμε ένα ξύλινο ασταθή τραπέζι. Επάνω του τοποθετούμε τρεις ξύλινες κολόνες. Την πρώτη απλά την ακουμπάμε πάνω στο τραπέζι. Την δεύτερη την καρφώνουμε με μία πρόκα κάτω από το τραπέζι, έτσι ώστε η μύτη της πρόκας να μπει στο κάτω μέρος της κολόνας.

Στην τρίτη κολόνα ανοίγουμε με ένα τρυπάνι μία κατακόρυφη οπή έτσι ώστε το τρυπάνι να διαπεράσει την κολόνα και το τραπέζι μαζί. Μετά περνάμε μέσα από την οπή μία βίδα και στο άνω και κάτω της μέρος τοποθετούμε και σφίγγουμε με δύο κοχλίες την κολόνα με το τραπέζι. Αν κουνήσουμε το τραπέζι η κολόνα που απλά ακουμπάει πάνω στο τραπέζι θα ανατραπεί.
Οι άλλες δύο κολόνες αντέχουν την ταλάντωση. Αυτήν την ένωση εδάφους κατασκευής εφαρμόζει σε όλα τα επιμήκη υποστυλώματα της οικοδομής η εφεύρεση για να αντέχουν στην πλάγια φόρτιση του σεισμού.
Ας εξετάσουμε τώρα τα άλλα δύο υποστυλώματα, το προτεταμένο μεταξύ του τραπεζιού και το καρφωμένο. Ποιο υποστύλωμα αντέχει πιο πολύ σε μία πλάγια εξωτερική φόρτιση? 1) Το καρφωμένο υποστύλωμα με το τραπέζι το οποίο συνδέεται με την πρόκα μέσο της συνάφειας δηλαδή μέσο τριβής. Ή 2) Η το προτεταμένο με το τραπέζι υποστύλωμα με τους κοχλίες πάνω και κάτω από το τραπέζι? Στο μεν πρώτο Το μήκος της πρόκας που ευρίσκεται καρφωμένο μέσα στο ξύλο καθορίζει και το μέγεθος της συνάφειας και αντοχής ως προς την πλάγια εξωτερική φόρτιση.
Δηλαδή η τριβή που ενώνει την πρόκα με το ξύλο είναι ανάλογη του εμβαδού της συνάφειας και την αντοχή στην τριβή του πιο ανίσχυρου υλικού που στην περίπτωσή μας είναι το ξύλο. Στο μεν δεύτερο ξύλινο υποστύλωμα που το διαπερνά η βίδα υφίσταται διαφορετικός μηχανισμός λειτουργίας ως προς την πλάγια εξωτερική φόρτιση. Λόγω του ότι διαπερνά ελεύθερο η βίδα, δεν υφίσταται ουδεμία συνάφεια.
Οι κοχλίες πάνω κάτω είναι που συνδέουν το τραπέζι και το ξύλινο υποστύλωμα. Αν εφαρμόσουμε σε αυτή την μέθοδο μία πλάγια φόρτιση το υποστύλωμα δέχεται μία ροπή ανατροπής με αποτέλεσμα να ανασηκώσει μονόπλευρα την μία πλευρά της βάσης και του δώματός της. Εκεί αντιδρά ο κοχλίας ως προς την άνοδο του δώματος της κολόνας. Η δύναμη που δημιουργείται μεταξύ κοχλία και δώματος ονομάζετε θλίψη.
Πια κολόνα εσείς λέτε ότι αντέχει στην πλάγια εξωτερική φόρτιση? Αυτή που δέχεται θλίψη ή αυτή που δουλεύει μέσο τριβής? Φυσικά το υποστύλωμα με την βίδα είναι αυτό που μπορεί να δεχθεί περισσότερα πλάγια φορτία.

Το ασύνδετο υποστύλωμα είναι αυτό που κατασκευάζουν σήμερα οι μηχανικοί. Οι άλλες δύο μέθοδοι υπάγονται στην ευρεσιτεχνία . Ναι αλλά τι οι μηχανικοί απλά ακουμπάνε τις κολόνες στο έδαφος όπως την ασύνδετη κολόνα του τραπεζιού? Όχι τις συνδέουν μεταξύ των με την δοκό και την πεδιλοδοκό. Αυτά τα δύο στοιχεία έχουν μία μεγάλη αντίδραση στην ροπή ανατροπής.. Είναι όμως μία άλλη αντίδραση προερχόμενη από διαφορετική πηγή.

Η ευρεσιτεχνία προσφέρει άλλες δύο πρόσθετες αντιδράσεις βοηθώντας την πεπατημένη τόσο ώστε να ενισχύσουμε σημαντικά την αντίδραση των δομών προς τον σεισμό. Με τον μηχανισμό της συνάφειας, ο κορμός των υποστυλωμάτων παρουσιάζει μεγαλύτερη κάμψη με αποτέλεσμα μετά από ορισμένες τιμές να εκκρίνεται το σκυρόδεμα επικάλυψης προκαλώντας απώλεια της συνάφειας μεταξύ σκυροδέματος και χάλυβα.

Αντίθετα ο τένοντας της ευρεσιτεχνίας δεν παρουσιάζει αυτό το πρόβλημα διότι διαπερνά ελεύθερος μέσα από το υποστύλωμα παρεμποδίζοντας την κάμψη του υποστυλώματος διότι οι πλάγιες τάσεις που δέχεται από την κάμψη μετατρέπονται σε θλιπτικές τάσεις στο δώμα (που αντέχει το σκυρόδεμα) και όχι δε ακτινωτές διατμητικές τάσεις που παρουσιάζονται στην διεπιφάνεια σκυροδέματος χάλυβα με τον μηχανισμό της συνάφειας. Αυτή η πάκτωση του δώματος μιας κατασκευής με το έδαφος εφαρμόζεται πρώτη φορά παγκοσμίως και σταματά δυναμικά την παραμόρφωση των κατασκευών.
+ ότι έχουμε και ισχυρή θεμελίωση στα μαλακά εδάφη.

https://www.youtube.com/watch?v=8t-q8L-45RU

Open Journal of Civil Engineering http://www.scirp.org/journal/ojce/
The Ultimate Anti-Seismic System http://www.scirp.org/Journal/PaperDownl ... erID=59888
seismic
 
Posts: 71
Joined: Sun Nov 27, 2011 6:38 am
Real Name: Ιωάννης Λυμπέρης
Gender: Male

Re: Επιστημονική απορία πάνω στην σεισμική μηχανική

Postby seismic » Sat Oct 15, 2016 3:57 pm

Αν δεν κάνω λάθος οι φυσικοί και οι μαθηματικοί είναι καλοί στο να λύνουν προβλήματα με ροπές. Θα θέλατε να με βοηθήσετε σε ένα πρόβλημα που έχω και δεν μπορώ να λύσω?
seismic
 
Posts: 71
Joined: Sun Nov 27, 2011 6:38 am
Real Name: Ιωάννης Λυμπέρης
Gender: Male

Re: Επιστημονική απορία πάνω στην σεισμική μηχανική

Postby seismic » Wed Nov 09, 2016 12:26 am

Νέα δημοσίευση https://www.researchgate.net/profile/Io ... ation_list

Με την μέθοδο σχεδιασμού πάκτωσης των κόμβων της ανώτατης στάθμης με το έδαφος ευελπιστώ να εκτρέψω τις πλάγιες αδρανειακές εντάσεις του σεισμού σε πιο ισχυρές περιοχές της δομής από αυτές τις περιοχές που οδηγούνται
σήμερα. Αυτές οι ισχυρές περιοχές έχουν την ικανότητα να προλαμβάνουν και να αποτρέπουν την εμφάνιση του στρεπτοκαμπτικού λυγισμού πάνω στον κορμό των φερόντων στοιχείων, οπότε ευελπιστώ να εμφανίζονται λιγότερες εντάσεις και αστοχίες.

Όπως φαίνεται στο ( Plan 5 ) υπάρχει το ανασήκωμα της βάσης του επιμήκους υποστυλώματος στην θέση ( D2 ) και το ανασήκωμα της ανώτατης στάθμης του στην θέση ( D1 ) όπου προέρχεται από την ροπή ανατροπής ( F ) που κατεβάζει το επιμήκη υποστύλωμα λόγο των πλάγιων αδρανειακών εντάσεων ( 20 t ) που δέχεται από τις πλάκες και τις δοκούς καθ ύψος. Το ζητούμενο είναι
Πόση πρέπει να είναι η δυναμική αντίδραση ισορροπίας ( Β ) στο δώμα στο σημείο του υποστυλώματος ( B1 ) ώστε να μην χάσει την καθετότητα το υποστύλωμα με αποτέλεσμα να έχουμε το ανασήκωμα ( D1 ) και ( D2 ) όταν οι πλάγιες αδρανειακές εντάσεις που δέχεται το υποστύλωμα είναι της τάξεως των ( 20 t ) ανά όροφο?
Πρέπει Β>256 t για να μην ανατραπεί και να μην υπάρχει ανασήκωμα.


Αναλυτικά: Πρέπει Ροπές ανατροπής ήτοι= 20*(12,8+9,6+6,4+3,2) <(μικρότερες) από Ροπή ευστάθειας Β*2,5 .Από δω βγαίνει ότι Β πρέπει να ναι μεγαλύτερο από 256 t για να μην ανατραπεί.
Δηλαδή προσθέτουμε όλα τα ύψη (12,8+9,6+6,4+3,2) = 32 m και τα πολλαπλασιάζουμε με τους τόνους X 20 t = 640 Μετά διαιρούμε το 640 με την διάσταση της βάσης που είναι 2,5 m και βγαίνει 640 δια του 2,5 = 256.τόνοι πρέπει να είναι η ( Β ) Την ίδια αντίδραση πρέπει να έχει και η αντίδραση της δύναμης στην βάση ( Η )

Υπάρχει και η αντίδραση του κορμού των δοκών ως προς την ροπή ανατροπής του υποστυλώματος ( F ) η οποία είναι μεγάλη έστω και αν αυτή κινείται μέσα στην ελαστική περιοχή μετατόπισης οπότε πρέπει να υπολογισθεί και αυτή η αντίδραση στο σύνολον της απαιτούμενης σεισμικής απόκρισης της κατασκευής που επιθυμούμε να σχεδιάσουμε. Για να υπάρχει αυτή η δυνατότητα συνυπολογισμού είναι απαραίτητη η προσθήκη ενός ελατηρίου στο δώμα μεταξύ του περικοχλίου και του δώματος. Αυτό το ελατήριο βασικά δημιουργεί δύο βασικούς μηχανισμούς απόσβεσης της σεισμικής ενέργειας. α) Από την μία το ελατήριο παρεμποδίζει την ανατροπή του υποστυλώματος με αυξομειούμενες ελαστικές εντάσεις προσφέροντας σεισμική απόσβεση και β) από την άλλη επιτρέπει στα φέροντα στοιχεία της κατασκευής να μετατοπιστούν μέσα στην ελαστική περιοχή και κατ αυτόν τον τρόπο να αποθηκεύσουν σεισμική ενέργεια μέσα στον κορμό τους την οποία αποδείδουν πίσω σε κάθε κύκλο φόρτισης.
Βασικά η αντίδραση ( Β ) είναι μία μεγάλη βοήθεια για τις δοκούς ( ως προς τον στρεπτοκαμπτικό λυγισμό ) διότι παραλαμβάνει μεγάλο μέρος των εντατικών μεγεθών των ροπών από τα σώματα των δοκών. Δηλαδή όσα πιο πολλά αυξομειωμένα φορτία παραλαμβάνει η ( Β ) δύναμη τόσο μικρότερη μπορεί να είναι η αντοχή των κορμών των δοκών ως προς τις τέμνουσες.
Τώρα θα μου πεις γιατί δεν αυξάνομαι τις διαστάσεις των δοκών και των υποστυλωμάτων μαζί και με την αύξηση του οπλισμού ώστε να έχουμε μεγαλύτερες αντοχές..... διότι όταν αυξάνουμε τις διαστάσεις και τον οπλισμό έχουμε μεγαλύτερες αδρανειακές εντάσεις... ενώ με την πάκτωση του δώματος στο έδαφος δεν αυξάνονται οι αδρανειακές εντάσεις διότι η αντίδραση ( Β ) προέρχεται από το έδαφος και απλά μεταφέρεται με τον μηχανισμό στο δώμα για να έχει αρνιτικό πρόσημο προς την ροπή ανατροπής του υποστυλώματος.
Βασικά η μέθοδος που προτείνω συνεργάζεται άψογα με την υπάρχουσα μέθοδο ώστε μαζί να έχουν την αναγκαία απόκριση της κατασκευής ως προς τις σεισμικές φορτίσεις.
Δηλαδή ότι κάνουν τα αμορτισέρ του αυτοκινήτου που τα ρυθμίζουμε να είναι μαλακά ή σκληρά, κάνω και εγώ στο κτίριο. Όταν τερματίσουν τα ελατήρια του αυτοκινήτου υπάρχει ένα τράνταγμα και σταματά δυναμικά η ταλάντωση. Το ίδιο συμβαίνει και με τον μηχανισμό της ευρεσιτεχνίας. Όταν τερματίσει το ελατήριο στο δώμα το περικόχλιο του τένοντα σταματά δυναμικά την ροπή ανατροπής του υποστυλώματος οπότε σταματά η παραμόρφωση του κορμού της δοκού. Τόσο απλά σώζουμε ζωές. Και οι πολιτικοί μηχανικοί συνεχίζουν τον χαβά τους.
Γιατί άραγε? ..... για να λήξη η ευρεσιτεχνία και να το κάνουν δικό τους χωρίς να μου δώσουν τίποτα...
Δέστε εδώ προς το τέλος του βίντεο την ροπή ανατροπής στην συμβατική κατοικία και δέστε πως σταματά με την ευρεσιτεχνία. https://www.youtube.com/watch?v=zhkUlxC6IK4&t=43s
Attachments
001.jpg
seismic
 
Posts: 71
Joined: Sun Nov 27, 2011 6:38 am
Real Name: Ιωάννης Λυμπέρης
Gender: Male

Re: Επιστημονική απορία πάνω στην σεισμική μηχανική

Postby seismic » Tue Dec 27, 2016 5:33 pm

Αυτό και αν είναι αστείο!
Θεώρησα ευχαρίστησή μου να σας ενημερώσω για το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας που σας είπα ότι θα πάρω στην Αμερική.
Το δίπλωμα εγκρίθηκε πείρα αριθμό πατέντας και θα δημοσιοποιηθεί 1/10/2017
Χρόνια Πολλά.
https://www.phorum.gr/download/file.php?id=34017&mode=view
seismic
 
Posts: 71
Joined: Sun Nov 27, 2011 6:38 am
Real Name: Ιωάννης Λυμπέρης
Gender: Male

Re: Επιστημονική απορία πάνω στην σεισμική μηχανική

Postby seismic » Sun Jan 15, 2017 7:26 pm

Και το μεγάλο αστείο πήρα την πατέντα στην Αμερική! :D http://patft.uspto.gov/netacgi/nph-Pars ... C540%2C783
seismic
 
Posts: 71
Joined: Sun Nov 27, 2011 6:38 am
Real Name: Ιωάννης Λυμπέρης
Gender: Male

Previous

Return to Αστεία

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 0 guests

cron